Σε Βραζιλία και Μεξικό στοχεύει να επεκταθεί η νεοφυής Pobuca

Σε Βραζιλία και Μεξικό στοχεύει να επεκταθεί η νεοφυής Pobuca

2' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε τροχιά ανάπτυξης έχει εισέλθει η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας Pobuca (πρώην SiEBEN), η οποία σκοπεύει να επεκταθεί σε νέες αγορές από το πρώτο μισό του 2020, ήτοι στη Βραζιλία και στο Μεξικό, αλλά και να αυξήσει τον τζίρο της σε επίπεδα που θα της επιτρέψουν να στελεχώσει με νέα μέλη την ομάδα της. Η εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 2000, αποφάσισε το 2016 να μετασχηματιστεί και να διευρύνει τη δραστηριότητά της και στο εξωτερικό. Η δε αλλαγή του ονόματός της συνδέεται με την απόφασή της να «αναγεννηθεί».

«Κλειδί» για την ενίσχυση της εξωστρέφειάς της αποτέλεσε η απόφασή της να επικεντρωθεί στην παροχή λύσεων CRM software (διαχείριση πελατειακών σχέσεων) σε εταιρείες (brands και retailers), με στόχο οι τελευταίοι να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους. «Οραματιζόμαστε να φτιάξουμε μια εταιρεία φάρο για την ελληνική οικονομία», επεσήμανε ο συνιδρυτής και CEO της Pobuca Ισίδωρος Σιδερίδης, στο πλαίσιο παρουσίασης του επιχειρηματικού της πλάνου, προσθέτοντας πως μέλημά της είναι και η αναστροφή του brain drain. Καταγράφοντας έσοδα της τάξεως των 5 εκατ. ευρώ με στόχο αυτά να φθάσουν τα 25 εκατ. ευρώ σε βάθος τριετίας-πενταετίας, η Pobuca, από μια ομάδα φοιτητών, μετατράπηκε σε εταιρεία 110 εργαζομένων. Μετράει πελάτες σε 85 χώρες του κόσμου ενώ τα τεχνολογικά της προϊόντα χρησιμοποιούν συνολικά 3.000 επιχειρήσεις. Οπως εξήγησε ο κ. Σιδερίδης, «η εταιρεία έχει έσοδα περίπου 5 εκατ. ευρώ από 25 διαφορετικές χώρες. Το Pobuca CRM Suite βοηθάει τις εταιρείες (brands και retailers), δηλαδή εταιρείες που έχουν τελικούς πελάτες καταναλωτές, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους κατά 20%».

Mολονότι η έδρα της βρίσκεται στο Λονδίνο, η Pobuca δηλώνει ελληνική, επειδή το μεγαλύτερο μέρος των εργαζομένων της (περίπου το 85%) έχει απορροφηθεί στο τμήμα των operations και R&D που διατηρεί στην Αθήνα και στην Πάτρα. Τα τελευταία τρία χρόνια ίδρυσε υποκαταστήματα στην Κρακοβία, στο Ντουμπάι και στο Μπουένος Αϊρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Pobuca έχει επιτύχει τα τελευταία χρόνια χρηματοδοτήσεις ύψους 7 εκατ. ευρώ, γεγονός που της δίνει τη δυνατότητα να επεκταθεί σε άλλες αγορές αλλά και να μετασχηματίσει τεχνολογικά το προϊόν της. Επόμενο βήμα είναι να ενισχύσει τα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης που παρέχει, αυτοματοποιώντας την επικοινωνία μεταξύ εταιρειών και πελατών. Μεγάλο έργο CRM έχει πραγματοποιήσει η εταιρεία για τη Viva Wallet, ενώ ανάμεσα στους πελάτες της φιγουράρουν οι Gant, Heineken, Nestlé κ.ά. Παράλληλα, διαθέτει τις υπηρεσίες της και για τον κλάδο των σούπερ μαρκετ. Η εταιρεία προσβλέπει στο να αυξήσει τους εργαζομένους της μέσα στην επόμενη τριετία σε 150 από 110 φέτος, ενώ δεν αποκλείει και την εισαγωγή των μετοχών της στην εναλλακτική αγορά ΑΙΜ του Λονδίνου, σε περίπτωση που πιάσει τους στόχους το επόμενο διάστημα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή