ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Προωθητική ενέργεια

Πώς οι αριθμοί επηρεάζουν τις πωλήσεις και τα έσοδά σου; Γνωρίζεις ότι τα data και τα analytics μπορούν να γίνουν το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα;

Γιατί σημασία δεν έχει πόσα δεδομένα είναι διαθέσιμα αλλά τι μπορείς να κάνεις με αυτά.

Η πρωτοποριακή web εφαρμογή Cardlink pulse συγκεντρώνει τα ανώνυμα στοιχεία που αφορούν εκατομμύρια συναλλαγές, οι οποίες πραγματοποιούνται καθημερινά με κάρτα μέσω του δικτύου της Cardlink. Δεν έχει σημασία σε ποιον κλάδο δραστηριοποιείσαι. Το Cardlink pulse επεξεργάζεται τις πληροφορίες που αφορούν την επιχείρησή σου και τις παρουσιάζει λαμβάνοντας υπόψη αποκλειστικά τις δικές σου ανάγκες. Τα success stories μιλούν από μόνα τους: μία επιχείρηση εστίασης, ένα κατάστημα ένδυσης και ένα ξενοδοχείο σε τουριστική περιοχή, αξιοποιώντας τα δεδομένα του Cardlink pulse, βελτίωσαν την εμπειρία των πελατών τους, αύξησαν τον τζίρο τους και κατάφεραν να τοποθετηθούν στην αγορά καλύτερα -και με διαφορά- από τον ανταγωνισμό. 

Οργάνωσε νέες στρατηγικές

Ποιος: Ιδιοκτήτης επιχείρησης εστίασης που είναι πρώτη σε τζίρο στην περιοχή της σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.

Τι διαπίστωσε: Επιβεβαίωσε την ηγετική της θέση στην αγορά, ωστόσο ένιωθε ότι η ψαλίδα μικραίνει. Πράγματι, ήρθε η στιγμή που η επιχείρησή του έπεσε στη δεύτερη θέση.

Τι έκανε: Προχώρησε σε διαφημιστική ενέργεια για να προσελκύσει νέους πελάτες και πράγματι είδε το ταμείο του να πηγαίνει καλύτερα. Δεν μπορούσε όμως να γνωρίζει αν η αύξηση των εσόδων οφειλόταν σε νέους πελάτες.

Τι διαπίστωσε: Παρακολούθησε τα αποτελέσματα σχετικά με τους νέους πελάτες που πλήρωσαν με κάρτα, συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα, και ήταν ικανοποιητικά. Επιβεβαίωσε επίσης ότι τον Ιούλιο υπήρξαν περισσότεροι νέοι πελάτες, που αύξησαν τον τζίρο του, ενώ μέσω monitoring είδε ότι οι non-loyal πελάτες του ξόδευαν περισσότερα από τους loyal. 

Τι έκανε: Προχώρησε σε ενέργειες για την καλύτερη εμπειρία των loyal πελατών, προσεγγίζοντάς τους διαφορετικά.


Εντόπισε το πρόβλημα, βρες τη λύση

Ποιος: Ιδιοκτήτης καταστήματος ένδυσης με προϊόντα ακριβότερα από άλλα του κλάδου

Τι διαπίστωσε: Παρακολουθώντας με εβδομαδιαία συχνότητα τις πωλήσεις του καταστήματός του σε σχέση με τις πωλήσεις του κλάδου του, αντιλήφθηκε ότι συγκεκριμένη περίοδο οι άλλες επιχειρήσεις του κλάδου στην περιοχή αύξησαν τον τζίρο τους ενώ εκείνος όχι. 

Τι έκανε: Το έψαξε και βρήκε ότι εφάρμοσαν εκπτώσεις στα προϊόντα τους.

Τι διαπίστωσε: Ότι το κατάστημά του έχει υψηλό μέσο ποσό απόδειξης αλλά και ότι η διαφορά είναι πολύ μεγάλη από τον ανταγωνισμό στην περιοχή του. 

Τι έκανε: Αποφάσισε να κάνει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα προσφορές, ώστε να συμπεριλάβει οικονομικότερες επιλογές για τους πελάτες του.

Τι διαπίστωσε: Μελετώντας την κατανομή των πληρωμών με κάρτα, είδε ότι στο διάστημα 12.00-14.00 έχει περισσότερες πληρωμές από ό,τι 19.00-21.00, παρότι η κίνηση στο κατάστημα είναι μεγαλύτερη το απόγευμα, αλλά και ότι ο τζίρος του τις πρωινές ώρες ήταν περίπου ίσος με του απογεύματος. Ξεκίνησε να παρατηρεί τους πελάτες του και κατάλαβε ότι τις πρωινές ώρες ψώνιζε κόσμος μεγαλύτερος σε ηλικία και πιο ισχυρός οικονομικά. 

Τι έκανε: Διαμόρφωσε ανάλογα τη στρατηγική πωλήσεων.


Δημιούργησε ευκαιρίες αναλύοντας βήμα βήμα τα δεδομένα της επιχείρησης σου και του ανταγωνισμού

Ποιος: Ιδιοκτήτης ξενοδοχείου σε τουριστική περιοχή

Η πρώτη ανάλυση έδειξε: Ότι οι πελάτες του ξοδεύουν αρκετά χρήματα σε ταχυφαγεία, στη διάρκεια των διακοπών τους. Συνειδητοποίησε επίσης ότι επειδή το room service στο ξενοδοχείο τελείωνε αρκετά νωρίς, εκείνοι αναζητούσαν το βράδυ μια γρήγορη λύση φαγητού εκτός του ξενοδοχείου. 

Τι έκανε: Αποφάσισε να επεκτείνει το ωράριο του room service, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών του.

Η δεύτερη ανάλυση έδειξε: Ότι μεγάλο ποσοστό των πελατών του αναζητούν και χρησιμοποιούν ταξί.

Τι έκανε: Συνεργάστηκε με εταιρεία ταξί και αύξησε τα έσοδά του. 

Αναλύοντας ακόμη περισσότερα τα στοιχεία: Με δεδομένο το ότι οι ξένοι πελάτες του προέρχονται κυρίως από την Αμερική και τη Μεγάλη Βρετανία, συνέκρινε τα δεδομένα αυτά με τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Και προέκυψε ότι υπήρχε μεγάλη διαφορά στα έσοδα από τους Αμερικανούς πελάτες σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 

Τι έκανε: Εφάρμοσε στρατηγική με ενέργειες που στοχεύουν στο retention των πελατών από τους οποίους είχε μεγάλα έσοδα. 

Αναλύοντας τα δεδομένα του ανταγωνισμού συνειδητοποίησε: Ότι οι τουρίστες από την Αυστρία, προτιμούν τις επιχειρήσεις του ανταγωνισμού. 

Τι κάνει: Επεξεργάζεται τακτικές μάρκετινγκ για να μπορέσει να τους προσεγγίσει (τοπική διαφήμιση, local influencers, SoMe καμπάνιες, κ.ά.).

Με το Cardlink pulse, οι τρεις επαγγελματίες μπόρεσαν να ξεδιπλώσουν την ιστορία πίσω από τη δραστηριότητα της επιχείρησής τους, να καταλάβουν πώς οι αριθμοί επηρεάζουν τις πωλήσεις και τα έσοδά τους και να λάβουν έξυπνες και στρατηγικής σημασίας αποφάσεις.

Ανακάλυψε ευκαιρίες μέσα από τα δεδομένα και τους αριθμούς που σου παρέχει το Cardlink pulse και δημιούργησε το δικό σου success story μόνο με ένα κλικ!

 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ