ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Μοτοσικλέτα

ΥΑΜΑΗΑ TRACER 700
 
Η Yamaha παρουσίασε το νέο Tracer 700 το οποίο δείχνει ότι θέλει να ξεφύγει από τον μεγάλο αδερφό Tracer 900 και νομίζουμε ότι το πέτυχε και με το παραπάνω!
 
Αλλαγμένο εμφανισιακά το νέο Tracer 700 έρχεται με μια πιο επιθετική όψη χάρη στους διπλούς προβολείς LED που παραπέμπει στα superbikes R6 και R1 τονίζοντας ακόμα περισσότερο τον έντονο χαρακτήρα του.
 
Ο φημισμενος δικύλινδρος κινητήρας CP2 των 689 κ.εκ. είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους και δημοφιλείς κινητήρες που έχει κατασκευάσει το εργοστάσιο. Αυτό που κάνει τον συγκεκριμένο κινητήρα τόσο επιτυχημένο είναι ο στρόφαλος των 270º που παρέχει ανομοιόμορφη ακολουθία ανάφλεξης, επιτρέποντας στον κινητήρα να παράγει ισχυρή γραμμική ροπή που ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του αναβάτη.
Καλύπτει τις προδιαγραφές Euro5 και ανεβάζει την κατηγορία sport touring σε άλλο επίπεδο!
 
 Σύμφωνα με την Yamaha κιόλας δεν έχει χάσει τίποτα σε απόδοση λόγω της νέας ειδικά σχεδιασμένης εξάτμισης και των αλλαγών στη ρύθμιση της τροφοδοσίας.
 
Το νέο Tracer 700 έχει νέες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εμπρός και πίσω, ώστε ο κάθε αναβάτης να προσαρμόζει το στυλ οδήγησης του  στις δικές του ανάγκες και επιθυμίες.
 
Η ζελατίνα ρυθμίζεται μηχανικά σε ύψος και η εργονομία της θέσης οδήγησης είναι διαφορετική, με το νέο τιμόνι να έχει μεγαλύτερο πλάτος κατά 34mm και τη νέα μονοκόμματη σέλα να τοποθετεί τον συνεπιβάτη ελαφρώς ψηλότερα από τον αναβάτη. 
Η νέα Tracer 700 σχεδιάστηκε για να ξεπερνά κάθε προσδοκία και μεις περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία να το διαπιστώσουμε από κοντά.
 
Το νέο Tracer 700 θα είναι διαθέσιμο στους αντιπροσώπους της Yamaha από τον Φεβρουάριο του 2020.
 
 
YAMAHA TMAX 560
 
Ακόμα μια πληροφορία που είχαμε τον Σεπτέμβριο σχετικά με την έλευση του νέου Yamaha TMAX επιβεβαιώθηκε πριν λίγες ώρες στην παρουσίαση των νέων μοντέλων της Yamaha στο Μιλάνο.
 
Ο βασιλιάς των σκούτερ για το 2020 έρχεται ανανεωμένος αυξάνοντας τα κυβικά του στα 562  καθώς και βελτιώσεις στην εμφάνιση του, στα ηλεκτρονικά και στην εργονομία.
 
Αναλυτικά ο νέος κινητήρας του TMAX 560 αποδίδει 47 ίππους στις 7.500 στροφές και 5,7 kg-m ροπής στις 5.250 στροφές, όταν οι “530” εκδόσεις, αποδίδουν 45 ίππους στις 6.750 στροφές και 5,4 kg-m ροπή, στις 5.250 στροφές. 
 
Παρά τις προδιαγραφές Euro 5 του νέου κινητήρα, βλέπουμε ότι όχι μόνο δεν χάθηκε ισχύς αλλά απεναντίας αυξήθηκε η ιπποδύναμη κατά 3,5% και η ροπή κατά 6%, σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα. 
 
Σημαντική αλλαγή είναι και η εξωτερική εμφάνιση του νέου TMAX που επανέρχεται στα επιθετικά σχεδιαστικά επίπεδα, κάτι που είχε λάτρεψει πολύς κόσμος πριν ακολουθηθεί η συντηρητική γραμμή της προηγούμενης γενιάς.
 
Οι τρεις διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού καταργούνται και στην θέση τους έρχονται δυο εκδόσεις, η Tech Max η οποία είναι σχεδιασμένη για αναβάτες που εκτιμούν την πραγματική αξία της προηγμένης τεχνολογίας, την πρωτοποριακή σχεδίαση και την εξαιρετική ποιότητα και η βασική έκδοση που απευθύνεται σε όσους θέλουν να ξεκινήσουν δίνοντας τα λιγότερα χρήματα ώστε να μπουν στην οικογένεια TMAX.  
 
Τα νέα TMAX και TMAX Tech MAX του 2020 αποτελούν την εξέλιξη αυτής της κυρίαρχης σειράς και θα είναι διαθέσιμα στην χώρα μας τον Δεκέμβριο του 2019.
Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ