Τεχνολογία εδάφους- αέρος και επενδύσεις

Τεχνολογία εδάφους- αέρος και επενδύσεις

Κύριε διευθυντά

Προ ημερών η γερμανική Lufthansa ανακοίνωσε ότι προτίθεται να δαπανήσει 25 εκατ. ευρώ για την κατασκευή υποστέγου  συντήρησης και επισκευής αεροσκαφών στο αεροδρόμιο της Μάλτας.  Η μονάδα αυτή προβλέπεται να  δώσει απασχόληση σε περίπου 100 τεχνίτες. Γεννάται τώρα το ερώτημα αν έγινε προσπάθεια από ελληνικής πλευράς ώστε η επένδυση αυτή να γίνει στη χώρα μας.  Και τούτο διότι πολλές συνθήκες μάς καθιστούν ευνοϊκή τοποθεσία για αεροναυπηγικές δραστηριότητες. Στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών υπάρχει το πρώην υπόστεγο της Ολυμπιακής Αεροπορίας που είναι αχρησιμοποίητο εδώ και πολλά χρόνια. Και διαθέτουμε ειδικευμένους τεχνικούς  προερχόμενους από την ΕΑΒ, το Κρατικό Εργοστάσιο Αεροσκαφών και άλλες μονάδες – πράγμα που δεν συμβαίνει στη Μάλτα.

Η διοίκηση του ΔΑΑ αλλά και το υπουργείο Ανάπτυξης πρέπει να συντονιστούν ώστε να προβληθούν διεθνώς  οι δυνατότητές μας  στον τομέα αυτό υψηλής τεχνολογίας, που τα τελευταία χρόνια ευρίσκεται σε έξαρση. Πέραν της Lufthansa υπάρχουν προφανώς πολλές ξένες εταιρείες που μπορούν να ενδιαφερθούν για εγκατάσταση στην Ελλάδα.

Παντελης Βελισσαροπουλος, Μηχανικός ΜΙΤ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή