Συνεργασία Burberry με την τεχνολογική εταιρεία Tencent

Συνεργασία Burberry με την τεχνολογική εταιρεία Tencent

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνεργασία ξεκινούν ο όμιλος υψηλής ραπτικής και αξεσουάρ Burberry με τον κινεζικό κολοσσό του Διαδικτύου Tencent Holdings, ώστε να πειραματισθούν με το κράμα λιανεμπορίου και κοινωνικών δικτύων στην αγορά ειδών πολυτελείας. Το πρώτο βήμα της συνεργασίας είναι ένα κατάστημα Burberry στην πόλη Σενζέν με τη στήριξη της Tencent, η οποία είναι υπεύθυνη για το κοινωνικό δίκτυο WeChat. Οι πελάτες θα έχουν μοναδικές εμπειρίες εκεί, όπου η ψηφιακή καθημερινότητα θα διεισδύει στην κανονική ζωή τους, όπως διευκρίνισε ο βρετανικός όμιλος Burberry – η συνεργασία με την Tencent θα ενδυναμώσει την παρουσία του οίκου στην Κίνα, όπου δίκτυα όπως το Instagram έχουν απαγορευθεί.

Κερδοφορία

Η ανακοίνωση της σύμπραξης συμπίπτει με την κοινοποίηση των εξαμηνιαίων λειτουργικών κερδών του ομίλου Burberry. Αυτά έχουν ξεπεράσει τις προβλέψεις των αναλυτών και φθάνουν στα 260 εκατ. δολάρια, χάρις στην ενίσχυση της ζήτησης για όσα ρούχα σχεδιάζει ο νέος σχεδιαστής του οίκου, Ρικάρντο Τίσι. Μετά τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων, η τιμή της μετοχής του Burberry ενισχύθηκε έως και 9%, άνοδος η οποία ήταν η μεγαλύτερη από φέτος τον Ιούλιο. Και ποιος είναι, άραγε, ο λόγος που καθιστά αναγκαία μια συμμαχία υψηλής ραπτικής και τεχνολογίας; Το ότι οι άνθρωποι με λογαριασμούς και παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα τύπου Facebook και Instagram έχουν εκτοπίσει τα μοντέλα και τα ακριβά περιοδικά ως παράγοντες διαμόρφωσης τάσεων και επιλογών. Και έτσι οι άνθρωποι αυτοί επηρεάζουν τις πωλήσεις στο πεδίο των καλλυντικών, του μακιγιάζ, της μόδας, της γεύσης, της γαστρονομίας, των ταξιδιών και των ειδών πολυτελείας.

Οι οίκοι μόδας και αξεσουάρ, όπως ο Burberry, πρέπει να δελεάσουν αυτούς τους καταναλωτές και τις καταναλώτριες που λατρεύουν να βγάζουν φωτογραφίες σέλφι, και να τους πείσουν να μπουν στα καταστήματα. Οπότε οι εταιρείες λιανεμπορίου έχουν δημιουργήσει πολλά σκηνικά μέσα σε αυτά, που ποικίλλουν ευφάνταστα, από τείχη και κολοσσιαίους καθρέφτες, μέχρι μεγαλειώδεις σκάλες παλατιών και εικαστικές εγκαταστάσεις – όλα αυτά μπορούν να γίνουν φόντο σε μία σέλφι. «Τα κοινωνικά δίκτυα και το βίωμα των αγορών σε ένα ελκυστικό κατάστημα αποτελούν σημαντικές πηγές έμπνευσης για όσους αγοράζουν είδη πολυτελείας, ενόσω το ταξίδι τους από τον εικονικό κόσμο στον πραγματικό γίνεται ολοένα και πιο ρευστό», παρατηρεί η Τζούλι Μπράουν, διευθύνουσα σύμβουλος του βρετανικού Burberry. Τέλος, αναφέρεται, ότι ο οίκος αυτός ήταν ένας από τους πρώτους στην υψηλή ραπτική, που υιοθέτησε το Facebook για την προώθηση προϊόντων, ενώ πωλεί διάφορα περιορισμένης έκδοσης είδη μέσω Instagram.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή