Δεν πρόκειται για κάποιο «παπαρατσικό» στιγμιότυπο που θα μπορούσε να είχε φέρει τα πάνω κάτω στον χώρο της διεθνούς σόουμπιζ. Στις αρχές Δεκεμβρίου του 1964, ο φωτογραφικός φακός δεν απαθανατίζει την παγκόσμια ντίβα Ελίζαμπεθ Τέιλορ και τον διεθνή Έλληνα Αριστοτέλη Ωνάση σε κάποιο μυστικό τετ-α-τετ, αλλά ως δύο από τα μέλη μιας μεγάλης παρέας που συναντήθηκε στην πρεμιέρα της καινούργιας παραγωγής του Lido στο Παρίσι, «Quelle nuit». Στο ίδιο τραπέζι άλλωστε βρίσκεται και ο πέμπτος σύζυγος της Τέιλορ, Ρίτσαρντ Μπάρτον, όπως και η τότε σύντροφος του Ωνάση, Μαρία Κάλλας. Με το μαύρο σμόκιν του, ο Έλληνας εφοπλιστής και επιχειρηματίας ακολουθεί το αυστηρό dress code της εποχής, ενώ η Τέιλορ απολαμβάνει τη βραδιά μέσα στο χρυσό σάρι της, δημιουργία του Ισπανού σχεδιαστή Κριστόμπαλ Μπαλενσιάγκα. Την εντυπωσιακή κόμμωσή της επιμελήθηκε ο Γάλλος σταρ-κομμωτής Αλεξάντρ, ο οποίος εμπνεύστηκε από ένα ινδικό έγγραφο του 16ου αιώνα, χρησιμοποιώντας μια σειρά από κοσμήματα με κίτρινα διαμάντια, δώρα του Ουαλού ηθοποιού στην Τέιλορ, τη γυναίκα με την οποία έζησε την πιο έντονη σχέση της ζωής του. ■

Περιοδικό "Κ"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΡΧΕΙΟ