ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την κοινή πορεία τους ξεκίνησαν Public και MediaMarkt

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Τον κοινό βίο τους ξεκίνησαν από χθες  Public και MediaMarkt, υπό την έννοια ότι άρχισαν οι διαδικασίες για τη δημιουργία της νέας κοινής εταιρείας στην οποία θα υπαχθούν οι δραστηριότητες των δύο σημάτων. Οι συναντήσεις ανάμεσα στα στελέχη των δύο μέχρι πρότινος ξεχωριστών εταιρειών και μάλιστα ανταγωνιστών πραγματοποιούνται σε τακτική βάση, έτσι ώστε η μετάβαση στη νέα εταιρεία να γίνει με όσο το δυνατόν πιο ομαλό τρόπο. Ταυτόχρονα σχεδιάζεται το επιχειρηματικό πλάνο του νέου σχήματος, για το οποίο αναμένονται ανακοινώσεις εντός του πρώτου διμήνου του 2020.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο νέο επιχειρηματικό πλάνο θα περιλαμβάνεται η περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας επώνυμων σημάτων που αναζητεί ο καταναλωτής στα καταστήματα της MediaMarkt, με έμφαση κυρίως σε εταιρείες-κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, με δικά τους γραφεία ή μέσω διανομέων. Η ενίσχυση της ποικιλίας προϊόντων είναι στρατηγική προτεραιότητα που θα εφαρμοστεί και στα δύο σήματα.

Το νέο εγχείρημα ξεκινά με μια «προίκα» 67 φυσικών καταστημάτων (55 Public και 12 Μedia Markt) σε Ελλάδα και Κύπρο και τεσσάρων ηλεκτρονικών καταστημάτων (www.public.gr, www.public-cyprus.co.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr), από τα οποία διατίθενται συνολικά πάνω από 1,5 εκατ. κωδικοί προϊόντων. Τα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα των δύο παραπάνω σημάτων δέχονται σε ετήσια βάση πάνω από 100 εκατομμύρια επισκέψεις. Ο συνολικός τζίρος των Public και Media Markt αναμένεται να ξεπεράσει το 2019 τα 460 εκατ. ευρώ, δημιουργώντας έναν πολύ ισχυρό δεύτερο πόλο στην κατηγορία των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, μετά την εταιρεία που κρατά σήμερα την πρώτη θέση (πρόκειται για την «Κωτσόβολος» η οποία στην οικονομική χρήση 2018/2019 είχε κύκλο εργασιών 520 εκατ. ευρώ).

Η συνεργασία των δύο εταίρων απέτρεψε την πλήρη αποεπένδυση της MediaMarkt Saturn από την Ελλάδα, με θετική συνέπεια τη διατήρηση των θέσεων εργασίας.  Παράλληλα, η νέα εταιρεία, λόγω ακριβώς των οικονομιών κλίμακος που δημιουργεί, θα παρέχει περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης στους προμηθευτές της.

Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, ο οποίος από χθες ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στη νέα εταιρεία (σ.σ. πρόκειται για τον διευθύνοντα σύμβουλο της Public) που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες, δήλωσε: «Με τη συνεργασία των δύο πολύ ισχυρών brands –Public και MediaMarkt– εισάγουμε στην πραγματικότητα ένα νέο μοντέλο λιανεμπορίου, το οποίο βασίζεται στην προσφορά της πλέον ολοκληρωμένης πρότασης για τους καταναλωτές και παράλληλα στη δημιουργία αξίας για τους συνεργάτες και τους εργαζομένους μας, που θα ωφεληθούν πολλαπλά από τις συνέργειες που προκύπτουν».

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ