ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μια καινοτόμος ελληνική συνεργασία της Avis και της Relevance Digital Agency βραβεύτηκε από τη Google

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Διαφημιστική παρουσίαση

Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία του βίντεο 360 μοιρών προσφέρει τη δυνατότητα για νέες, πιο διαδραστικές αφηγηματικές τεχνικές. Πλέον ο θεατής μπορεί να ορίζει μόνος του το κάδρο. Αυτός επιλέγει πού θα κοιτάξει και πώς θα παρακολουθήσει μια ιστορία. Αυτή την καινοτομία αξιοποίησαν στη συνεργασία τους δύο ελληνικές εταιρείες, η Avis και η Relevance Digital Agency και βραβεύτηκαν στην κατηγορία Video Excellence της Google.

Οι δύο εταιρείες είχαν έντονο συναγωνισμό σε μια διοργάνωση που θεωρείται ως ο πιο σημαντικός διεθνής διαγωνισμός στον κλάδο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα Google Excellence Premier Partner Awards διοργανώνονται κάθε χρόνο για την επιβράβευση εταιρειών ψηφιακού μάρκετινγκ οι οποίες ξεχώρισαν για τις εμπνεύσεις τους και τον καινοτόμο τρόπο με τον οποίο μοιράστηκαν με τους καταναλωτές το μήνυμά τους. Οι συμμετοχές είναι χιλιάδες από 40 χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Στο φετινό διαγωνισμό η Avis, εταιρεία που κατέχει την πρώτη θέση στην αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων στην Ελλάδα με δίκτυο 80 σταθμών σε όλη τη χώρα και στόλο που ξεπερνάει τα 35.000 οχήματα, συνεργάστηκε με την Relevance Digital Agency, μια ελληνική εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Η Relevance Digital Agency τα τελευταία δύο χρόνια έχει δημιουργήσει δύο νέα τμήματα που αποτελούνται από data scientists και software developers με σκοπό να αναπτύξει και να προσφέρει καινοτόμες λύσεις στους συνεργάτες της.

 

 

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ