ΚΟΣΜΟΣ

Kατακραυγή για διαφήμιση της Peloton

Εξοπλισμένα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και πανάκριβα είναι τα ποδήλατα της Peloton.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Εξαιρετικά ατυχής αποδείχθηκε η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της εταιρείας ποδηλάτων γυμναστικής Pelaton, καθώς πυροδότησε γενική κατακραυγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και χαρακτηρίστηκε «σεξιστική», «αναχρονιστική», ακόμα και «δυστοπική».

Η διαφήμιση, που είχε περισσότερες από ένα εκατομμύριο θεάσεις στο YouTube, δείχνει μια γυναίκα που λαμβάνει ως δώρο Χριστουγέννων από τον σύζυγό της ένα ποδήλατο γυμναστικής. Στη συνέχεια, καταγράφει την καθημερινή της άσκηση, επί έναν χρόνο, σε ένα μπλοκ το οποίο του παρουσιάζει εν είδει ευχαριστίας. «Πριν από έναν χρόνο δεν γνώριζα πόσο πολύ θα με άλλαζε αυτό», ομολογεί η ίδια.

Η αμφιλεγόμενη διαφήμιση παρουσιάστηκε στις 21 Νοεμβρίου, αλλά η κριτική γιγαντώθηκε σημαντικά τις τελευταίες ημέρες. Την ίδια στιγμή, η  έντονη κριτική που δέχθηκε η Peloton, η οποία εδρεύει στη Νέα Υόρκη και εμπορεύεται όργανα γυμναστικής, προκάλεσε κατακόρυφη πτώση των μετοχών της, οι οποίες  έκλεισαν την Τρίτη με απώλειες 9%. Ωστόσο, η εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει τις εξελίξεις.

Τα ποδήλατα γυμναστικής της Peloton διαθέτουν οθόνη αφής και πωλούνται έναντι 1.800 ευρώ. Οι χρήστες τους έχουν πρόσβαση και σε διαδικτυακά μαθήματα γυμναστικής. Πολλοί από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης υποστήριξαν ότι είναι σεξιστικό να κάνει ένας άνδρας δώρο ένα ποδήλατο στη γυναίκα του, καθώς υποδεικνύει ότι θέλει να χάσει βάρος, ενώ άλλοι παρατήρησαν ότι η πρωταγωνίστρια, παρότι ισχυρίζεται ότι «άλλαξε πολύ», παρέμεινε ίδια.

Παράδοξα σκηνικά

Δεν είναι, ωστόσο, η πρώτη φορά που η Peloton δέχεται δριμεία κριτική. Πολλοί χρήστες του Twitter έχουν κατακρίνει την εταιρεία, σημειώνοντας ότι τα σκηνικά που χρησιμοποιεί για τις διαφημίσεις της είναι παράδοξα. Χαρακτηριστικά, ο χρήστης ClueHeywood, από την Αριζόνα, έγραψε: «Ναι, ωραία. Λατρεύω να τοποθετώ το ποδήλατο Peloton στην πιο υπέροχη γωνιά του υπερμοντέρνου σπιτιού μου, που αξίζει τρία εκατομμύρια δολάρια», ενώ ειρωνεύτηκε και την πιο πρόσφατη διαφήμιση, γράφοντας ότι παρουσιάζει «τον αγώνα μιας γυναίκας να πέσει από τα 53 στα 51 κιλά μέσα σε έναν ολόκληρο χρόνο». 

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ