Πειράματα και διδάγματα

20" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η κυοφορούμενη πρόταση του υπουργείου Παιδείας για το εξεταστικό σύστημα ενσωματώνει στοιχεία αυτονόητου εξορθολογισμού. Σε αυτά συγκαταλέγονται η επαναθέσπιση της βάσης του δέκα και η επαναλειτουργία της τράπεζας θεμάτων. Η ανάγκη να διορθωθούν αποτυχίες προηγούμενων πειραματισμών υποδεικνύει και πώς πρέπει να προχωρήσει η παρούσα ηγεσία: Χρειάζεται σχολαστικός σχεδιασμός και εξάντληση όλων των μέσων πειθούς προς την εκπαιδευτική κοινότητα, προκειμένου να μη μεγαλώσει και άλλο η χωματερή των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή