Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της «Παπουτσάνης» κατά 26% το 2019

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της «Παπουτσάνης» κατά 26% το 2019

1' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η διεύρυνση των συνεργασιών της στην παραγωγή προϊόντων για τρίτους, καθώς και για την παραγωγή ξενοδοχειακών προϊόντων και η αύξηση των εξαγωγών σαπωνόμαζας αποτέλεσαν τους βασικούς λόγους της νέας μεγάλης αύξησης του κύκλου εργασιών της «Παπουτσάνης» το 2019.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν το 2019 σε 30,6 εκατ. ευρώ έναντι 24,2 εκατ. ευρώ το 2018, καταγράφοντας αύξηση 26%. Οι εξαγωγές της εταιρείας ανήλθαν σε 15 εκατ. ευρώ το 2019, ποσό που αντιπροσωπεύει ποσοστό 49% του συνολικού κύκλου εργασιών. Το 2018 οι εξαγωγές της «Παπουτσάνης» είχαν διαμορφωθεί σε 10 εκατ. ευρώ και αντιπροσώπευαν το 41% του συνολικού κύκλου εργασιών της.

Το 18% (έναντι 23% το 2018) του συνολικού κύκλου εργασιών προήλθε από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της «Παπουτσάνης» στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, το 30% (έναντι 33% στην οικονομική χρήση του 2018) από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 38% (έναντι 29% το 2018) από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 14% (από 15% το 2018) από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Αξίζει να σημειωθεί πως η «Παπουτσάνης», την τελευταία δεκαετία και μεσούσης της οικονομικής κρίσης, υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις, σημειώνοντας την τελευταία τετραετία διψήφια ποσοστά ανάπτυξης που ξεπερνούσαν το 15% ετησίως. Συγκεκριμένα, η αξία των πωλήσεων της εταιρείας το 2010 άγγιζε τα 12,9 εκατ. ευρώ, ενώ το 2019 ανήλθε σε 30,6 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της «Παπουτσάνης ΑΒΕΕ», σχολιάζοντας την εξέλιξη των πωλήσεων της εταιρείας κατά την οικονομική χρήση του 2019 δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την πορεία του 2019. Το συνεχώς εξελισσόμενο προϊοντικό χαρτοφυλάκιό μας, οι εμπορικές πρωτοβουλίες και οι σημαντικές συνεργασίες που αναπτύσσουμε σε διαφορετικούς τομείς, συνεισέφεραν στη σημαντική ανάπτυξη του κύκλου εργασιών, θέτοντας τις βάσεις για τη νέα χρονιά. Με σταθερή και επιτυχημένη την εξωστρεφή στρατηγική των τελευταίων ετών, εστιάζουμε στην ανάπτυξη όλων των προϊοντικών κατηγοριών της “Παπουτσάνης”. Παράλληλα, επιδιώκουμε τη διατήρηση της δυναμικής της εταιρείας, με στόχο τη συνεχή επέκταση του κύκλου εργασιών με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή