ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι τρεις προκλήσεις της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Η ετοιμότητα της ασφαλιστικής αγοράς για την ανταπόκρισή της στις προκλήσεις, θα κριθεί από τη δυνατότητα να δώσει λύσεις στους κρίσιμους τομείς ασφάλισης, που είναι η υγεία, οι συντάξεις και οι καταστροφικοί κίνδυνοι. Αυτό επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της Interamerican Γιάννης Καντώρος, αναφερόμενος στις διαγραφόμενες εξελίξεις στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης, συμπληρώνοντας πως «στο νέο πλαίσιο οικονομικής πολιτικής για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας, το οποίο θέτει ως προαπαιτούμενα την εξωστρέφεια, την ανάπτυξη και την αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας, η αναγκαιότητα για μεταρρυθμίσεις αποτελεί κλειδί και για την πορεία της ιδιωτικής ασφάλισης». Ο επικεφαλής της Interamerican παρατήρησε ότι «έχουμε προς αυτή την κατεύθυνση ενθαρρυντικές ενδείξεις για βήματα που θα μας φέρουν πιο κοντά σε μοντέλα ασφαλιστικών πρακτικών, τα οποία λειτουργούν αρκετά αποτελεσματικά σε ανεπτυγμένες χώρες».

Ο κ. Καντώρος τόνισε ότι μια καλή αφετηρία ανταπόκρισης των ασφαλιστικών εταιρειών στις προκλήσεις είναι η αυξημένη φερεγγυότητά τους και η πιο συνετή πολιτική στις ασφαλιστικές δραστηριότητες, καθώς οι εταιρείες βγαίνουν σταδιακά από τα χρηματοασφαλιστικά προϊόντα των εγγυημένων αποδόσεων, εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερη ευελιξία στην αβεβαιότητα του οικονομικού περιβάλλοντος, ενώ και στην υγεία έχουν καθιερώσει τα ετησίως ανανεούμενα προϊόντα. «Είναι παραδείγματα αλλαγών που συμβάλλουν στον καλύτερο οικονομικό έλεγχο της ασφάλισης για βιώσιμη επιχείρηση και ταυτόχρονα για πιο προστατευμένο καταναλωτή. Ετσι ελέγχεται και το κόστος της ασφάλισης καλύτερα, προς όφελος και των δύο πλευρών», επισήμανε.

Αναφερόμενος στις ανάγκες και στις συμπεριφορές των καταναλωτών, ο διευθύνων σύμβουλος της Interamerican υπογράμμισε πως αυτές έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια, καθώς και ο τρόπος που αυτοί ενημερώνονται, ενώ έχουν δημιουργηθεί νέες δυνατότητες σύγκρισης και επιλογής προϊόντων. «Η διείσδυση του internet και των social media στην καθημερινότητα των καταναλωτών είναι μεγάλη. Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα ακολουθούν τις επιταγές της ταχύτατης εξέλιξης των ψηφιακών τεχνολογιών, όπως είναι η τεχνητή νοημοσύνη, η τηλεματική κ.ά., αλλά και της νέας ψηφιακής οικονομίας, της διαχείρισης των δεδομένων, της κατάλυσης των επιχειρηματικών συνόρων και της διεύρυνσης των ορίων του ανταγωνισμού.

Προβάλλοντας την επιχειρησιακή στρατηγική της Interamerican, ο κ. Καντώρος επισήμανε ότι στη μελλοντική ασφαλιστική αγορά θα ξεχωρίζουν οι εταιρείες που θα έχουν διευρυμένη παρουσία στην καθημερινότητα του πελάτη, αναπτύσσοντας οικοσυστήματα υπηρεσιών που θα κινούνται και έξω από τα παραδοσιακά όρια της ασφάλισης. «Αυτή θα είναι η βάση για μια διαφορετική σχέση εταιρείας - ασφαλισμένου, που θα ενισχύει την εμπιστοσύνη και, φυσικά, τη σταθερότητα της σχέσης», κατέληξε ο κ. Καντώρος.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ