ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αυξήθηκαν κατά 39% τα καθαρά κέρδη της Frezyderm το 2019

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΗ

Θετικά έκλεισε το προηγούμενο έτος για την ελληνική εταιρεία Frezyderm, με τις πωλήσεις της να κινούνται ανοδικά, εν αντιθέσει με το 2018 που είχαν σημειώσει ελαφρά μείωση σε σύγκριση με το 2017. Ετσι, τα έσοδά της το 2019 ανήλθαν στα 42,7 εκατ. ευρώ έναντι 39,6 εκατ. ευρώ το 2018, αύξηση που προήλθε κυρίως από την ενίσχυση προϊόντων όπως τα συμπληρώματα διατροφής, η βρεφική-παιδική διατροφή, προϊόντα οδοντιατρικής φροντίδας αλλά και η αντηλιακή σειρά της εταιρείας, της οποίας το μερίδιο αντιστοιχεί στο 26% του συνόλου των πωλήσεών της. Παράλληλα, αυξητικά κινήθηκαν και τα καθαρά κέρδη της εταιρείας, τα οποία σημείωσαν άνοδο περίπου 39%, και διαμορφώθηκαν στα 4,6 εκατ. ευρώ από 3,3 εκατ. ευρώ.

Στην προηγούμενη δεκαετία, μόνο το 2018 τα έσοδά της συρρικνώθηκαν σε σύγκριση με το 2017, όταν «έσπασαν» για πρώτη φορά το φράγμα των 40 εκατ. ευρώ. Αυτή η πτώση, όπως αναφέρει στην «Κ» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ιωάννης Αναστασίου, αποδόθηκε στην προληπτική ανάκληση παρτίδων του βρεφικού γάλακτος Frezylac που διακινεί η εταιρεία, τον Δεκέμβριο του 2017, η οποία οδήγησε σε μία υστέρηση τζίρου της τάξεως των 8 εκατ. ευρώ. Αυτή καλύφθηκε όμως άμεσα, δηλαδή εντός του πρώτου εξαμήνου του 2018, με την ανάπτυξη του κλάδου των καλλυντικών προϊόντων αλλά και την προώθηση στην αγορά νέων σειρών γάλακτος σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες. Ας σημειωθεί ότι, τόσο η σειρά βρεφικής διατροφής Frezylac, η οποία κυκλοφόρησε το 2009, όσο και τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας, ενυδάτωσης και αντιγήρανσης συνέβαλαν σημαντικά στην ενίσχυση των εσόδων της εταιρείας. Η εταιρεία άλλωστε κατάφερε να βγει αλώβητη από την κρίση, αφού από 15 εκατ. έσοδα το 2009, αυτά ανήλθαν στα 18,3 εκατ. το 2010 και έφθασαν στα 24,6 εκατ. ευρώ το 2012, οπότε η εταιρεία λάνσαρε τη σειρά sun screen velvet, εκτοξεύοντας τις πωλήσεις της.

Στο κομμάτι της βρεφικής παιδικής διατροφής θα συνεχίζει να επενδύει και κατά το 2020, λανσάροντας νέα προϊόντα στην αγορά, ενώ, σύμφωνα με τον κ. Αναστασίου, η εταιρεία θα προωθήσει και μία νέα σειρά αντιγήρανσης κατά τον Φεβρουάριο-Μάρτιο του 2020. Η διοίκησή της εμφανίζεται αισιόδοξη για την πορεία της εταιρείας το τρέχον έτος, έχοντας ως στόχο να φθάσουν οι πωλήσεις της τα 45-46 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, στοχεύει σε αύξηση και των εξαγωγών της, καθώς ήδη εξάγει σε πάνω από 37 χώρες, ενώ σταδιακά εισέρχεται και στην αγορά της Κίνας. Στην αύξηση των εξαγωγών –ιδίως στην ευρωπαϊκή αγορά– θα συμβάλει και η παρουσία που έχει από το 2015 στο Ηνωμένο Βασίλειο, μέσω της πρώτης θυγατρικής της.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ