Αύξηση στην κλήση ταξί μέσω πλατφόρμας

Αύξηση στην κλήση ταξί μέσω πλατφόρμας

2' 23" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ενας στους τρεις επιβάτες στην Ελλάδα πληρώνει το ταξί του ηλεκτρονικά, ενώ η πλειονότητα των χρηστών τους συνδυάζει τη μετακίνηση και με τις αστικές συγκοινωνίες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Beat.

Η βραδινή έξοδος καθώς και τα ταξίδια, οι μετακινήσεις δηλαδή προς αεροδρόμιο, σταθμούς μετρό ή ΚΤΕΛ, αποτελούν τις συχνότερες επιλογές των χρηστών της Βeat, όπως καταγράφονται στον απολογισμό του περασμένου έτους.

Στις διαδρομές που ολοκληρώθηκαν μέσω της πλατφόρμας κλήσης ταξί στην ελληνική αγορά, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση 35%, ενώ συνολικά η ζήτηση για διαδρομές μέσω της εφαρμογής αυξήθηκε σε ποσοστό άνω του 40% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Η Αθήνα βρίσκεται πλέον στις πέντε πρώτες θέσεις σε αριθμό διαδρομών μεταξύ των 100 και άνω ευρωπαϊκών πόλεων στις οποίες δραστηριοποιείται το Free Now Group, όπου ανήκει η εταιρεία, ενώ ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης συμβαδίζει με αυτόν της υπόλοιπης Ευρώπης, καθώς διαμορφώνεται σήμερα σε λιγότερο από 4 λεπτά. Το 2019 εγγράφηκαν στην υπηρεσία 700.000 επιβάτες, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τον συνολικό αριθμό των εγγεγραμμένων επιβατών να ξεπερνάει το 1,6 εκατ. στο κλείσιμο του έτους.

Ανοδικά κινήθηκε και ο αριθμός του συνεργαζόμενου στόλου, ο οποίος αυξήθηκε κατά 10%. Περισσότεροι οδηγοί ταξί συνεργάζονται σήμερα με την εφαρμογή, ενώ στις άμεσες προτεραιότητες της εταιρείας είναι η περαιτέρω διεύρυνση του στόλου, προκειμένου να καλυφθεί η διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση. Οι συνεργαζόμενοι οδηγοί εξασφάλισαν το 2019 αύξηση 10% των διαδρομών τους μέσω της Beat, ενώ έχουν επιπλέον προνόμια μέσα από προγράμματα bonus, ανταποδοτικά προγράμματα, δωρεάν καύσιμα κ.ά. Οι κύριοι λόγοι που οι οδηγοί επιλέγουν τη συνεργασία τους με την Beat είναι τα αυξημένα έσοδα και η ασφάλεια που τους προσφέρει, με το 73% να δηλώνει πολύ έως και πάρα πολύ ικανοποιημένο από τη συνεργασία τους με την εφαρμογή.

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί των Αθηναίων για τη χρονιά που πέρασε, όπως αναφέρει ο γενικός διευθυντής της Beat στην Ελλάδα, Βασίλης Ντάνιας, είναι το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», ο σταθμός ΚΤΕΛ Κηφισού, οι σταθμοί μετρό, η πλατεία Συντάγματος, καθώς και το λιμάνι του Πειραιά. Οι χρήστες της εφαρμογής χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό την υπηρεσία όταν ταξιδεύουν, για να μεταβούν στον πλησιέστερο σταθμό μετρό αλλά και για τη βραδινή τους έξοδο. Σε σχέση με τη χρήση μεταφορικών μέσων, φαίνεται ότι οι χρήστες της Beat χρησιμοποιούν πολύ και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και συνδυάζουν διάφορα μέσα για τη μετακίνησή τους.

Σε σχέση με τους τρόπους πληρωμής, ένας στους τρεις επιβάτες της Beat στην Ελλάδα πληρώνει πλέον το ταξί του ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής.

Υπενθυμίζεται ότι το 2019 η Beat ξεκίνησε τη λειτουργία της στη Θεσσαλονίκη, δημιουργώντας ένα υπερσύγχρονο κέντρο εξυπηρέτησης οδηγών με 4 νέες θέσεις εργασίας.

Η εταιρεία επένδυσε πέρυσι στην αναβάθμιση της B2B πλατφόρμας για τον ξενοδοχειακό κλάδο και κατέγραψε ανάπτυξη 100%, έχοντας σήμερα συνεργασία με περισσότερα από 30 ξενοδοχεία στην Αθήνα, από μεγάλες μονάδες 5 αστέρων, όπως τα Divani Caravel, Μεγάλη Βρεταννία, Grand Hyatt, έως πιο νέα, boutique ξενοδοχεία, όπως τα Ergon House και Cocomat.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή