ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Αφιέρωμα Αυτοκινήτου

Τα οφέλη του Leasing

Το leasing είναι ένας εναλλακτικός τρόπος απόκτησης αυτοκινήτου, αφού, αντί κάποιος να το αγοράσει, το «νοικιάζει» ουσιαστικά, συνήθως από ένα έως και πέντε χρόνια. Απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες, ενώ τα οφέλη από αυτή την επιλογή μπορεί να τα έχει και ένας ιδιώτης. Το leasing μπορεί να γίνει για οποιοδήποτε επιβατικό ή ελαφρύ επαγγελματικό αυτοκίνητο, χωρίς περιορισμούς. Μεγάλο πλεονέκτημα του leasing αποτελεί το γεγονός ότι διαθέτει απεριόριστες δυνατότητες, αφού προσφέρει:
1. Μεγάλη ευελιξία στην επιλογή μοντέλου, χαρακτηριστικών και εξοπλισμού του αυτοκινήτου, χωρίς να απαιτούνται συμβιβασμοί που τυχόν θα συνέβαιναν σε περίπτωση αγοράς του αυτοκινήτου.
2. Απαλλαγή από δαπάνες χρήσης, τέλη κυκλοφορίας, μεικτή ασφάλεια, συντήρηση και αλλαγή ελαστικών. Όλα αυτά –και όχι μόνο– περιλαμβάνονται στο μίσθωμα που πληρώνει ο εκμισθωτής κάθε μήνα.
3. Αποφυγή της μεγάλης δαπάνης που συνεπάγεται μια αγορά αυτοκινήτου.
4. Απόκτηση αυτοκινήτου εύκολα και γρήγορα, χωρίς χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες, αφού αυτές πραγματοποιούνται από την εταιρεία leasing από την οποία θα αποκτηθεί το αυτοκίνητο.
5. Ασφαλιστική κάλυψη για οτιδήποτε συμβεί στο αυτοκίνητο, για όλη την περίοδο μίσθωσης, η οποία είναι μεικτή.
6. Σταθερότητα στο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου. Με το leasing παύουν να απασχολούν τον χρήστη έκτακτα περιστατικά, ατυχήματα, μηχανικές βλάβες κ.λπ., επιτρέποντάς του να προγραμματίζει καλύτερα τα έξοδά του.
7. Δυνατότητα χρήσης ενός ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου κάθε λίγα χρόνια, κάτι που σημαίνει ότι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα σύγχρονο, τεχνολογικά προηγμένο και κυρίως ασφαλές αυτοκίνητο για τον ίδιο και την οικογένειά του.
8. Παροχή επιπλέον αυτοκινήτου αντικατάστασης στην περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, διευκολύνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τον οδηγό. Φυσικά, το leasing προσφέρει ακόμη περισσότερα πλεονεκτήματα στην επιχείρηση, αφού της επιτρέπει την κατοχή εταιρικών οχημάτων χωρίς ουσιαστικά μια πολυδάπανη διαχείριση του στόλου, ενώ παράλληλα έναντι της αγοράς δεν απαιτεί και την άμεση εκταμίευση ενός μεγάλου ποσού για την απόκτηση των εν λόγω αυτοκινήτων, δίνοντάς της τη δυνατότητα χρήσης του κεφαλαίου σε κάποια άλλη ανάγκη.

 

Leasing ή αγορά αυτοκινήτου; 

Στην ερώτηση «leasing ή αγορά αυτοκινήτου;», τα πλεονεκτήματα που συνεπάγεται το leasing αφορούν την πλήρη ασφαλιστική κάλυψη του οχήματος, την παροχή οδικής βοήθειας, την εξυπηρέτηση του οδηγού 24 ώρες το 24ωρο, την πλήρη συντήρηση-κάλυψη επισκευών του οχήματος, το σταθερό μηνιαίο μίσθωμα, τη δυνατότητα επιλογής των ετών χρήσης, αλλά και την παροχή ενός νέου αυτοκινήτου με κάθε νέα μίσθωση. Από την άλλη πλευρά, η αγορά αυτοκινήτου δεν έχει μηνιαίες καταβολές μισθώματος (εκτός βέβαια κι αν το αυτοκίνητο αποκτηθεί μέσω δανείου, όπου περιλαμβάνονται μηνιαίες δόσεις), το αυτοκίνητο ανήκει στον αγοραστή, ενώ τα κέρδη από τη μετέπειτα πώλησή του πηγαίνουν στην τσέπη του. Σημαντικό πλεονέκτημα του leasing αποτελεί το γεγονός ότι από την αρχή μέχρι το τέλος της μίσθωσης ο ενοικιαστής γνωρίζει τι θα πληρώσει, όχι μόνο για το αυτοκίνητο, αλλά και για τα πάγια έξοδά του (συντήρηση, ασφάλιση, επισκευές, τέλη κυκλοφορίας, αλλαγή ελαστικών κ.ο.κ.). Το μόνο που επιβαρύνει τον χρήστη-οδηγό είναι το κόστος του καυσίμου. Στην αγορά αυτοκινήτου, εκτός από το αρχικό κόστος-κεφάλαιο που απαιτείται, θα πρέπει να υπάρξει και προϋπολογισμός για τις τακτικές δαπάνες, όπως είναι η ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας, η συντήρηση, αλλά και για τις έκτακτες, όπως τυχόν επισκευές, αλλαγή ελαστικών κ.ο.κ. Το leasing είναι ιδανικό για την επιχείρηση, αφού εξοικονομεί χρόνο, που επιτρέπει να δοθεί βάση στην κύρια επιχειρηματική δραστηριότητα. Η διαχείριση του αυτοκινήτου, η συντήρησή του και πολλά άλλα πραγματοποιούνται από την εταιρεία που παρέχει το leasing. Επιπλέον, στην εποχή μας οι περισσότερες εταιρείες leasing δίνουν πληροφορίες στην επιχείρηση για τη βέλτιστη αξιοποίηση των αυτοκινήτων, αποτελώντας έναν πολύτιμο σύμβουλο εξοικονόμησης χρόνου και χρήματος. Εφόσον τώρα μια επιχείρηση επέλεγε την αγορά των αυτοκινήτων, θα χρειαζόταν να αφιερώσει χρόνο για όλες τις πρόσθετες εργασίες συντήρησης και επισκευών των οχημάτων, τη δημιουργία αναφορών, την επιλογή των κατάλληλων ασφαλιστικών πακέτων και πολλά άλλα. Ένα από τα χαρακτηριστικά πλεονεκτήματα του leasing αποτελεί, όπως προείπαμε, η ευελιξία που προσφέρει. Μετά το πέρας της μίσθωσης (ένα έως πέντε χρόνια), δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση, στον ελεύθερο επαγγελματία ή στον ιδιώτη να επιλέξει το επόμενο μοντέλο με βάση τις ανάγκες του και χωρίς τους περιορισμούς που θα είχε η αγορά του και οι οποίοι θα είχαν να κάνουν με το κεφάλαιο που θα έπρεπε να δαπανηθεί. Άλλωστε, το γεγονός ότι το leasing δεν προϋποθέτει την καταβολή ενός υψηλού αρχικού κεφαλαίου, δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να αποδεσμεύσει το κεφάλαιο αυτό για άλλες οικονομικές ανάγκες χωρίς περιορισμούς. Σε σχέση μάλιστα με την αγορά, δεν απασχολεί τον χρήστη η μείωση της μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου, όχι μόνο λόγω παλαιότητας του οχήματος, αλλά και λόγω της κατάστασής του ή των χιλιομέτρων που έχει διανύσει.

Τι πρέπει να προσέξετε

Όπως και σε όλες τις περιπτώσεις σύναψης ενός συμβολαίου, έτσι και κατά την επιλογή του leasing η επιχείρηση, ο επαγγελματίας ή ο ιδιώτης θα πρέπει να προσέξει και μια σειρά από σημαντικά σημεία, για να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Αρχικά, παίζει μεγάλο ρόλο η εταιρεία με την οποία θα συνεργαστεί. Θα πρέπει να διαθέτει μεγάλη εμπειρία στον χώρο του leasing, υψηλό τεχνικό επίπεδο των στελεχών της και τεχνογνωσία πάνω στο αντικείμενο, αλλά και να παρέχει γρήγορα και εύκολα υποστήριξη στον πελάτη κατά τη διάρκεια της μίσθωσης. Αυτό που ισχύει και κατά την αγορά ενός αυτοκινήτου έχει ιδιαίτερη σημασία και πριν από την τελική απόφαση για το leasing ενός ή περισσότερων αυτοκινήτων. Οι τιμές leasing δεν είναι παντού οι ίδιες και έτσι ο πελάτης-εκμισθωτής θα πρέπει να κάνει μια σωστή έρευνα με βάση τις ανάγκες του, για να εξασφαλίσει το ύψος του μηνιαίου μισθώματος που πραγματικά τον συμφέρει. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι μπορεί κανείς να βρει και μια σειρά από προσφορές σε όλες τις μεγάλες εταιρείες του χώρου, που μπορούν να εξασφαλίσουν ακόμη χαμηλότερο κόστος μίσθωσης στο αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει. Ένα ακόμη στοιχείο που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι οι παροχές που προσφέρει το συμβόλαιο (προαιρετικές και μη). Ο μισθωτής θα πρέπει να ενημερωθεί πλήρως γι’ αυτές, ώστε να μην υπάρξουν τυχόν «εκπλήξεις» κατά τη διάρκεια του leasing. Για παράδειγμα, σε κάθε σύμβαση αναγράφεται ο μέγιστος αριθμός χιλιομέτρων που μπορεί να καλύψει ο χρήστης του αυτοκινήτου κάθε έτος. Όταν υπερβεί κάποιος αυτό το όριο, τότε επιβαρύνεται και το μίσθωμα. Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι, όπως ακριβώς συμβαίνει και με την πώληση του αυτοκινήτου, έτσι και στην περίπτωση του leasing ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα αγοραστούν έχει άμεσες επιπτώσεις και στο ύψος του μισθώματος. Όσο περισσότερα αυτοκίνητα επιλεγούν, τόσο καλύτερος ο πελάτης και άρα τόσο χαμηλότερο και το μίσθωμα.

Η νέα φορολογία στα εταιρικά αυτοκίνητα

Από την 1η Ιανουαρίου τέθηκαν σε ισχύ οι νέες κλίμακες για τον υπολογισμό της αξίας παραχώρησης των χρηστών εταιρικών αυτοκινήτων, οι οποίες εξασφαλίζουν σημαντικές ελαφρύνσεις στο φορολογητέο εισόδημα των χρηστών ή ακόμη και μηδενική επιβάρυνση.

Μια μεγάλη εξορθολόγηση της φορολόγησης των χρηστών εταιρικών οχημάτων ξεκίνησε από την πρώτη ημέρα της νέας χρονιάς, αφού πλέον ο υπολογισμός της αξίας παραχώρησης με βάση πάντα τη Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) του οχήματος γίνεται κλιμακωτά και όχι με βάση έναν και μόνο συντελεστή, όπως συνέβαινε πριν. Αυτό στην πράξη σημαίνει λιγότερη και πιο δίκαιη επιβάρυνση στο φορολογητέο εισόδημα του χρήστη. Πιο συγκεκριμένα, ο νέος υπολογισμός της αξίας επιβάρυνσης του χρήστη ενός οχήματος με βάση τη ΛΤΠΦ του έχει ως εξής: Εάν αυτό έχει ΛΤΠΦ 20.000 ευρώ, τότε για τα πρώτα 14.000 ευρώ η αξία παραχώρησης για τον χρήστη υπολογίζεται με ποσοστό 4% (560 ευρώ). Για τα επόμενα 3.000 ευρώ η αξία παραχώρησης υπολογίζεται με ποσοστό 20% (600 ευρώ), ενώ για τα υπολειπόμενα 3.000 ευρώ με ποσοστό 33% (990 ευρώ). Συνολικά, ο χρήστης θα επιβαρυνθεί στο φορολογητέο του εισόδημα με 2.150 ευρώ, έναντι 2.800 ευρώ που ίσχυε πριν (υπήρχε στάνταρ συντελεστής 14%). Ωφελημένοι βγαίνουν επίσης όσοι χρησιμοποιούν μικρά εταιρικά αυτοκίνητα με ΛΤΠΦ 13.000 ή 14.000 ευρώ, αφού ο συντελεστής υπολογισμού της αξίας παραχώρησής τους πέφτει στο 4% από 7% που ήταν πριν (επιβαρύνονται με φορολογητέο εισόδημα 520 και 560 ευρώ αντίστοιχα, από 910 και 980 ευρώ αντίστοιχα). Μεγαλύτερο όφελος υπάρχει στην περίπτωση ενός οχήματος που έχει ΛΤΠΦ 17.100 ευρώ, αφού με το νέο σύστημα ο χρήστης του θα επιβαρύνει το ετήσιο εισόδημά του με 1.193 ευρώ (560 ευρώ από τα πρώτα 14.000 ευρώ της ΛΤΠΦ, συν 600 ευρώ για τα επόμενα 3.000 ευρώ της ΛΤΠΦ, συν 33 ευρώ από τα υπόλοιπα 100 ευρώ της ΛΤΠΦ). Με το προηγούμενο σύστημα η επιβάρυνση ήταν 2.394 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει σημαντική μείωση, που ξεπερνά το 50%.

Βάσει της παλαιότητας του οχήματος, υπάρχει επίσης μείωση στην αξία της παραχώρησης και άρα στην επιβάρυνση του ετήσιου εισοδήματος του χρήστη. Εάν το όχημα έχει ηλικία 3-5 ετών, η μείωση είναι 10%, εάν η ηλικία του είναι 6-9 έτη, τότε η μείωση είναι 25%, ενώ σε περίπτωση οχήματος ηλικίας πάνω από 10 έτη, τότε ο χρήστης θα επιβαρυνθεί με το 50% της αξίας παραχώρησης. Επιπλέον αυτών, εφόσον το αυτοκίνητο παραχωρείται αποκλειστικά για επαγγελματικούς σκοπούς και έχει ΛΤΠΦ έως 17.000 ευρώ, δεν υπολογίζεται η αξία της παραχώρησής του ως εισόδημα για τον εργαζόμενο. Στην περίπτωση που η ΛΤΠΦ του υπερβαίνει τα 17.000 ευρώ, τότε ισχύουν οι ίδιες ακριβώς επιβαρύνσεις με αυτές των υπόλοιπων χρηστών.

Ποια αυτοκίνητα εξασφαλίζουν μηδενική επιβάρυνση στο εισόδημα του χρήστη

Μία ακόμη πολύ σημαντική εξέλιξη που έφεραν οι αλλαγές στη φορολόγηση των χρηστών εταιρικών αυτοκινήτων το 2020 αφορά την απαλλαγή από την επιβάρυνση στο εισόδημά τους όσων επιλέξουν ένα αυτοκίνητο που έχει εκπομπές CΟ2 έως 50 g/km και ΛΤΠΦ έως 40.000 ευρώ. Με τον τρόπο αυτόν μπαίνουν στο προσκήνιο τα λεγόμενα «καθαρά» οχήματα, και πιο συγκεκριμένα τα περισσότερα από τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς, καθώς και πολλά plug-in υβριδικά (φορτίζουν και από πρίζα), τα οποία έχουν και αυτά εκπομπές CΟ2 έως 50 g/km. Σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα που προσφέρονται αυτή τη στιγμή στην αγορά της χώρας μας και εμπίπτουν στις παραπάνω διατάξεις, αυτά είναι τα BMW i3, Nissan LEAF, Nissan eNV200, Opel Corsa-e, Peugeot e-208, Smart EQ fortwo και forfour, Skoda Citigo eiV, VW e-up! και VW e-Golf. Στην περίπτωση των plug-in υβριδικών οχημάτων, οι επιλογές αφορούν τα BMW X1 xDrive25e, BMW 225e Active Tourer, BMW 330e, Mercedes A 250 e hatchback και sedan, Mercedes C 300 e, MINI Countryman SE ALL4, Mitsubishi Outlander PHEV, Opel Grandland X PHEV, Volvo XC40 T5 Twin Engine και VW Passat GTE. Φοροελαφρύνσεις υπάρχουν και για τις επιχειρήσεις που θα επιλέξουν ένα εταιρικό αυτοκίνητο με εκπομπές CΟ2 έως 50 g/km και ΛΤΠΦ που δεν ξεπερνά τις 40.000 ευρώ, αφού έχει θεσπιστεί πρόσθετη έκπτωση 30% της αξίας του οχήματος από τα ακαθάριστα έσοδά τους. Επίσης, η ίδια έκπτωση ισχύει και για την αγορά, την εγκατάσταση και τη λειτουργία δημόσια προσβάσιμων σημείων φόρτισης οχημάτων μηδενικών ή χαμηλών ρύπων έως 50 g CΟ2/km. Παράλληλα, ισχύουν από την 1/1/2020 και νέοι αυξημένοι συντελεστές απόσβεσης ανά φορολογικό έτος για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών ρύπων ή οχημάτων χαμηλών ρύπων έως 50 g/km εκπομπών CΟ2. Οι συντελεστές απόσβεσης τροποποιούνται με βάση τον τύπο του οχήματος και ειδικότερα τις θέσεις (έως 9 άτομα/πάνω από 9 άτομα) ή εάν χρησιμοποιείται για τη μεταφορά εμπορευμάτων. Με βάση όλα τα παραπάνω, γίνεται κατανοητό ότι έναν χρήστη εταιρικού οχήματος συμφέρει η αγορά ενός αυτοκινήτου χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών CΟ2 (με ΛΤΠΦ πάντα έως 40.000 ευρώ), αφού του δίνει τη δυνατότητα να αποφύγει εντελώς το «αγκάθι» της αύξησης του ετήσιου εισοδήματός του που επιφέρει η χρήση ενός εταιρικού οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ή υψηλότερων ρύπων και τιμής). Και με το δεδομένο ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα υποδεχόμαστε στη χώρα μας όλο και περισσότερα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα μηδενικών και κάτω από 50 g/km εκπομπών CΟ2, είναι σίγουρο ότι θα δούμε στους δρόμους μας να κυκλοφορούν ολοένα και περισσότερα από τα συγκεκριμένα, «πράσινα» αυτοκίνητα.

Εasy Leasing

H απόκτηση ενός νέου μοντέλου γίνεται πολύ πιο εύκολη και δίχως ρίσκα μέσω της χρονομίσθωσης.

Το μεγάλο πλεονέκτημα του leasing προκύπτει μέσα από τις δυνατότητες που υπάρχουν και τους διάφορους συνδυασμούς για να καλύψουν οποιαδήποτε μεταφορική ανάγκη. Προσφέρεται η επιλογή σύγχρονων αυτοκινήτων, για βέλτιστη οικονομία χρήσης και απόλυτα ασφαλείς διαδρομές. 

Το leasing προσφέρει την ευελιξία συχνότερης αντικατάστασης του αυτοκινήτου, δίχως να εγκλωβίζεται κάποιος μετά από μερικά χρόνια σε ένα περιουσιακό στοιχείο με φθίνουσα μεταπωλητική αξία. Έτσι, η χρονομίσθωση είναι ιδανική και για όποιον απολαμβάνει την οδήγηση ενός σύγχρονου αυτοκινήτου κάθε 3-5 χρόνια και πάντα ανάλογα με τις προτιμήσεις του. Μπορεί να επιλέξει το μοντέλο, την έκδοση κινητήρα, τον τύπο καυσίμου, το χρώμα, τον εξοπλισμό, τις πιο προηγμένες τεχνολογίες από γενιά σε γενιά οχημάτων. Επιπρόσθετα, το leasing απαλλάσσει από διάφορα ρίσκα, όπως είναι αυτό της καταστροφής, της κλοπής και άλλων διαδικαστικών θεμάτων.

 

Εταιρικές πωλήσεις, άνοδος διαρκείας 

Το 2019, οι εταιρικές πωλήσεις είχαν για μία ακόμη χρονιά αυξημένο μερίδιο 51,8%, στηρίζοντας εμπράκτως την αύξηση του συνόλου των πωλήσεων.

Συνολικά, 114.109 καινούργια αυτοκίνητα πωλήθηκαν το 2019 στη χώρα μας, ξεπερνώντας μετά από μία δεκαετία τα 110.000 αυτοκίνητα ανά έτος. Σε σχέση με το 2018, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα σημείωσαν αύξηση 10,3%, συνεχίζοντας μια πορεία ανόδου από το 2014 και μετά. Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι η αγορά αυτοκινήτου ακόμη δεν έχει φθάσει σε επίπεδα «κανονικότητας», καθώς τα 114.109 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το 2019 συνεχίζουν να είναι ένα νούμερο πολύ πιο χαμηλό από εκείνα που κατέγραφε η αγορά πριν από την κρίση (πάνω από 200.000 πωλήσεις σταθερά κάθε έτος). Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις των εταιρειών, η Toyota το 2019 κατέκτησε για μία ακόμη χρονιά τον τίτλο, φθάνοντας στις 12.581 ταξινομήσεις και σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων 7,1% σε σχέση με το 2018. Την πρώτη πεντάδα έκλεισαν η Peugeot με 9.827 αυτοκίνητα (+17,4%), η VW με 9.463 ταξινομήσεις (+4,9%), η Hyundai με 7.921 αυτοκίνητα (+38,5%) και η Opel με 7.413 ταξινομήσεις (+7,0%). Στις premium εταιρείες, η Mercedes πήρε τον τίτλο του 2019 με 4.524 αυτοκίνητα, ακολουθούμενη από την Audi (4.020 πωλήσεις) και την BMW (3.394 πωλήσεις). Οι εταιρικές πωλήσεις ανήλθαν την περσινή χρονιά σε 59.083 αυτοκίνητα, στηρίζοντας για μία ακόμη φορά την αγορά, έχοντας μερίδιο 51,8%. Συγκριτικά με το 2018 οι πωλήσεις των εταιρικών αυτοκινήτων εμφάνισαν αύξηση 7,2%. Η πρώτη σε πωλήσεις εταιρεία σε αυτό το κομμάτι ήταν η Peugeot με 6.640 αυτοκίνητα και σημαντική αύξηση 25,9%. Αμέσως μετά ακολούθησε η Fiat με 5.613 αυτοκίνητα (+6,1%), ενώ στην τρίτη θέση συναντάμε τη Volkswagen με 4.597 πωλήσεις (-1,1%). Πρώτη premium εταιρεία στο πεδίο των εταιρικών πωλήσεων ήταν το 2019 η Audi με 2.848 αυτοκίνητα και αύξηση 58,7% συγκριτικά με το 2018. Την περσινή χρονιά, οι Έλληνες για μία ακόμη φορά επέλεξαν ως επί το πλείστον αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας, τα οποία πρώτευσαν με 37.598 πωλήσεις και σημαντικό μερίδιο 33% επί του συνόλου. Αμέσως μετά ακολούθησαν τα μικρομεσαία SUV (20.823 πωλήσεις) και τα αυτοκίνητα πόλης (μίνι) με 16.078 ταξινομήσεις. Στις εταιρικές πωλήσεις διακρίθηκαν και πάλι τα μικρά αυτοκίνητα (πρώτα σε προτίμηση με 18.836 ταξινομήσεις), ακολουθούμενα από τα αυτοκίνητα πόλης (10.056 πωλήσεις), στα οποία περιλαμβάνονται κυρίως Rent-A-Car αυτοκίνητα, και τα μικρομεσαία SUV (9.924 πωλήσεις).

ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟ 2020

Η χρονιά έχει ξεκινήσει αρκετά καλά για την αγορά της χώρας μας, αφού τον πρώτο μήνα του έτους πωλήθηκαν συνολικά 9.785 νέα μοντέλα, σημειώνοντας αύξηση 6,2% συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2019. Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις των εταιρειών, η Toyota με 1.475 αυτοκίνητα ήταν η πρώτη του Ιανουαρίου, συνεχίζοντας την πολύ καλή της επίδοση του 2019. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Peugeot με 1.053 ταξινομήσεις και τρίτη ήταν η VW με 919 πωλήσεις. Την πρώτη πεντάδα του Ιανουαρίου έκλεισαν η Hyundai και η Suzuki με 774 και 699 αυτοκίνητα αντίστοιχα. Στις πωλήσεις των premium εταιρειών, η Audi με 358 αυτοκίνητα ήταν η πρώτη του Ιανουαρίου, ακολουθούμενη από την BM W με 314 πωλήσεις και τη Mercedes με 299 ταξινομήσεις. Οι εταιρικές πωλήσεις τον Ιανουάριο σηματοδότησαν το 38,1% επί του συνόλου, σε έναν μήνα όπου παραδοσιακά το νούμερό τους είναι χαμηλότερο από ό,τι την υπόλοιπη χρονιά. Οι προβλέψεις της αγοράς για τη φετινή χρονιά κάνουν λόγο για περαιτέρω ανάπτυξη περίπου στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το 2019, κάτι που σημαίνει ότι αναμένεται το 2020 να κλείσει κοντά στα 125.000- 130.000 αυτοκίνητα. Ωστόσο είναι ακόμη πολύ νωρίς για να μπορεί κανείς να μιλήσει με ασφάλεια.

Κορυφαία διάκριση για την Autohellas Hertz

Η ανανεωμένη ιστοσελίδα hertz.gr διακρίθηκε στα φετινά e-Evolution Awards για τη σύγχρονη, λειτουργική και χρηστική της πλοήγηση.

Η hertz.gr είναι μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία μέσα σε διάστημα μόνο λίγων μηνών σημείωσε πολύ σημαντική αύξηση επισκεψιμότητας, τόσο από την εσωτερική αγορά όσο και από το εξωτερικό, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη διαμόρφωση αποφάσεων για την επιλογή του ταξιδιωτικού προορισμού. Η νέα, υψηλών προδιαγραφών υποδομή της ιστοσελίδας hertz.gr αποτελεί πόλο έλξης πελατών εντός και εκτός Ελλάδας, καθώς παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσα από ένα εύχρηστο μενού πλοήγησης –διαθέσιμο σε έξι γλώσσες και προσβάσιμο από όλο το φάσμα των ψηφιακών συσκευών– και άμεσης ενημέρωσης του επισκέπτη για κάθε θέμα που τον απασχολεί γύρω από τον στόλο και τις υπηρεσίες της Autohellas Hertz. Μέσω της ανανεωμένης διαδικασίας κράτησης δίνει τη δυνατότητα επιλογής online αγοράς των extra services, γρήγορη αναβάθμιση κατηγορίας σε προνομιακή τιμή, ενημέρωση για νέες προσφορές σε real time και χρηματοδοτική μίσθωση. Όλα αυτά μέσα από το κινητό ή τον υπολογιστή! Οι εξαιρετικές δυνατότητες και η αρτιότητά της επιβεβαιώθηκαν από την πρόσφατη διάκριση της hertz.gr της Autohellas Hertz στα e-Evolution Awards ως κορυφαίας στην κατηγορία «Best in Travel & Tourism» με την κατάκτηση του ασημένιου βραβείου Κορυφαία διάκριση για την Autohellas Hertz Η ανανεωμένη ιστοσελίδα hertz.gr διακρίθηκε στα φετινά e-Evolution Awards για τη σύγχρονη, λειτουργική και χρηστική της πλοήγηση. και την αναγνώριση της αριστείας της εταιρείας σε κάθε επίπεδο. Μια διάκριση που ήρθε ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης και διαρκούς ανοδικής επιχειρηματικής δραστηριότητας της Autohellas Ηertz, η οποία βασίστηκε σε συγκεκριμένα αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια. Ο κ. Δημήτρης Μαγγιώρος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Autohellas, με αφορμή τη διάκριση της Hertz.gr στα e-Evolution Awards, ανέφερε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη διάκριση αυτή, η οποία έρχεται ως επιβράβευση της προσπάθειάς μας να ανταποκρινόμαστε με τον πιο άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τόσο των πελατών μας όσο και της αγοράς. Βασικό μας όχημα είναι η καινοτομία και προτεραιότητά μας ο σχεδιασμός εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών με επίκεντρο τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη και την παροχή γρήγορης πρόσβασης σε πληροφορίες, προσφέροντας συνεχώς ποιοτικές λύσεις και υπηρεσίες. Η πορεία της Autohellas Hertz είναι μεγάλη μέσα στον χρόνο και το σημαντικό είναι ότι έχει καταφέρει να βρίσκεται πάντα μέσα στις εξελίξεις στην αγορά, αλλά και να τις οδηγεί, κοιτάζοντας πάντα το μέλλον. Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα το ανανεωμένο μας site κυριαρχεί στις αναζητήσεις ενοικιάσεων αυτοκινήτου από το εξωτερικό και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση αποφάσεων αναφορικά με την επιλογή ενός ταξιδιωτικού προορισμού».

 

"To Μεγάλο Αφιέρωμα του Leasing δημοσιεύτηκε στο Κάπα της Καθημερινής."

Online

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ