Αντιδρά η Ryanair για το «μεσαίο κενό κάθισμα»

Αντιδρά η Ryanair για το «μεσαίο κενό κάθισμα»

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την αντίδρασή του στα μέτρα που προωθούν οι κυβερνήσεις για τις αποστάσεις που θα πρέπει να τηρούνται κατά την πραγματοποίηση πτήσεων εκφράζει ο ιρλανδικός αερομεταφορέας Ryanair διά στόματος του διευθύνοντος συμβούλου Μάικλ Ο’ Λίρι. Ο ίδιος, σε συνέντευξή του στους Financial Times, δήλωσε ότι το να μείνουν κενά τα μεσαία καθίσματα, όπως προτείνεται μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, είναι «ηλίθια ιδέα», η οποία είναι υπερβολικά αναποτελεσματική και οικονομικά ασύμφορη. Κατά τον ίδιο, τα κενά καθίσματα στη μεσαία σειρά δεν μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι αποστάσεις μεταξύ των επιβατών τηρούνται, εκφράζοντας την άποψη ότι αυτή η πρόταση δεν οδηγεί τελικά πουθενά. Μάλιστα, προειδοποίησε ότι ο στόλος του δεν θα επιστρέψει στους αιθέρες εάν η ιρλανδική κυβέρνηση επιβάλει τέτοιους κανόνες. «Είτε θα πληρώσει το μεσαίο κάθισμα είτε δεν θα πετάξουμε», επειδή «δεν μπορούμε να κερδίσουμε χρήματα με ποσοστό πληρότητας 66%». Οπως και άλλες αεροπορικές εταιρείες, έτσι και η Ryanair έχει αναγκαστεί να καθηλώσει στο έδαφος τα αεροπλάνα της, στο πλαίσιο των περιορισμών που έχουν επιβληθεί παντού στην Ευρώπη για τη συγκράτηση της εξάπλωσης της πανδημίας.

Ηδη αεροπορικές εταιρείες όπως η Emirates, η easyJet και η Delta έχουν γνωστοποιήσει, σύμφωνα με το BBC, ότι σχεδιάζουν να κρατήσουν κενές τις θέσεις στα μεσαία καθίσματα, θεωρώντας ότι αυτό το μέτρο θα επιβληθεί από τις ίδιες τις κυβερνήσεις. Αντιθέτως, ο κ. Ο’ Λίρι εκτιμά πως η Ευρώπη θα πρέπει να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ασίας και να εφαρμόσει πιο αποτελεσματικά μέτρα. Ετσι, προτείνει να επιβληθεί η μάσκα ως μέσο προστασίας κατά τη διάρκεια της πτήσης, αλλά και μέτρα όπως η μέτρηση της θερμοκρασίας των επιβατών στα αεροδρόμια. Ο ίδιος εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η εταιρεία θα ανακάμψει γρήγορα, υπολογίζοντας πως το 80% των πτήσεων θα έχει επανέλθει έως τον Σεπτέμβριο, ποσοστό που θα μειωθεί στο 60% κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.

Σημειώνεται ότι ήδη αρκετές αεροπορικές εταιρείες ανησυχούν πως η κερδοφορία τους θα συμπιεστεί μετά την άρση των περιορισμών λόγω των μετέπειτα μέτρων που θα εφαρμοστούν κατά της πανδημίας. Η Διεθνής Ενωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) έχει προειδοποιήσει ότι η κρίση του κορωνοϊού θα κοστίσει στις αεροπορικές περίπου 314 δισ. δολ. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, η Κομισιόν προσανατολίζεται στον σχεδιασμό συγκεκριμένων κανόνων προστασίας μετά την άρση της καραντίνας. Γι’ αυτό και τον ερχόμενο μήνα αναμένεται να γνωστοποιήσει μια σειρά από κανόνες που θα περιλαμβάνουν την τήρηση αποστάσεων τόσο στα αεροδρόμια όσο και μέσα στα αεροπλάνα. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή