Tεχνολογία χωρίς… ανταγωνισμό

Tεχνολογία χωρίς… ανταγωνισμό

1' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Peugeot βάζει στο επίκεντρο τον οδηγό και εκπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο τα «θέλω» του. Αυτό επιτυγχάνεται με τη γαλλική φίρμα να φέρνει τεχνολογίες από το αύριο… σήμερα. Μία από αυτές είναι το Peugeot 3D i-Cockpit – όντας μοναδικό στην κατηγορία του, καινοτομεί με ένα σύμπλεγμα τρισδιάστατης ψηφιακής τεχνολογίας. Είναι ένας από τους σημαντικούς λόγους που το νέο Peugeot 208 αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της χρονιάς 2020» τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, αλλά και για το πλήθος βραβείων και διακρίσεων που έχει αποσπάσει μέχρι στιγμής.

Το ίδιο σύστημα μοιράζεται και το ολοκαίνουργο SUV Peugeot 2008, και αποτελεί μια πραγματική καινοτομία παγκοσμίως σε αυτή την κατηγορία. Ανάλογα με την έκδοση, η απεικόνιση πληροφοριών στον τρισδιάστατο πίνακα οργάνων i-Cockpit 3D θυμίζει ολόγραμμα ή ακόμη και το κόκπιτ ενός πολεμικού αεροσκάφους. Οι ενδείξεις είναι δυναμικές και κινούμενες, προβάλλουν μπροστά ανάλογα με τον βαθμό σπουδαιότητάς τους με χρόνο διαδραστικότητας της τάξης του μισού δευτερολέπτου, βελτιώνοντας έτσι την οδήγηση τόσο ως προς την αποτελεσματικότητα ανάγνωσης όσο και ως προς την ασφάλεια.

Tεχνολογία χωρίς… ανταγωνισμό-1

Το ίδιο σύστημα μοιράζεται και το ολοκαίνουργο SUV Peugeot 2008.

Αναφορικά με το νέο Peugeot 208, βασίζεται πάνω στην τελευταίας γενιάς πλατφόρμα του ομίλου PSA, που φέρει την ονομασία CMP (Common Modular Platform). Αποκλειστικά σχεδιασμένη για τα μοντέλα των κατηγοριών B και C, η νέα αυτή πλατφόρμα συμπληρώνει την υπάρχουσα EMP2 (Efficient Modular Platform).

Mπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις διαστάσεις και τις παραλλαγές των κινητήρων. Με δυνατότητα να δέχεται όλους τους τύπους κινητήρων, παρέχει στο κοινό την ευκαιρία να επιλέξουν κινητήρα εσωτερικής καύσεως (βενζίνη/diesel) ή ηλεκτροκινητήρα.

Αντίστοιχα και το νέο Peugeot 2008, που αναμφίβολα μαγνητίζει όλα τα βλέμματα στον δρόμο, προσφέρει την ελευθερία επιλογής ανάμεσα από τρεις τύπους κινητήρων: ηλεκτρικό, βενζίνης και diesel, με όλους να εξασφαλίζουν εντυπωσιακές και ταυτόχρονα οικονομικές επιδόσεις. Η ευρυχωρία στα πίσω καθίσματα (ρεκόρ για τη νέα πλατφόρμα CMP) χαρίζει στο νέο Peugeot 2008 τον χαρακτηρισμό του εξαιρετικά ευέλικτου SUV. Το συνολικό μήκος των 4,30 μ. και το μεταξόνιο των 2,60 μ. εξασφαλίζουν επίσης και έναν άνετο χώρο αποσκευών με συνολική χωρητικότητα που φτάνει τα 434 λίτρα ανεξαρτήτως κινητήρα, ακόμη και στην 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή