Τηλεμάθημα και φαντάσματα

21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η υπόθεση μοιάζει απλή: Πολλοί μαθητές δεν μπορούν να πάνε στο σχολείο γιατί έχουν έναν ευπαθή συγγενή στο σπίτι ή γιατί είναι οι ίδιοι ευπαθείς. Πρέπει να στερηθούν το μάθημα; Δεν πρέπει η πολιτεία να χρησιμοποιήσει όλα τα μέσα για να τους εξασφαλίσει πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία; Αυτό το απλό ερώτημα δεν επιδέχεται τάχα «ιδεολογικές» απαντήσεις. Είτε ως έκτακτο είτε ως επικουρικό εργαλείο, η τηλεκπαίδευση εξοπλίζει με νέες δυνατότητες το δημόσιο σχολείο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή