Εκτάκτως

1' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τη σκηνική καντάτα του Περικλή Κούκου «Ημερολόγιο για περαστικούς στα τέλη του αιώνα», σε λιμπρέτο του Χριστόφορου Χριστοφή και με σολίστ τη Μαρία Φαραντούρη (φωτ.), θα προβάλει την Κυριακή, στις 9 μ.μ., το Μέγαρο Μουσικής στο πλαίσιο του κύκλου ψηφιακών αναμεταδόσεων Megaron Online. Το έργο, γραμμένο ειδικά για την ερμηνεύτρια, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό τον Νοέμβριο του 1996 με τους Σολίστ της Πάτρας και το σεξτέτο του Γιώργου Φακανά, υπό τη μουσική διεύθυνση του Νίκου Τσούχλου (περισσότερα στο megarononline.gr).

Ξεθωριάζει η περίφημη «Κραυγή» του Εντβαρντ Μουνκ και συγκεκριμένα η τελευταία από τις τέσσερις εκδοχές της, την οποία ο Νορβηγός ζωγράφος φιλοτέχνησε το 1910 και πλέον φυλάσσεται στο Μουσείο Μουνκ στο Οσλο. Σύμφωνα με τη διεθνή ομάδα επιστημόνων που μελέτησε τον πίνακα, η φθορά εντοπίζεται στο κίτρινο χρώμα του και οφείλεται στην ακούσια χρήση από τον Μουνκ μιας χρωστικής χαμηλότερης ποιότητας, η οποία επηρεάζεται ακόμη και από τις αναπνοές των επισκεπτών του μουσείου και την υγρασία που παράγουν.

Την Γκίλιαν Αντερσον ως Μπλανς Ντιμπουά στο «Λεωφορείον ο πόθος» του Τένεσι Ουίλιαμς θα αναμεταδίδει από σήμερα, στις 9 μ.μ., και μέχρι τις 28 Μαΐου το Εθνικό Θέατρο της Αγγλίας στο κανάλι του στο YouTube (National Theatre). Στην παράσταση, μια παραγωγή του 2014 που ανέβηκε στο θέατρο Young Vic σε σκηνοθεσία Μπένεντικτ Αντερσον, εμφανίζονται επίσης ο Μπεν Φόστερ ως Στάνλεϊ Κοβάλσκι και η Βανέσα Κίρμπι στον ρόλο της Στέλας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή