Η εικόνα της αγοράς στο χώρο των αερομεταφορών διαφοροποιήθηκε

Η εικόνα της αγοράς στο χώρο των αερομεταφορών διαφοροποιήθηκε

2' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

H πανδημία του κορωνοϊού εισήγαγε μία νέα εποχή για τα αεροπορικά ταξίδια σε όλο τον κόσμο και ειδικά στον κλάδο των αερομεταφορών ο οποίος περνά τη μεγαλύτερη δοκιμασία της ιστορίας του.

Η εικόνα της αγοράς στο χώρο των αερομεταφορών διαφοροποιήθηκε. Αρκετές αεροπορικές εταιρείες κήρυξαν πτώχευση και άλλες μείωσαν τον αριθμό των υπαλλήλων τους ή ελαχιστοποίησαν τα δρομολόγιά τους, προσπαθώντας να βγουν από αυτή την πρωτόγνωρη κρίση με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.

Η Sky Express όλο αυτό το διάστημα, με σωστό προγραμματισμό και ψύχραιμη διαχείριση, κατάφερε να διατηρήσει το μεγαλύτερο μέρος του πτητικού της έργου και την σύνδεση πολλών νησιών και απομακρυσμένων περιοχών της χώρας με την Αθήνα. Έχοντας παράλληλα, σαν πρωταρχικό στόχο τη διασφάλιση του συνόλου των θέσεων εργασίας.

Διατήρησε το πτητικό της πλάνο στο 50%, επιλέγοντας να συνεχίσει να εξυπηρετεί καθημερινά τους 34 προορισμούς της στο εσωτερικό, με αποτέλεσμα μάλιστα να βρεθεί για πρώτη φορά και στην πρώτη 20άδα του Eurocontrol με τις αεροπορικές εταιρείες που εκτελούσαν πτήσεις μέσα στο Μάρτιο. 

Επίσης, προχώρησε σε ειλικρινή διάλογο ώστε να βρεθούν λύσεις με το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας και να μη γίνει καμία απόλυση και δημιούργησε ευέλικτες υπηρεσίες για να είναι σε διαρκή επικοινωνία με το επιβατικό κοινό. Ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο το τηλεφωνικό κέντρο τόσο με εξοπλισμό, όσο και με προσωπικό, προκειμένου να ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά στο μεγάλο όγκο των κρίσιμων ζητημάτων. 

Παράλληλα, με μια μοναδική κίνηση αναγνώρισης του δύσκολου έργου του προσωπικού των ΜΕΘ προσέφερε δωρεάν εισιτήρια στο σύνολο του προσωπικού των συγκεκριμένων μονάδων σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας.

Η εικόνα της αγοράς στο χώρο των αερομεταφορών διαφοροποιήθηκε-1

Η επόμενη μέρα για τη Sky Express έρχεται, μαζί με σημαντική γνώση και εμπειρία που η εταιρεία αποκόμισε από την κρίση της πανδημίας. Επιστρέφει στο πλήρες πτητικό της πλάνο με το πρόγραμμα Careplane, που δημιουργεί ένα περιβάλλον ενισχυμένης ταξιδιωτικής φροντίδας και υγειονομικής σιγουριάς και δημιουργεί νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες για το επιβατικό κοινό, όπως για παράδειγμα την επέκταση του προγράμματος Feel Free και πολύ ανταγωνιστικά εισιτήρια για επιχειρηματίες και τουρίστες που θέλουν να φτάσουν στα ελληνικά νησιά, είτε για να προετοιμάσουν τις δραστηριότητές τους, ή για να κάνουν ξέγνοιαστες διακοπές.

Τα μέτρα που ανακοινώθηκαν πρόσφατα είναι ένα χέρι βοήθειας στην προσπάθειά της εταιρείας να στηρίξει τα νησιά, τον τουρισμό, την περιφερειακή ανάπτυξη της χώρας και είναι ιδιαίτερα θετικό ότι είναι οριζόντια, στηρίζοντας το σύνολο του κλάδου.

Η εταιρεία θα συνεχίσει να δυναμώνει κάθε μέρα, να παρέχει επιλογές στους επιβάτες εγχώριων πτήσεων, να πετάει κάθε μέρα ψηλότερα.

Τέλος, θα λανσάρει διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό με την προβολή της χώρας μας να είναι στο επίκεντρο, ενώ ανταγωνιστικοί θα είναι οι ναύλοι και για τους επισκέπτες των επιτρεπόμενων προορισμών εξωτερικού, ώστε να υπάρχει και φέτος σημαντική εισερχόμενη κίνηση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή