Πανελλαδικές: Ο σχολιασμός των θεμάτων σε Αρχαία Ελληνικά και Μαθηματικά

Πανελλαδικές: Ο σχολιασμός των θεμάτων σε Αρχαία Ελληνικά και Μαθηματικά

58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με την εξέταση των Αρχαίων Ελληνικών και των Μαθηματικών συνεχίστηκαν σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου, οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους υποψήφιους των ΓΕΛ.

Αναλυτικότερα, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών εξετάστηκαν στα Αρχαία Ελληνικά και οι υποψήφιοι των Ομάδων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στα Μαθηματικά.

Οι εξετάσεις των μαθημάτων αυτών αφορούσαν τόσο τους υποψήφιους που δίνουν Πανελλαδικές με το νέο σύστημα όσο και εκείνους που δίνουν με το παλαιό.

Σε ό,τι αφορά το νέο σύστημα, σύμφωνα με την ομάδα καθηγητών του φροντιστηρίου «Μεθοδικό», τα θέματα των μαθηματικών ήταν, με πρώτη άποψη, κλιμακούμενης δυσκολίας με βατή θεωρία (Θέμα Α) και Θέμα Β με βασικές μεθοδολογίες, ενώ τα τελευταία ερωτήματα του Θέματος Γ και το Θέμα Δ παρουσίαζαν μεγαλύτερη δυσκολία, με τα τελευταία ερωτήματα μάλιστα να είναι αρκετά απαιτητικά και να απευθύνονται σε καλά προετοιμασμένους μαθητές. Εξετάστηκαν όλα σχεδόν τα θεωρήματα και οι ενότητες της ύλης.

Στα Αρχαία Ελληνικά, εξετάστηκε η ένατη ενότητα στο Διδαγμένο Κείμενο, από την ύλη που προστέθηκε φέτος και προέρχεται από την Πολιτεία του Πλάτωνα που αναφέρεται στην παιδεία ως περιαγωγή της ψυχής. Το αδίδακτο κείμενο προέρχεται από έργο του Ξενοφώντα: «Πόροι».

Επισυνάπτονται τα θέματα σε μορφή pdf. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ

/

/

/

/

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή