Το Παλλάς – Αουσβιτς για τη «Μάλα» – Βίσση

Το Παλλάς – Αουσβιτς για τη «Μάλα» – Βίσση

1' 22" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εξι σε ένα ήταν η χθεσινή συνέντευξη Τύπου για το μιούζικαλ «Μάλα, η μουσική του ανέμου» με την Αννα Βίσση, που κάνει πρεμιέρα το Σάββατο στο «Παλλάς». Εκτός από τον προφανή λόγο, της παρουσίασης δηλαδή της παράστασης, πριν ακόμη αρχίσει η συνέντευξη, έγινε η απονομή: Του χρυσού cd single της «Μάλα», της εξαπλής πλατινένιας «Κραυγής», της τετραπλής πλατινένιας «Αγάπης υπερβολικής» και του πλατινένιου «Everything I am», ενώ αμέσως μετά γιορτάστηκαν και τα γενέθλια του διευθυντή της Sony…

Μετά από όλον αυτό τον χρυσό και την πλατίνα, η Αννα Βίσση μίλησε για τη δεύτερη προσπάθειά της στη θεατρική σκηνή δέκα χρόνια μετά τους «Δαίμονες», με τη «Μάλα», που έγραψε ο Νίκος Καρβέλας ως συνθέτης, αλλά και ως θεατρικός συγγραφέας (ο ίδιος έκανε πρόβα με την ορχήστρα). «Η ιστορία της Πολωνοεβραίας Μάλας Ζίνενμπαουμ είναι μια αληθινή ιστορία, για να μιλήσουμε για την πιο συγκλονιστική στιγμή της ανθρωπότητας στον 20ό αιώνα. Θα δώσω τις εξετάσεις μου το Σάββατο. Τις περιμένω με αγωνία και λαχτάρα και αγωνιώ να πείσω ότι είμαι η Μάλα και όχι η Βίσση», είπε. Ο σκηνοθέτης της παράστασης Γιάννης Κακλέας μίλησε για «μια φιλόδοξη παραγωγή που θα ανοίξει έναν άλλο δρόμο για τις θεατρικές παραγωγές στην Ελλάδα» και «μια παράσταση με κινηματογραφική ταχύτητα».

Ο παραγωγός Αλέξανδρος Παρίσης χαρακτήρισε «ανεξέλεγκτο» το κόστος της παραγωγής και είναι αλήθεια ότι το μέγεθος και το βάθος του σκηνικού που αναπαριστά το Αουσβιτς στη σκηνή του «Παλλάς» μάλλον δεν έχει ξαναστηθεί σε ελληνικό θέατρο.

Στην παράσταση συμμετέχουν 60 ηθοποιοί, 35 μουσικοί και 30 τεχνικοί. Η μουσική διεύθυνση είναι του Γιώργου Νιάρχου, τα σκηνικά του Γιώργου Γαβαλά, τα κοστούμια (υπολογίζονται σε 500) του Γιάννη Μετζικώφ και οι φωτισμοί της Ελευθερίας Ντεκώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή