Αύξηση τζίρου 50% σημείωσε η αλυσίδα «Βιολογικό Χωριό»

Αύξηση τζίρου 50% σημείωσε η αλυσίδα «Βιολογικό Χωριό»

2' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε βάθος τριετίας έχει θέσει ως στόχο η διοίκηση της αλυσίδας λιανικής βιολογικών προϊόντων «Βιολογικό Χωριό», στρέφοντας το βλέμμα της από το 2021 και μετά τόσο στην περιφέρεια –ειδικότερα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης– όσο και στην αγορά του εξωτερικού (Μεγάλη Βρετανία, Μέση Ανατολή). Μέσα στα επόμενα τρία χρόνια η διοίκηση προσδοκά να έχει ξεπεράσει τα 25 καταστήματα, διατηρώντας μέχρι στιγμής ένα δίκτυο συνολικά 12 καταστημάτων. Μάλιστα πρόσφατα προχώρησε στο άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στο Μαρούσι, ενώ μέσα στο 2020 θα προσθέσει στο δίκτυό της ακόμα δύο, ένα στα δυτικά προάστια και άλλο ένα στον Πειραιά, ανεβάζοντας τον αριθμό τους στα 15. Η επέκταση της αλυσίδας και σε άλλες περιοχές της Αττικής καθώς και η αύξηση των πωλήσεων σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα κατά το δίμηνο του lockdown αναμένεται να ενισχύσουν τον τζίρο της «Βιολογικό Χωριό», ο οποίος εκτιμάται –με τα μέχρι στιγμής δεδομένα– πως θα αγγίξει τα 14,5-15 εκατ. ευρώ το 2020, από 12 εκατ. το 2019.

«Το 2020 ξεκίνησε με σημαντική αύξηση του ποσοστού πωλήσεων σε σύγκριση με πέρυσι. Στη συνέχεια, από τα μέσα του Μαρτίου και έπειτα, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά πολύ. Ενδεικτικά, τον Μάρτιο, την περίοδο της έξαρσης του κορωνοϊού, οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 70% συγκριτικά με πέρυσι», αναφέρει στην «Κ» ο γενικός διευθυντής της αλυσίδας Γιάννης Δεληκάρης, προσθέτοντας ότι κατά τη διάρκεια του lockdown (Μάρτιος – Μάιος) αυτές ενισχύθηκαν κατά 50%. Την περίοδο της καραντίνας, τα τρόφιμα, ιδίως τα όσπρια και τα ζυμαρικά, κυριάρχησαν στο καλάθι των καταναλωτών, εν αντιθέσει με τα συμπληρώματα τροφής και τα καλλυντικά, που αντιπροσωπεύουν ένα μικρότερο ποσοστό πωλήσεων της τάξεως του 6%-7%.

Ακόμη πιο μεγάλη ήταν η αύξηση των πωλήσεων στο e-shop της αλυσίδας, η οποία ξεπέρασε το 300%, ενώ αντίστοιχη ήταν και η αύξηση των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν μέσω των τηλεφωνικών παραγγελιών την περίοδο της καραντίνας. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται περίπου 200 μικρές ατομικές επιχειρήσεις που περιλαμβάνουν στην γκάμα τους και βιολογικά προϊόντα, εκ των οποίων περίπου 100 βρίσκονται στην Αττική (green stores). Επίσης, υπάρχουν 2-3 μικρές αλυσίδες 4 καταστημάτων που πωλούν βιολογικά προϊόντα, ενώ χώρο για την πώληση και βιολογικών τροφίμων διαθέτουν και οι μεγάλοι παίκτες του λιανεμπορίου. «Στο “Βιολογικό Χωριό” οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν όλες τις κατηγορίες βιολογικών τροφίμων», αναφέρει ο κ. Δεληκάρης, επισημαίνοντας ότι η αλυσίδα δίνει έμφαση σε ειδικές κατηγορίες καταναλωτών, όπως είναι οι vegan, οι χορτοφάγοι ή όσοι αφαιρούν το αλάτι ή τη ζάχαρη από τη διατροφή τους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή