Φυσικά καλλυντικά: ο πλέον αναπτυσσόμενος και εξωστρεφής κλάδος

Φυσικά καλλυντικά: ο πλέον αναπτυσσόμενος και εξωστρεφής κλάδος

1' 34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους και εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας αποτελεί η παραγωγή και εμπορία των ελληνικών φυσικών καλλυντικών. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα μελέτης της εταιρείας Στατιστικών και Οικονομικών Πληροφοριών Hellastat, οι εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στον κλάδο έχουν καταφέρει την τελευταία τριετία να επεκτείνουν με επιτυχία τις πωλήσεις των προϊόντων τους στις αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ και της Ασίας, με αποτέλεσμα σταδιακά ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι του κύκλου εργασιών τους να προέρχεται από τις αγορές του εξωτερικού.

Οι ρυθμοί ανάπτυξης του κύκλου εργασιών των βασικών «παικτών» στον κλάδο παραγωγής και εμπορίας ελληνικών φυσικών και φυτικών καλλυντικών είναι εντυπωσιακοί, αφού η αγορά υπερδιπλασιάστηκε την τελευταία τετραετία και κατατάσσει τον κλάδο ως έναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους της ελληνικής οικονομίας. Χαρακτηριστικό είναι ότι η αύξηση του κύκλου εργασιών της περιόδου 2003 – 2004 ανήλθε σε 55%, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για μια αμιγώς ελληνική παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα. Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις του κλάδου απολαμβάνουν υψηλά περιθώρια μεικτής και καθαρής κερδοφορίας.

Το βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα των ελληνικών φυσικών καλλυντικών είναι η υψηλή βιολογική αξία των πρώτων υλών. Η ελληνική χλωρίδα περιλαμβάνει 5.500 διαφορετικά είδη φυτών, ενώ το μέλι και τα παράγωγά του είναι διεθνώς αναγνωρισμένα για την εξαιρετική τους ποιότητα. Παράλληλα, οι ελληνικές εταιρείες παράγουν εκχυλίσματα και προϊόντα με τις πλέον σύγχρονες μεταποιητικές διαδικασίες. Συνολικά από το 2000 έχουν επενδυθεί πάνω από 2 εκατ. ευρώ σε έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων. Τέλος, οι ελληνικές επιχειρήσεις διαθέτουν μεγάλη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις επιμέρους ανάγκες φροντίδας και περιποίησης του σύγχρονου καταναλωτή.

Η εταιρεία Apivita ΑΕΒΕ είναι η πρώτη (1992) εταιρεία που δραστηριοποιήθηκε στον χώρο της παραγωγής και της εμπορίας φυσικών καλλυντικών προϊόντων με τη μορφή ελληνικού επώνυμου προϊόντος (brand). Το 2000 εισήλθε στην αγορά η εταιρεία Κορρές Α.Ε., ενώ από το 2003 ξεκίνησε τη δραστηριότητά της και η εταιρεία Mastic spa. Στον χώρο δραστηριοποιούνται και άλλες ελληνικές εταιρείες, όπως η Φ. Γεωργαντάς 1864 ΑΕΒΕ και η Macrovita.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή