Το London Eye έγινε κόκκινο

51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Coca-Cola σπονσοράρει το δημοφιλές αξιοθέατο προκαλώντας σάλο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Για τα επόμενα δύο χρόνια, «Το Μάτι του Λονδίνου», ο ψηλότερος τροχός στον κόσμο (135 μ.), δεν θα έχει πια μπλε αλλά κόκκινο χρώμα, αφού φέρει επισήμως την ονομασία «Coca-Cola London Eye».

Η πολυεθνική εταιρεία έγινε σπόνσορας του δημοφιλούς αξιοθέατου που ορθώνεται πάνω από τον Τάμεση και προσφέρει στους τουρίστες μοναδική θέα προς την πόλη, κι έτσι εδώ και λίγες ημέρες τα πάντα -από τα καθίσματα μέχρι τις στολές του προσωπικού και τα εισιτήρια- έχουν το χρώμα του γνωστού αναψυκτικού.

Μπορεί το αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό, όμως οι Λονδρέζοι ξεσηκώθηκαν υποστηρίζοντας πως η εκμετάλλευση του τροχού για την προώθηση ενός αναψυκτικού έρχεται σε αντίθεση με την προσπάθεια να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με την υγιεινή διατροφή.

Πρώτη έμπρακτη αντίδραση; Στα εγκαίνια εθελοντές μοίρασαν 500 οδοντόβουρτσες -όσα και τα παιδιά που νοσηλεύονται κάθε εβδομάδα με προβλήματα στοματικής υγιεινής- σε ένδειξη διαμαρτυρίας και ο σάλος δεν λέει να κοπάσει. Κάποιοι, μάλιστα, ισχυρίζονται ότι επόμενο «θύμα» της διαφήμισης θα είναι το Παλάτι του Μπάκιγχαμ! 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή