Πρωτοφανής απάντηση ΥΠΕΘΑ σε Ποτάμι για τους Αγίους στις στολές των στρατιωτικών

Πρωτοφανής απάντηση ΥΠΕΘΑ σε Ποτάμι για τους Αγίους στις στολές των στρατιωτικών

1' 13" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αντιπαράθεση μεταξύ του υπουργείου Εθνικής Αμυνας και του Ποταμιού έχει ξεσπάσει με αφορμή ανακοίνωση του κόμματος σχετικά με διαταγή του Πάνου Καμμένου, σύμφωνα με την οποία οι στρατιωτικοί θα μπορούν να φέρουν στη στολή τους τον προστάτη Άγιο ή Αγία του Όπλου τους παράλληλα ή αντί του εθνοσήμου.

Το Ποτάμι τονίζει πως «είναι κατανοητό ότι μετά από κάθε ‘αριστερίζουσα’ δήλωση Φίλη, το δεξιόστροφο ‘ποίμνιο’ της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ θα πρέπει να συγκρατείται με πανηγυρικές ενδείξεις συστράτευσης Στρατού – Εκκλησίας, που ούτε η Δικτατορία του Μεταξά, ούτε η Χούντα των Συνταγματαρχών είχαν σκεφτεί ποτέ να εφαρμόσουν».

Παράλληλα, προσθέτει πως «παρότι είναι ανήκουστο ότι θα είχαμε επί αριστερής κυβέρνησης επιστροφή στο φάντασμα της αναγραφής του θρησκεύματος, όχι πια επί των ταυτοτήτων αλλά επί των στολών των στρατιωτικών, ίσως η διαταγή αυτή να έχει και τα θετικά της», ενώ καταλήγει σημειώνοντας ότι «για τους άνδρες και τις γυναίκες των Ενόπλων Δυνάμεων που θα κληθούν να υπηρετήσουν στα περιβόητα πεντηκονταετή ‘σαπάκια’, την αναπαλαίωση των οποίων η Κυβέρνηση προβάλλει ως επιτομή του εξοπλιστικού προγράμματός της, ένας Άγιος ραμμένος στην στολή, ίσως να αποτελεί μια κάποια λύση…».

Η τοποθέτηση του Ποταμιού προκάλεσε την πρωτοφανή απάντηση του ΥΠΕΘΑ, το οποίο τονίζει πως «η ανακοίνωση που εξέδωσε το Ποτάμι για τις στολές των στρατιωτικών επιδέχεται απάντηση μόνο από τον Πνευματικό και τον Θεό τους, αν έχουν Θεό».

Ανταπαντώντας με νέα ανακοίνωσή, η Σεβαστουπόλεως αναφέρει ότι εύχεται να μην υποχρεωθούν και οι πολίτες να φορούν στο πέτο τους τους άγιους προστάτες «του νέου καθεστώτος».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή