ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Εκλογές ΝΔ: Καθοριστική η συμβολή εθελοντών

ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΗΣ

Πάνω από 2.500 απ’ όλη την Ελλάδα προσέφεραν τη βοήθειά τους κατά την τρίμηνη εκστρατεία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Εκλογές Νέας Δημοκρατίας

 Η ειδική αναφορά που έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνεισφορά των εθελοντών το βράδυ της Κυριακής, κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν. Περισσότεροι από 2.500 εθελοντές απ’ όλη την Ελλάδα οργανώθηκαν και προσέφεραν ποικιλοτρόπως τη βοήθειά τους κατά την τρίμηνη εκστρατεία, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του τότε υποψηφίου και νυν προέδρου κ. Μητσοτάκη. Το βράδυ της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, στον 5ο όροφο της οδού Χαλκοκονδύλη τα συναισθήματα χαράς και έκπληξης για το αποτέλεσμα σε συνδυασμό με την κούραση και την ένταση των στιγμών τροφοδοτούσαν πρωτόγνωρες αντιδράσεις στους εθελοντές. Περνώντας την πόρτα, έπεφτε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου, λέγοντας «σ’ το ’λεγα», «μπράβο μας», «συγχαρητήρια», «πάμε για άλλα». Οι μεγαλύτεροι ηλικιακά, στο βάθος του διαδρόμου, καμάρωναν τη νέα γενιά σιωπηλά. Ηλικιακό και φυσιογνωμικό μωσαϊκό το εκλογικό κέντρο του Κυριάκου Μητσοτάκη, μαρτυρεί την ετερόκλητη σύνθεση των υποστηρικτών του.

Εκτός από τους εθελοντές με φυσική παρουσία, υπήρχαν σχεδόν 350 ψηφιακά ενεργοί εθελοντές, οι οποίοι οργανώθηκαν σε τοπικές κοινότητες ανά την Ελλάδα, επιφορτισμένοι με την αρμοδιότητα να μεταφέρουν πολλαπλασιαστικά τα πολιτικά μηνύματα της εκστρατείας. «Στόχος μας από την αρχή ήταν να δημιουργήσουμε μια κινηματικού χαρακτήρα εκστρατεία, όπου ο κάθε υποστηρικτής του κ. Μητσοτάκη να είχε ρόλο και λόγο μέσα σε αυτήν», εξηγεί στην «Κ» ο υπεύθυνος online επικοινωνίας Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Τα νούμερα μαρτυρούν την επιτυχία της εκστρατείας, με 4 εκατ. Ελληνες χρήστες να έχουν δει έστω και μία δημοσίευση του κ. Μητσοτάκη, ενώ πάνω από 2,7 εκατ. είχαν επαφή με τη σελίδα καθημερινά. Το hastag #metonKyriako χρησιμοποιήθηκε 9 εκατ. φορές κατά την τρίμηνη προεκλογική περίοδο. «Σχεδιάσαμε πρωτοβουλίες πάνω στις παραδοσιακές αξίες της πολιτικής, τον διάλογο και τις προτάσεις, όπως μέσα από τη συλλογή υπογραφών για μεγάλα πολιτικά θέματα. Εργαστήκαμε με στόχο να διευρύνουμε διαρκώς τη βάση δεδομένων μας, εμπλέκοντας όσο το δυνατόν περισσότερους». Για τα εμπειρικά συμπεράσματα που απορρέουν, ο κ. Κυρανάκης καταλήγει: «Αυτό που ουσιαστικά νίκησε ήταν η επιστροφή στην πολιτική μέσα από απλές κατανοητές προτάσεις και ξεκάθαρα πολιτικά μηνύματα που γίνονταν viral. Ο κόσμος δεν θέλει πια κενά περιεχομένου συνθήματα, αλλά ιδέες. Γι’ αυτό κέρδισε ο κ. Μητσοτάκης τις εκλογές». Σύμφωνα με την isMOOD, εταιρεία μετρήσεων και ανάλυσης δεδομένων από κοινωνικά δίκτυα, που διεξήγαγε έρευνα για λογαριασμό της «Κ», στο διάστημα από Παρασκευή 8/1 μέχρι και Κυριακή 10/1 (τέλος της ημέρας) έγιναν 16.149 αναφορές στο twitter από περίπου 4.500 μοναδικούς χρήστες. Περισσότερες από τις μισές (8.700 αναφορές – 54%) έγιναν μετά την έναρξη ροής των αποτελεσμάτων. Αρκετές αναφορές έγιναν επίσης κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων του κ. Μητσοτάκη την Παρασκευή αλλά και το Σάββατο.

Έντυπη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ