Τα δώδεκα έργα, τυπωμένα σε μετάξι, όλα μεγάλων διαστάσεων, μοιάζουν από μακριά με ψυχεδελικά πέπλα. Πρέπει να πλησιάσει κανείς, να αποκωδικοποιήσει τα σύμβολα και να ανασυνθέσει την κάθε χωριστή αφήγηση ως ένα κεφάλαιο αυτής της σπονδυλωτής αναπαράστασης της βίας και του κακού, που επιχειρούν οι Kalos&Klio. Εχουν την ικανότητα της αμφισημίας. Και η έκθεση αυτή, στην γκαλερί Kalfayan της οδού Χάρητος, είναι μια κατά τα φαινόμενα κρυπτική έκθεση. Τα θελκτικά χρώματα στα όρια σχεδόν μιας ορθολογικής ποπ αρτ και οι υβριδικές συνθέσεις στις παρυφές ενός γεωπολιτικού χάρτη ορίζουν το ύφος και το πνεύμα της «βίαιης μετάξης».
Γύρω από τον μύθο, τον συμβολισμό, τις μεταμορφώσεις και τις διαδρομές του μεταξιού, η έκθεση «Βίαιο Μετάξι» είναι το statement των Kalos&Klio. Ως καλλιτεχνικό ζεύγος αποτελούν ένα κομβικό σημείο από το οποίο διακλαδίζονται πλήθος ιδεών που κρυσταλλοποιούνται σε ευρύτατες και πυκνές συνθέσεις.
Οι μεταξένιες «ταπισερί» των Kalos&Klio έχουν φαινομενική απαλότητα ώστε να φέρνουν χωρίς προσχήματα τον θεατή κατά μέτωπο με τους κύκλους του κακού: παιδική δουλεία, λιθοβολισμοί, πώληση όπλων… Η θέση για πολιτική αναμόχλευση είναι σαφής, αλλά η αίσθηση που μένει είναι ο συμβολισμός της εξοικείωσης με τη βία, κάτι που υποδηλώνει η «αθωότητα» των μεταξένιων συνθέσεων. Η ερευνητική προεργασία διεκδικεί και αυτή εξωστρέφεια στην έκθεση, αλλά φεύγοντας μένει περισσότερο η ομορφιά των μεταξένιων ταμπλό ακόμη και αν η ερμηνεία τους είναι σκοτεινή, όπως ήταν εξαρχής ο στόχος. Και αυτή η ομορφιά έχει μέσα της την οικονομία και την πληθωρικότητα, το χάος και την αρχιτεκτονική, το πρόσωπο και το πλήθος. Είναι ένας στρόβιλος.
Η προεργασία γίνεται με photoshop, η εκτύπωση σε μετάξι στην Ιταλία και η θέαση στην οδό Χάρητος 11, όπου η έκθεση θα λειτουργεί έως τις 10 Σεπτεμβρίου.