Νέο εργαλείο από την AirHelp

25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μέχρι και τρία χρόνια πίσω μπορούν να ελέγχουν στο εξής οι επιβάτες τη δυνατότητα αποζημίωσης για διαταραχές πτήσεων (καθυστερήσεις, ακυρώσεις κ.ά.), αξιοποιώντας το νέο εργαλείο της εταιρείας υποστήριξης των δικαιωμάτων των επιβατών AirHelp.

Η νέα τεχνολογία είναι διαθέσιμη τόσο στο site της AirHelp όσο και ως mobile app και επιτρέπει στους ταξιδιώτες να τσεκάρουν το προσωπικό τους ιστορικό πτήσεων για δυνατότητες αποζημίωσης, να ενημερωθούν για μελλοντικό δικαίωμα σε περίπτωση διαταραχής σε πτήση τους, να διαμορφώσουν και να αναρτήσουν προσωποποιημένο χάρτη των ταξιδιών τους στα κοινωνικά δίκτυα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή