Εξαπλασιάστηκαν σε μία πενταετία οι τουρίστες στην πρωτεύουσα

Εξαπλασιάστηκαν σε μία πενταετία οι τουρίστες στην πρωτεύουσα

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ραγδαία ανάπτυξη της Αθήνας ως αυτοτελούς προορισμού και όχι απλώς ως σταθμού μετεπιβίβασης των ξένων επισκεπτών για τα νησιά δείχνουν τα στοιχεία που αποκάλυψαν την Τετάρτη στη διεθνή τουριστική έκθεση του Βερολίνου η Aegean Airlines και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ).

Οπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ Γιάννης Παράσχης, οι επισκέπτες «city breakers», που έρχονται για σύντομες ή λιγότερο σύντομες διακοπές αποκλειστικά στην Αθήνα, αυξήθηκαν από 220.000 το 2013 στο 1,4 εκατ. το 2017. Πέρυσι, πρακτικά διπλασιάστηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ στην πενταετία εμφανίζονται περίπου εξαπλάσιοι.

Η δυναμική της Aegean

«Η Αθήνα αναδύεται ως ένας πολύ ανταγωνιστικός διεθνής προορισμός και μάλιστα ολόκληρο τον χρόνο», επιβεβαίωσε ο Ευτύχης Βασιλάκης, αντιπρόεδρος της Aegean, η οποία καλύπτει πλέον το 48,9% της κίνησης του ΔΑΑ. Από το 2013 έως σήμερα η Aegean έχει αυξήσει τις συνδέσεις της από 17 χώρες και 27 διεθνή αεροδρόμια σε 41 χώρες και 80 αεροδρόμια, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη αυτή της Αθήνας.

Οι δύο εταιρείες μαζί με τον Δήμο Αθηναίων, και κατόπιν πρωτοβουλίας του τελευταίου, από το 2016 έχουν συγκροτήσει την σύμπραξη Athens Tourism Partnership (ΑΤΡ), μια πρωτοβουλία για την τουριστική προβολή της Αθήνας. Στόχος της είναι η προβολή της Αθήνας ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλο τον χρόνο. H χρηματοδότηση της καμπάνιας, όπως η προβολή των τηλεοπτικών σποτ διεθνώς, γίνεται με ίδιους πόρους των μελών της σύμπραξης και το εγχείρημα συντονίζει η Marketing Greece, ο αντίστοιχος βραχίονας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Χθες, Τετάρτη, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν οι Ευτύχης Βασιλάκης, Γιάννης Παράσχης και ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης στο πλαίσιο της μεγαλύτερης ετήσιας τουριστικής έκθεσης διεθνώς, της ITB Berlin, παρουσίασαν τη νέα καμπάνια τους για το 2018 και αποκάλυψαν πως βρίσκονται ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις και με άλλες ιδιωτικές επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετάσχουν στο εγχείρημα, μεταξύ αυτών και μεγάλος ξενοδοχειακός όμιλος. Οπως σημείωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, το 2017 ήταν χρονιά-ρεκόρ για τις αφίξεις των ξένων επισκεπτών στην Αθήνα και η νέα καμπάνια αναμένεται να βελτιώσει περαιτέρω τις επιδόσεις αυτές τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά.

Η γερμανική αγορά

«Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την προσπάθεια της σύμπραξης Athens Tourism Partnership», υπογράμμισε ο αντιπρόεδρος της Aegean, σημειώνοντας επίσης πως από τότε που η αεροπορική απέκτησε και την Ολυμπιακή, συναισθάνεται και υπηρετεί τον ρόλο της ως ο κύριος εκπρόσωπος της χώρας στις αερομεταφορές και επιδιώκει να προσφέρει ολοένα και πιο ποιοτικές υπηρεσίες ώστε να προθέτει αξία στη χώρα. «Γινόμαστε καλύτεροι μέρα με τη μέρα», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ για τη γερμανική αγορά σημείωσε πως είναι η πιο σημαντική για την Aegean και αντιστοιχεί σε περισσότερες από 1,5 εκατ. θέσεις ετησίως από το ρεκόρ των 13,2 εκατ. που πέτυχε το 2017 η εταιρεία.

Τόσο ο αντιπρόεδρος της Aegean όσο και ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ, αλλά και ο δήμαρχος Αθηναίων, διατύπωσαν την ικανοποίησή τους για το επίπεδο συνεργασίας των τριών μερών, μιλώντας ιδιαίτερα θετικά για τις συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα όπως αυτή, οι οποίες ξεκάθαρα εξυπηρετούν τη χώρα και επί του προκειμένου την Αθήνα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή