Το νέο Ford Fiesta ST με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης

Το νέο Ford Fiesta ST με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης

57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
  • Το νέο Ford Fiesta ST θα διατίθεται για πρώτη φορά με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση στις στροφές 

  • Τα πατενταρισμένα ελατήρια της πίσω ανάρτησης προσφέρουν ταχύτερη είσοδο στις στροφές και άμεση απόκριση, επιτείνοντας την οδηγική απόλαυση. Το Launch Control πετυχαίνει σταθερά ταχείες εκκινήσεις από στάση στην πίστα
  • Ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας 1.5L EcoBoost 200 ίππων παράγει συναρπαστικό ήχο, και διαθέτει λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρου μειώνοντας την κατανάλωση κατά 11%
  • Τα Επιλέξιμα Προφίλ Οδήγησης (Drive Modes) μεταμορφώνουν το Fiesta ST από ευέλικτο, καθημερινό hatchback σε ένα εξαιρετικό σπορ αυτοκίνητο που είναι φιλικό με τους άπειρους οδηγούς, ενώ παράλληλα ανταμείβει τους έμπειρους

Η Ford αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για τις προηγμένες τεχνολογίες που υπόσχονται την πιο συναρπαστική και απολαυστική οδηγική εμπειρία στην ιστορία του Fiesta ST, όπως:

  • Προαιρετικό, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) για βελτιστοποιημένη πρόσφυση στις στροφές
  • Πατενταρισμένα ελατήρια – πρωτιά για την κατηγορία –  ανακατανέμουν τα πλευρικά φορτία που δέχεται η πίσω ανάρτηση σε μία στροφή, προσφέροντας ταχύτερη είσοδο, καλύτερη απόκριση του πίσω μέρους και περισσότερο συμπαγή αίσθηση
  • Προαιρετικό Launch Control για αξιόπιστες, γρήγορες εκκινήσεις από στάση στην πίστα, με την υποστήριξη μιας ειδικής γραφικής ένδειξης στον πίνακα οργάνων

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή