Η Λιθουανία είναι η… γη του μπάσκετ

Η Λιθουανία είναι η… γη του μπάσκετ

1' 58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τα τελευταία χρόνια η Ευρωλίγκα έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές κυρίως στη μορφή διοργάνωσης, σε μία προσπάθεια που κάνει για να διαφημίσει ακόμη περισσότερο το προϊόν της. Από την ερχόμενη σεζόν (2019-2020), η κορυφαία διοργάνωση μπάσκετ στην Ευρώπη θα διεξαχθεί με 18 ομάδες, ενώ από τη σεζόν 2020-2021, άλλες δύο νέες ομάδες θα ενταχθούν στο πρωτάθλημα, το οποίο χωρίς καμία αμφιβολία, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές. Ομως πόσο δημοφιλείς είναι οι 16 ομάδες της φετινής διοργάνωσης; Η ιστοσελίδα Run Repeat αναλύει τη δημοτικότητα της κάθε ομάδας ξεχωριστά, με τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό να βρίσκονται στη μέση της λίστας.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι φίλαθλοι της Ευρωλίγκας γεμίζουν το 68% των γηπέδων κατά μέσον όρο. Στις πρώτες θέσεις της συγκεκριμένης λίστας (μέσος όρος προσέλευσης) βρίσκονται οι Ζαλγκίρις και Μακάμπι, οι οποίες γεμίζουν το 95% των διαθέσιμων θέσεών τους κατά μέσον όρο. Στην 8η θέση βρίσκεται ο Ολυμπιακός με 67% και στην 12η ο Παναθηναϊκός με 65%.

Εντύπωση, όμως, προκαλεί ότι το 5% του πληθυσμού του Κάουνας βρίσκεται σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι της Ζαλγκίρις, γεγονός που καταδεικνύει για μία φορά ακόμη ότι η Λιθουανία είναι η… γη του μπάσκετ.

Τη σημερινή εποχή τα social media παίζουν σημαντικό ρόλο για μία εταιρεία, ένα σάιτ, όπως επίσης και μία ομάδα. Πολλοί από τους φιλάθλους των ομάδων της Ευρωλίγκας δεν προέρχονται από την πόλη της ομάδας, αλλά από τα τρία βασικά social media (Facebook, Instagram, Twitter). Η πρωταθλήτρια Ευρώπης Ρεάλ Μαδρίτης βρίσκεται στην πρώτη θέση της σχετικής λίστας με 18,3 εκατομμύρια ακολούθους, την ώρα που η αιώνια αντίπαλός της, Μπαρτσελόνα, έρχεται στη δεύτερη θέση με μόλις 3,3 εκατομμύρια followers. Την τριάδα κλείνει η Φενέρμπαχτσε με 2,7. Στην τέταρτη θέση είναι ο Ολυμπιακός με 640.000 και στην πέμπτη ο Παναθηναϊκός με 624.000. Μόνο από τους ακολούθους της στο Facebook (15,9 εκατ.), η Ρεάλ ξεπερνάει 28 από τις 30 ομάδες του ΝΒΑ και έτσι βρίσκεται στην τρίτη θέση παγκοσμίως, σχετικά με τους φιλάθλους της στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Οι 18,3 εκατ. ακόλουθοι της Ρεάλ θα μπορούσαν να κατοικήσουν σε μία πόλη σχεδόν τρεις φορές τον πληθυσμό της Μαδρίτης.

Συμπερασματικά, η Ζαλγκίρις και η Μακάμπι κυριαρχούν στον τομέα της προσέλευσης, την ώρα που η Ρεάλ ξεπερνάει κάθε προσδοκία στα social media. Η εξάπλωση της Ευρωλίγκας στη Γαλλία, στη Σερβία και στη Γερμανία αναμένεται να κάνει τη διοργάνωση ακόμη πιο δημοφιλή στην Ευρώπη αλλά και πιο ανταγωνιστική για τη δημοτικότητα των ομάδων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή