Ακολουθώντας τα απαιτητικά «μονοπάτια» του Αιγαίου

Ακολουθώντας τα απαιτητικά «μονοπάτια» του Αιγαίου

1' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε μια απαιτητική ιστιοδρομία εξελίχθηκε η παράκτια κούρσα που διεξήχθη στην Αστυπάλαια, στο πλαίσιο του 56ου Ράλλυ Αιγαίου. Το δυνατό μελτέμι μπορεί να προκάλεσε ζημιές στον εξοπλισμό σκαφών, αλλά χάρισε έντονο συναγωνισμό και ωραίο θέαμα.

Σε έναν θαλάσσιο στίβο όπου τα λευκά πανιά των σκαφών έμοιαζαν σαν προέκταση του λευκού των σπιτιών της Αστυπάλαιας, τα καθαρόαιμα αγωνιστικά και τα Sport «προκάλεσαν» τον Αίολο και, όπως είπαν, όλοι ήταν νικητές, γιατί απόλαυσαν μια ανταγωνιστική ιστιοδρομία. Νικητής στα Performance αναδείχθηκε το «Bullet – Encode» με κυβερνήτες τον Δημήτρη Δεληγιάννη και τον Σίμο Καμπουρίδη. Τo άλλο 52άρι του στόλου, το «Οπτιμουμ 3», έπαθε διπλή αβαρία. Σε μια διαδρομή 15,7 ν.μ., που πέρασε και από τα νησιά Κουνούποι και Κουτσομύτι, σκίστηκαν το μπαλόνι και η μαΐστρα του. «Το Ράλλυ Αιγαίου μάς αρέσει γιατί έχει πολλούς απρόβλεπτους παράγοντες. Οταν ετοιμάζονται οι αθλητές στη γραμμή εκκίνησης, είναι ουτοπία το να μιλάει κανείς για φαβορί και για πιθανό νικητή», δήλωσε ο ολυμπιονίκης Δημήτρης Δεληγιάννης και ο συγκυβερνήτης του Σίμος Καμπουρίδης πρόσθεσε: «Το Ράλλυ Αιγαίου είναι ένας αγωνιστικός μαραθώνιος, που κρύβει πολλές εκπλήξεις εκτός του αγωνιστικού. Για να κερδίσεις πρέπει πρώτα να τερματίσεις». Στην κατηγορία Sport νικητής ήταν το σκάφος «Water Gipsy» με κυβερνήτες τον πρόεδρο του ΠΟΙΑΘ Ιωάννη Μαραγκουδάκη και τον Τζανέτο Κυριακίδη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή