ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Σέντρα με… ΕΡΤ στη Σούπερ Λιγκ 2

sentra-me-amp-8230-ert-sti-soyper-ligk-2-2342801

Την απόφαση να γίνει δεκτή η πρόταση της ΕΡΤ και να ξαναρχίσει στις 26 Οκτωβρίου το πρωτάθλημα που είχε ανασταλεί, έλαβε χθες, κατά πλειοψηφία, το Δ.Σ. της Σούπερ Λιγκ 2.

Προχθές η δημόσια τηλεόραση επανήλθε στη διαπραγμάτευση με νέα πρόταση, η οποία αύξανε τα έσοδα των εννέα ομάδων της κατηγορίας, πλην των ΠΑΣ Γιάννινα, Απόλλωνα Σμύρνης και Λεβαδειακού, για τις οποίες υπήρχε πρόσθετη μείωση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να σχηματιστεί μια ευρεία πλειοψηφία των ΠΑΕ, που από τη μία είδαν να πετυχαίνουν μια καλύτερη, σε σχέση με όσα γνώριζαν μέχρι προχθές, συμφωνία και από την άλλη γνώριζαν ότι τα περιθώρια διαπραγματεύσεων έχουν εξαντληθεί. Μόνον ο Απόλλων Σμύρνης διαφώνησε και μάλλον θα ακολουθήσει τη δικαστική οδό «πατώντας» στην ισχύ της περυσινής σύμβασης που υπέγραψε με την ΕΡΤ, όταν αγωνιζόταν στη Σούπερ Λιγκ, η οποία έχει επέκταση και στη φετινή σεζόν. Η προχθεσινή πρόταση της ΕΡΤ ήταν 6 εκατομμύρια ευρώ πλέον ΦΠΑ στις 12 ομάδες και ανάληψη των εξόδων της τηλεοπτικής παραγωγής των αγώνων, που σημαίνει ότι θα εισπράξουν περίπου 400.000 ευρώ. Οι εννέα ομάδες κερδίζουν περίπου από 60.000 ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη πρόταση, ενώ οι τρεις που έπεσαν από τη Σούπερ Λιγκ χάνουν περίπου 200.000 ευρώ.

Η ΕΡΤ στην επιστολή της χαρακτηρίζει την προχθεσινή πρόταση «κίνηση καλής θέλησης» και αναφέρει ότι από το ποσό των 6.075.000 ευρώ θα παρακρατηθεί το 19% (ΕΠΟ 5%, SL2 4%, Αστυνομία 10%), ήτοι 1.154.250 ευρώ, οπότε το «καθαρό» ποσό υποχωρεί στα 4.920.750 ευρώ. Και αν γίνει η διαίρεση με τις 12 ομάδες, τότε σε κάθε σύλλογο αναλογούν περί τις 410.000 ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι με βάση τη συμφωνία με την προηγούμενη κυβέρνηση, οι Απόλλων Σμύρνης, Λεβαδειακός και ΠΑΣ Γιάννινα θα έπαιρναν περίπου από 1,4 εκατ. ευρώ και οι υπόλοιπες εννέα ομάδες από περίπου 800.000 ευρώ.

Η ανακοίνωση του Δ.Σ. της Σούπερ Λιγκ 2 αναφέρει ότι αποφασίστηκαν τα εξής:

1. Επανεκκίνηση του πρωταθλήματος από τη 2η αγωνιστική, το Σαββατοκύριακο 26-27/10/2019.

2. Από τις κατατεθειμένες προσφορές των εταιρειών τηλεοπτικής παραγωγής, κρίθηκε πιο συμφέρουσα αυτή της InaTVhd Broadcast Services.

3. Αποδοχή πρότασης διαφημιστικής εταιρείας για συνεργασία, με ποσοστό 20% για χορηγικό πρόγραμμα άνω των 150.000 ευρώ.