Υποδοχή της αυτοκράτειρας

3' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Να είστε σίγουροι ότι εγώ και η Ferrari θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να νικήσουμε», δήλωσε ο Μίχαελ Σουμάχερ, στέλνοντας το μήνυμα στους χιλιάδες τιφόζι, οι οποίοι αναμένεται να κατακλύσουν αύριο τις εξέδρες στην πίστα της Μόντσα.

Οι Ιταλοί φίλαθλοι θέλουν όσο τίποτε άλλο να πανηγυρίσουν με μια πρωτιά (οι περισσότεροι σε δηλώσεις τους στα ιταλικά κανάλια θέλουν το 1-2) της σκουντερία, τον ήδη δικό τους τίτλο. Αλλωστε, ο ναός της ταχύτητας, η La Pista Magica, όπως την αποκαλούν, προσφέρεται για κάτι τέτοιο. H F 2004 τη γνωρίζει σπιθαμή προς σπιθαμή, αφού είναι το σπίτι της! Γνωρίζει τις μεγάλες απαιτήσεις της και παίρνει, πάντα, τα μέτρα της.

Το κλίμα κατά τη διάρκεια του αυριανού αγώνα αναμένεται να είναι πιο πανηγυρικό από ποτέ. O κόσμος ετοιμάζει φιέστα, πριν ακόμη αρχίσει το σιρκουί. Θέλει ν’ αποθεώσει τον Γερμανό πιλότο και την ομάδα του για την κατάκτηση του 5ου συνεχόμενου νταμπλ.

«Οπως είδαμε και στις δοκιμές, οι αντίπαλοί μας παρουσιάζονται δυνατοί. Γι’ αυτό μην περιμένετε ο αγώνας να εξελιχθεί σε βόλτα. Πάντως, σας υπόσχομαι ότι θα κάνουμε τα πάντα για να σας γεμίσουμε με χαρά και ικανοποίηση το μεσημέρι της Κυριακής», υποσχέθηκε ο Μίχαελ Σουμάχερ.

Οι μνηστήρες

Ο Γερμανός πιλότος μπορεί να είναι από τη φύση του επιφυλακτικός, ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση γνωρίζει πολύ καλά πως (τουλάχιστον) τρεις μνηστήρες θέλουν να χαλάσουν τη γιορτή των Ιταλών.

Ο πρώτος είναι η McLareMercedes, η οποία με νωπές ακόμα τις δάφνες της νίκης του Κίμι Ραϊκόνεν από το προηγούμενο γκραν πρι στο Σπα, θέλει να πράξει κάτι ανάλογο και στη Μόντσα. Φαβορί για την πρώτη θέση στο πόντιουμ είναι επίσης και ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια. O Κολομβιανός πιλότος της Williams BMW έχει τις καλύτερες αναμνήσεις από την ιταλική πίστα, αφού το 2001 πήρε την πρώτη του νίκη στη F1. O Μοντόγια είναι γνωστός για τις υψηλές ταχύτητες που μπορεί ν’ αναπτύξει και η Μόντσα προσφέρεται για κάτι τέτοιο, αφού είναι μία από τις γρηγορότερες πίστες στον κόσμο.

Στο παιχνίδι της πρωτιάς θα είναι σίγουρα και οι BAR Honda, Renault. H πρώτη ομάδα προτάσσει τον πανίσχυρο κινητήρα, αλλά και έναν ταλαντούχο και γεμάτο ενθουσιασμό πιλότο, τον Τζένσον Μπάτον, ο οποίος κυνηγάει με μανία, καιρό τώρα, την παρθενική του νίκη στη F1.

Οι Γάλλοι, από την πλευρά τους, θέλουν να μείνουν στο παιχνίδι της διεκδίκησης της 2ης θέσης. Εκεί όπου έχει μετατοπιστεί, πλέον, το ενδιαφέρον του φετινού πρωταθλήματος, αφού η Renault έχει αυτή τη στιγμή οκτώ βαθμούς περισσότερους από την BAR Honda. Οι Φερνάντο Αλόνσο και Γιάρνο Τρούλι εμφανίζονται έτοιμοι για την υπέρβαση. Ειδικά ο Ιταλός αναζητά μια καλή εμφάνιση στην πατρίδα του, διότι γνωρίζει πως οι συμπατριώτες του θα του προσφέρουν απλόχερα το χειροκρότημά τους. Παράλληλα, οι μηχανικοί της ομάδας κατασκεύασαν νέο σασί, μετά τα ανεξήγητα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση που παρουσίασε το μονοθέσιό του στο Βέλγιο.

Αποχωρεί ο Πανίς

Ο μεγαλύτερος σε ηλικία πιλότος της F1, Ολιβιέ Πανίς, ανακοίνωσε την απόφασή του ν’ αποχωρήσει από τους αγώνες στο τέλος της περιόδου, παρά το γεγονός ότι η Toyota του είχε προτείνει ν’ ανανεώσει το συμβόλαιό του μέχρι το τέλος του 2005. O Γάλλος θεωρεί ότι έχει σταματήσει, πλέον, να είναι ανταγωνιστικός και πρέπει να αναδειχθούν νέα πρόσωπα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τη θέση του θα πάρει ο Γιάρνο Τρούλι.

«Η απόφασή μου ν’ αποσυρθώ από τους αγώνες προέκυψε ύστερα από ώριμη σκέψη πολλών μηνών. Εχω πολύ καλή σχέση με όλους στην ομάδα και χαίρομαι που θα συνεχίσω να δουλεύω για την Toyota μέσα και έξω από το μονοθέσιο. Θα προσπαθήσω να βοηθήσω τους μηχανικούς να εξελίξουμε με τον καλύτερο τρόπο τα μονοθέσια και να τα κάνουμε από τα καλύτερα και γρηγορότερα στο πρωτάθλημα», δήλωσε ο Πανίς, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο δύο χρόνων με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία για δοκιμαστής – 3ος πιλότος.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή