Χρυσό συμβόλαιο στη Γιοκοχάμα

Χρυσό συμβόλαιο στη Γιοκοχάμα

1' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

H εμπορική εκμετάλλευση των ονομάτων των σταδίων δεν είναι… μόδα, αλλά πηγή εσόδων για τους συλλόγους που δεν έχουν και μεγάλες ηθικές αναστολές να μετονομάσουν τις ιστορικές -σε πολλές περιπτώσεις- έδρες τους και να γεμίσουν με εκατομμύρια ευρώ ή άλλα νομίσματα τα ταμεία τους. H Αρσεναλ έδειξε πριν από λίγες ημέρες τον δρόμο. Κι αν οι Αγγλοι νόμισαν ότι έκαναν καλή συμφωνία με την αεροπορική εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, οι Ιάπωνες προχώρησαν περισσότερο και έφτασαν τα 175 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό θα είναι το ποσό που θα βάλει στα ταμεία του ο Δήμος της Γιοκοχάμα για να παραχωρήσει στη γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία «Nissan» την ονομασία του γηπέδου της πόλης για τα πέντε επόμενα χρόνια.

Η συμφωνία αυτή έρχεται σε άμεση συνάρτηση με την απόφαση της «Nissan» να μεταφέρει το αρχηγείο των δραστηριοτήτων της από το Τόκιο στη Γιοκοχάμα έως το 2010.

Το γήπεδο, χωρητικότητας 72.327 θεατών, φιλοξενεί τους Γιοκοχάμα Μαρίνος, μία από τις πιο γνωστές ομάδες του επαγγελματικού πρωταθλήματος της Ιαπωνίας. Παράλληλα, ήταν η έδρα του τελικού του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2002, όπου η Βραζιλία νίκησε 2-0 τη Γερμανία.

Η ύπαρξη ιδιόκτητων γηπέδων στις ποδοσφαιρικές ομάδες θα αποτελέσει τα επόμενα χρόνια, ίσως και την πιο κερδοφόρα πηγή εσόδων τους, αν φυσικά υπάρξουν και οι ανάλογες προτάσεις και για τους ελληνικούς συλλόγους. Δεν είναι, λοιπόν, καθόλου τυχαία η βιασύνη του Παναθηναϊκού και της AEK να αποκτήσουν, μετά τον Ολυμπιακό, το «δικό» τους σπίτι, γιατί θα μπορούν να του δώσουν μια «χρυσή» ονομασία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή