Τι γραφει ο ξενος Τυπος

4' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

LE ΜΟΝDΕ

Μια αποχώρηση που συζητήθηκε

Ο τερματοφύλακας της Λιόν, Γκρεγκορί Κουπέ, δεν μπορεί να χωνέψει το γεγονός ότι υποβιβάστηκε στη θέση του αναπληρωματικού τερματοφύλακα της Εθνικής Γαλλίας ποδοσφαίρου. Την Τετάρτη το απόγευμα, ο πορτιέρο της Λιόν εγκατέλειψε το ξενοδοχείο της Εθνικής συν γυναιξί, τέκνοις και αποσκευές, για να επιστρέψει μισή ώρα αργότερα. Τα αίτια της χθεσινής αναχώρησης πρέπει να αναζητηθούν στα όσα συνέβησαν προχθές το πρωί. Λίγο μετά την αναχώρηση των παικτών για την πρωινή πεζοπορία στον λόφο της Γκραντ-Μοτ, από την οποία απουσίαζε ο βασικός τερματοφύλακας της ομάδας, Φαμπιέν Μπαρτέζ, λόγω πόνου στον τετρακέφαλο, ο Γκρεγκορί Κουπέ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του στον προπονητή Ρεϊμόν Ντομενέκ. Η συζήτηση με τον προπονητή είναι που προκάλεσε την εσπευσμένη αποχώρησή του. Επιστρέφοντας ο Κουπέ είχε μια δεύτερη συζήτηση με τον Ντομενέκ και τον βοηθό του, Μπρουνό Μαρτινί. Τελικά απ’ ό,τι φαίνεται, καθοριστικής σημασίας ήταν η παρέμβαση του γυμναστή της Λιόν, Ρομπέρ Ντιβέρν, που συμμετέχει στην προετοιμασία της Εθνικής, ο οποίος και έπεισε τον Κουπέ να παραμείνει στην ομάδα. Ο εκπρόσωπος Τύπου της Εθνικής διέψευσε την ύπαρξη εντάσεων μεταξύ του τερματοφύλακα της Λιόν και του Ντομενέκ. Ωστόσο, η κατάσταση είναι εξαιρετικά λεπτή, δεδομένου ότι σε περίπτωση που προκύψει ότι ο Μπαρτέζ δεν έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του στον μηρό, η θέση του Κουπέ ως αναπληρωματικού αποκτά διαφορετικό ειδικό βάρος. Επίσης η ένταση στις σχέσεις των δύο τερματοφυλάκων ενδέχεται να πλήξει το κλίμα ομόνοιας που προσπαθεί να καλλιεργήσει η τεχνική ηγεσία της Εθνικής στην ομάδα.

DΕR SΡΙΕGΕL

Τζογαδόρος τερματοφύλακας

«Ο Μπουφόν τα εξήγησε όλα», ισχυρίστηκε ο εισαγγελέας Πιέτρο Ερέντ, μετά τη δίωρη ανάκριση του τερματοφύλακα. Οι κατηγορίες για στημένα παιχνίδια και παράνομα στοιχήματα αποσύρθηκαν, με αποτέλεσμα να αναπνεύσουν με ανακούφιση οι φίλαθλοι στην Ιταλία, αφού διαψεύστηκαν οι ανησυχίες τους πως ο Μπουφόν δεν θα μπορούσε λόγω των ερευνών να λάβει μέρος στο Μουντιάλ. Ο τερματοφύλακας επέστρεψε αργά το βράδυ της Τετάρτης στο προπονητικό γήπεδο της εθνικής ομάδας στη Φλωρεντία. Τα 10.000 ευρώ, τα οποία μεταβίβασε ο Μπουφόν στον φίλο του Πάολο Πελιτσόνι, στις 16 Ιανουαρίου, δεν κατατέθηκαν για ποδοσφαιρικά στοιχήματα κατόπιν εντολής του τερματοφύλακα της Γιούβε, διαβεβαίωσε ο συνήγορος του Μπουφόν, Λουίτζι Τσιαπέρο. Η Gazzetta dello Sport ανέφερε ότι ο Μπουφόν είναι αμετανόητος τζογαδόρος και έχει παίξει τα δύο τελευταία χρόνια περίπου δύο εκατομμύρια ευρώ. Το ιταλικό ποδόσφαιρο φαίνεται ότι βουλιάζει στο μεγαλύτερο σκάνδαλο της ιστορίας του. Στο επίκεντρο βρίσκεται φυσικά ο πρώην αθλητικός διευθυντής της Γιούβε, Λουτσιάνο Μότζι, ο οποίος φέρεται ότι επηρέασε ύστερα από συνεννόηση με τον συντονιστή των διαιτητών, Πιερλουίτζι Παϊρέτο, 28 ματς της ομάδας του Τορίνου κατά την περίοδο 2004-05.

LΙΒΕRΑΤΙΟΝ

Ο Σαΐζ κρατείται

Η ισχύς του, η αυτοπεποίθηση και η θεατρινίστικη πλευρά του τού εξασφάλισαν ηγετική θέση στο παγκόσμιο στερέωμα της ποδηλασίας. Από το μεσημέρι της Τρίτης, όμως, ο Μανόλο Σαΐζ, μάνατζερ της ισπανικής ομάδας Liberty Seguros, βρίσκεται στο επίκεντρο «της μεγαλύτερης υπόθεσης ντόπινγκ του ισπανικού αθλητισμού». Τα στοιχεία των Αρχών είναι αδιάσειστα, καθώς ο Σαΐζ κινηματογραφήθηκε σε μπαρ της Μαδρίτης να αγοράζει μεγάλη ποσότητα απαγορευμένων ουσιών. Τον μάνατζερ παρακολουθούσαν οι Αρχές για τρεις μήνες. Η ομάδα, όμως, έχει αντιμετωπίσει και στο παρελθόν αρνητική δημοσιότητα, με την αποκάλυψη το 2005 ότι ο ποδηλάτης αστέρας των Ισπανών, Ρομπέρτο Χέρας, ήταν ντοπαρισμένος με ΕΠΟ κατά τη νίκη του στον Γύρο Ισπανίας του 2005. Η αποκάλυψη αυτή του στοίχισε την κίτρινη φανέλα, αλλά και διετή αποκλεισμό από τις πίστες.

LΑ RΕΡUΒΒLΙCΑ

«Μένω στις μηχανές»

Ηταν βέβαιο εδώ και μέρες, τώρα το είπε και ο ίδιος. «Φόρμουλα 1 τέλος, μένω στις μηχανές» δήλωσε ο Βαλεντίνο Ρόσι. Το φοβερό άλμα τελικά δεν θα συμβεί. Δύο χρόνια ποικίλων πειραματισμών, τόσα χιλιόμετρα στις πίστες έπεσαν στο κενό. Η μεταπήδηση του πρωταθλητή του moto gp στη Φόρμουλα 1 δεν ήταν διαφημιστικό τέχνασμα, η Φεράρι πράγματι πίστευε στον Ρόσι κι εκείνος έκανε ό,τι μπορούσε για να μάθει. Ομως, ο αρραβώνας ανάμεσα στο πιο αγαπημένο αυτοκίνητο της Ιταλίας και στον πιο αγαπημένο οδηγό της δεν θα καταλήξει σε γάμο. «Θα συνεχίσω να τρέχω με μοτοσυκλέτες για λίγο καιρό ακόμη», είπε ο Ρόσι. Ο Ρόσι βρίσκεται σε δυσχερή θέση στην παγκόσμια κατάταξη, απέχοντας 43 βαθμούς από τον Χέιντεν. Την πρώτη ψυχρολουσία την καταλάβαμε στο Κατάρ, στο μόνο γκραν πρι που κέρδισε φέτος ο Ρόσι. «Η Φόρμουλα 1 δεν έχει τις ίδιες συγκινήσεις, με τις μηχανές η αδρεναλίνη είναι περισσότερη», είπε την παραμονή του αγώνα και «καλή η Φόρμουλα 1, αλλά για μόνο για χόμπι, είναι σαν να παίζω ποδόσφαιρο με τους φίλους μου». Ο Ρόσι ευχαρίστησε τη Φεράρι που του έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσει την τύχη του στο τιμόνι και της ευχήθηκε να κερδίσει το φετινό πρωτάθλημα. Στο μεταξύ, εκείνος θα προσπαθεί να κερδίσει το δικό του πρωτάθλημα, που, φέτος, έχει αυξημένο βαθμό δυσκολίας.

ΒΒC

Αρχισε η μάχη του Μονακό

Ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια ήταν, χθες, ο γρηγορότερος από τους γνωστούς πιλότους της Φόρμουλα 1 στα ελεύθερα δοκιμαστικά στην πίστα του Μονακό, αναπτερώνοντας τις ελπίδες της ΜακΛάρεν-Μερσέντες. O οδηγός εξέλιξης της Ουίλιαμς, Αλεξάντερ Βουρτς, ήταν ο γρηγορότερος στη δεύτερη περίοδο των δοκιμαστικών με χρόνο 1.15.907 και δεύτερος ο συνάδελφός του της Χόντα, Αντονι Ντάβιντσον. Ωστόσο, εντυπωσιακός ήταν και ο Μοντόγια, που ήταν 203 χιλιοστά του δευτερολέπτου αργότερος από τον Βουρτς. O Φερνάντο Αλόνσο, που το πρωί ήταν ο ταχύτερος στη δεύτερη περίοδο, κατετάγη τέταρτος με 1.16.712. Ακολούθησε ο δοκιμαστής της Ρεντ Μπουλ, Ρόμπερτ Ντόρνμπος, και έκτος ήταν ο Κίμι Ραϊκόνεν της ΜακΛάρεν. Μάλιστα ο Κίμι το πρωί αντιμετώπισε προβλήματα, καθώς καπνός που έβγαινε από το μονοθέσιό του τον ανάγκασε να σταματήσει. Οι μηχανικοί του φοβήθηκαν ότι έσπασε ο κινητήρας, αλλά τελικά το πρόβλημα ήταν απλώς στα ηλεκτρικά κυκλώματα του αυτοκινήτου. Εβδομος χθες ήρθε ο Φιζικέλα της Ρενό, ακολουθούμενος από τον Μπάτον της Χόντα, αλλά η πραγματική μάχη αρχίζει σήμερα στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή