ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Στα όρια της αντοχής οι πιλότοι της F1

Οι στενοί δρόμοι του Μονακό, θα κλείσουν αύριο για τον 7ο αγώνα της χρονιάς. Πρόκειται για το πλέον φημισμένο σιρκουΐ, στο οποίο ο βαθμός δυσκολίας είναι αρκετά υψηλός και προβλέψεις δεν χωρούν.

Η διαδρομή παίζει σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα, αφού το επίπεδο πρόσβασης δεν είναι το καλύτερο, λόγω της καθημερινής χρήσης. Οι πιλότοι θα επιδιώξουν σήμερα ένα καλό πλασάρισμα στο γκριντ της εκκίνησης και παράλληλα θα παρακαλούν το Θεό να μην τους δημιουργήσουν προβλήματα η ομάδα και τα ελαστικά.

Ο επικεφαλής, μέχρι στιγμής, της βαθμολογίας, Φερνάντο Αλόνσο, δεν έχει δει ποτέ πρώτος την καρό σημαία στο πριγκιπάτο. «Τα μονοθέσιά μας είναι αρκετά γρήγορα στη συγκεκριμένη πίστα. Σε αυτήν τη διαδρομή απαιτείται καλή πρόσφυση και αυτό είναι το δυνατό σημείο της R26. Η Michelin έκανε καλή δουλειά στην Ισπανία και ανέκαθεν είναι δυνατή στο Μονακό. Θα παλέψουμε για τη νίκη», δήλωσε ο Ισπανός.

Από την άλλη, ο Μίχαελ Σουμάχερ είναι πολυνίκης εν ενεργεία οδηγός στη συγκεκριμένη πίστα, με πέντε νίκες και χρειάζεται μια ακόμη για να ισοφαρίσει το ρεκόρ του Αϊρτον Σένα. «Στους τελευταίους αγώνες έχουμε κάνει αρκετές βελτιώσεις στο μονοθέσιο και είμαι πεπεισμένος ότι θα είμαστε πολύ δυνατοί και ανταγωνιστικοί», είπε ο Σούμι, που έχει να γευτεί τη χαρά της νίκης από το 2001.

Φαβορί εμφανίζονται και οι δύο πιλότοι της McLaren Mercedes, οι οποίοι στο παρελθόν έχουν αναδειχθεί νικητές στο Μονακό. Ο Κίμι Ράικονεν νίκησε πέρυσι και ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια το 2003 όταν έτρεχε με Williams BMW. Ωστόσο, στο πρώτο σκέλος των δοκιμών, ο Φινλανδός πιλότος είδε, λίγο μετά το τούνελ, καπνούς να βγαίνουν από το πίσω μέρος του μονοθεσίου του. Πολλοί πίστεψαν ότι ο κινητήρας παρέδωσε πνεύμα. Τελικά τα χειρότερα αποφεύχθηκαν, καθώς η φωτιά προκλήθηκε από το κάρμπον κάλυμμα της εξάτμισης.

Φέτος, με τους νέους κανονισμούς η διαδικασία για την pole position αναμένεται να είναι συναρπαστική, αφού θα υπάρχει μποτιλιάρισμα και οι νέοι πιλότοι πιθανότατα να προκαλέσουν ατυχήματα.