«Σάμπα» τίτλου για τον Αλόνσο

«Σάμπα» τίτλου για τον Αλόνσο

2' 55" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δύο… στροφές πριν από το πέσιμο της καρό σημαίας του φετινού πρωταθλήματος της F1 και η αγωνία κορυφώνεται. Δεν είναι άλλωστε πολλές οι φορές που σε μια τέτοια χρονική στιγμή βλέπεις πέντε πιλότους να έχουν πιθανότητες για να κατακτήσουν τον τίτλο. Ετσι το αυριανό γκραν πρι της Βραζιλίας, αναμένεται με ξεχωριστό ενδιαφέρον από πλευράς συναγωνισμού και στρατηγικής των ομάδων – πιλότων.

Το φαβορί, με βάση την εικόνα της βαθμολογίας, προβάλλει ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος βρίσκεται στην πρώτη θέση με 231 βαθμούς. Αυτός που μπορεί να τον απειλήσει άμεσα είναι ο Μαρκ Ουέμπερ (220), αλλά όνειρα πρωταθλήματος έχουν δικαίωμα να κάνουν και οι Λιούις Χάμιλτον (210), Σεμπάστιαν Φέτελ (206) και Τζένσον Μπάτον (189), ο οποίος μάλλον θα πρέπει να έχει συμβιβαστεί με την ιδέα ότι θα παραδώσει το στέμμα που φόρεσε πέρυσι.

Ωστόσο, όπως δείχνουν οι αριθμοί μπορεί η λήξη του σιρκουί στο Ιντερλάγκος να έχει αναδείξει και παγκόσμιο πρωταθλητή. Αυτός θα είναι ο Αλόνσο! Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari μπορεί να τα καταφέρει εάν νικήσει και ο Ουέμπερ τερματίσει μέχρι πέμπτος. Να τερματίσει δεύτερος και ο Αυστραλός να μην μπει στην οκτάδα, να τερματίσει τρίτος και ο πιλότος της Red Bull-Renault να μείνει εκτός δεκάδας.

Ο Αλόνσο δεν έχει κερδίσει ποτέ στη Βραζιλία, αλλά συνήθως φέρνει καλά αποτελέσματα (δεύτερος το 2006, 2008 και τρίτος το 2003, 2005, 2007). Ο Ουέμπερ, από την πλευρά του, έχει ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου το 2009.

Θυμίζουμε ότι με το φετινό σύστημα βαθμολόγησης ο 1ος παίρνει 25 βαθμούς και ακολουθούν 2ος/18, 3ος/15, 4ος/12, 5ος/10, 6ος/8, 7ος/6, 8ος/4, 9ος/2, 10ος/1. Σε περίπτωση ισοβαθμίας πρωταθλητής αναδεικνύεται ο πιλότος με τις περισσότερες νίκες. Αν υπάρχει ισορροπία στις νίκες, τότε μετράνε οι περισσότερες δεύτερες θέσεις, εν συνεχεία οι περισσότερες τρίτες και αν και εκεί υπάρχει απόλυτη ισορροπία τότε πάμε στα καλύτερα πλασαρίσματα στη 10άδα.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό το κυνήγι του τίτλου θα παίξει η στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι ομάδες, οι οποίες, εκτός των άλλων έχουν και το δίλημμα σε ποιον οδηγό να δώσουν προτεραιότητα.

Το αφεντικό της McLaren, Μάρτιν Γουίτμαρς, μπέρδεψε λίγο τα πράγματα αφού δήλωσε πως δεν πρόκειται να δώσει εντολές στους πιλότους του (Χάμιλτον, Μπάτον). «Ξέρουμε ότι δεν πρέπει να υπάρχουν εντολές των ομάδων στο σπορ και νομίζω ότι το σωστό για έναν πιλότο είναι να πάει εκεί και να κερδίσει. Θα ήμουν απογοητευμένος αν ο Μπάτον δεν προσπαθούσε. Συνεπώς, το σωστό είναι να βάλει το μονοθέσιο του μπροστά από τους υπόλοιπους και θα δούμε τι θα γίνει», τόνισε χαρακτηριστικά.

Το ίδιο υποστηρίζουν και οι άνθρωποι της Red Bull Racing. Σε σαφώς καλύτερη θέση βρίσκεται ο Ουέμπερ, ωστόσο τηρούνται ίσες αποστάσεις με το να λένε πως δεν πρόκειται ακόμα και τώρα που τα περιθώρια έχουν στενέψει ιδιαίτερα, να ζητήσουν από τον Φέτελ να έχει υποστηρικτικό ρόλο.

Στο στρατόπεδο της Ferrari δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα. Το μήνυμα του αφεντικού της ομάδας, Στέφανο Ντομενικάλι, για τους τελευταίους δύο αγώνες του πρωταθλήματος είναι ξεκάθαρο: «Πρέπει να δούμε πόσο πολύπλοκοι αγώνες είναι, κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί». Οσον αφορά τις αναβαθμίσεις που θα υπάρχουν στη F10, ανέφερε: «Θα υπάρχουν κάποιες μικρές αλλαγές στην αεροδυναμική, αλλά δεν θα είναι τίποτα το σημαντικό, γιατί η διαφορά θα έρθει από την αξιοπιστία, από τον τερματισμό στους αγώνες χωρίς να έχουμε χάσει βαθμούς».

Ο Αλόνσο, από την πλευρά του, είναι συγκρατημένα αισιόδοξος. «Θέλω να αντιμετωπίσω αυτό το γκραν πρι όπως οποιοδήποτε άλλο. Να επικεντρωθούμε στους εαυτούς μας, πατώντας και τα δύο πόδια στο έδαφος, και να προσπαθήσουμε να κάνουμε καλή δουλειά, χωρίς λάθη, για να κερδίσουμε τους αντιπάλους μας».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή