Πισω απο τις καμερες

3' 16" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στροφή σε Ελληνες

Πριν από πέντε μήνες, ο Βαγγέλης Μαρινάκης και οι συνεργάτες του έδιναν μάχη με τον χρόνο, προκειμένου να ενισχύσουν τον Ολυμπιακό. Τότε είχαν στραφεί στην αγορά του εξωτερικού, αναζητώντας έτοιμες λύσεις για την ενδεκάδα, καθώς οι ελλείψεις σε ουκ ολίγες θέσεις ήταν ορατές και από έναν μη ειδικό του ποδοσφαίρου. Η πρακτική αυτή είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί το ελληνικό στοιχείο στους «ερυθρόλευκους». Ο κ. Μαρινάκης δεσμεύθηκε πως στο μέλλον θα προσπαθούσε να αυξήσει τον αριθμό των Ελλήνων παικτών των «Πειραιωτών». Απ’ την τρέχουσα μεταγραφική περίοδο κάνει πράξη την εξαγγελία του, αποκτώντας τον Μανιάτη, τον Μονιάκη, τον Βέλλιο, ενώ στο στόχαστρο βρίσκονται και οι Τάτος, Αθ. Καραγκούνης, Γεωργιάδης, Φορτούνης, Ανάκογλου, οι οποίοι ενδέχεται να αποκτηθούν το καλοκαίρι. Ν.Ν.Γ.

Εγκατάλειψη

Σημάδια εγκατάλειψης έχουν εμφανισθεί στο προπονητήριο του ΣΕΓΑΣ στον Αγιο Κοσμά. Το ταρτάν στον στίβο, εκεί όπου διεξάγονται τα διασυλλογικά πρωταθλήματα, έχει «φουσκώσει» σε πολλά σημεία. Πώς θα τρέξουν σε, περίπου, τέσσερις μήνες, οι αθλητές; Στο κλειστό προπονητήριο, μηχανήματα παθαίνουν βλάβες και, ή δεν επισκευάζονται ή επισκευάζονται πρόχειρα, με συνέπεια λίγες ημέρες μετά να βγαίνουν εκτός λειτουργίας ξανά. Η οροφή «στάζει» σε κάποια σημεία, όταν βρέχει, τα μηχανήματα θέρμανσης – ψύξης χαλούν το ένα μετά το άλλο και άλλα. Για την αποκατάσταση όλων αυτών χρειάζονται χρήματα και ο ΣΕΓΑΣ δεν έχει. Ν. Α. ΚΩΝ.

Ασυνείδητοι αθλητές

Ευθύνες, όμως, έχουν και οι αθλητές. Κάποιοι «φέρονται» απρεπώς στα όργανα και σχεδόν όλες οι μπάρες των βαρών έχουν στραβώσει. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι ασυνείδητοι αθλητές κλέβουν όργανα ρίψεων, δίσκους βαρών και αλτηράκια. Αυτό γίνεται κυρίως τις ημέρες των αργιών, όταν δεν υπάρχει φύλακας και πηδούν στην αποθήκη, η οποία δεν έχει ταβάνι. Δεν σέβονται τον χώρο όπου προπονούνται ούτε τους συναθλητές τους… Ν. Α. ΚΩΝ.

Καμιά ανησυχία

Η διοίκηση του Ολυμπιακού ουδέποτε ανησύχησε για την εξέλιξη της υπόθεσης που αφορούσε την απόκτηση των δικαιωμάτων του Κέβιν Μιραλάς. Εχοντας στα χέρια της το συμβόλαιο το οποίο είχε υπογράψει η προηγούμενη διοίκηση με τη Σεντ Ετιέν και τον Βέλγο, ήξερε τον τρόπο για να κρατήσει τον παίκτη στον Πειραιά. Απλώς, δεν είχε λόγο να βιαστεί, καθώς ήλπιζε πως θα μπορούσε να βελτιώσει τους όρους συνεργασίας με τον Μιραλάς. Λογικό επόμενο δεν είναι μία εταιρεία να προσδοκά μείωση των χρημάτων που θα βγουν από τα ταμεία της για μία αγορά; Ν.Ν.Γ.

Εναλλακτικές λύσεις

Η εταιρεία λαϊκής βάσης που υφίσταται ως εναλλακτική λύση και ίσως έσχατη για την ΠΑΕ Πανιώνιος, το ερχόμενο καλοκαίρι και εφόσον δεν βρεθεί αξιόπιστος αγοραστής – επενδυτής, μπορεί να ευοδωθεί μόνο αν και στην πράξη, οι φίλαθλοι του «ιστορικού» θελήσουν να στηρίξουν την ποδοσφαιρική ομάδα. Το μοντέλο της λαϊκής βάσης είναι απόμακρο για τα ελληνικά δεδομένα, ακόμα και για τις ομάδες που έχουν πάνω από ένα εκατομμύριο φιλάθλους. Ο Γεράσιμος Βεντούρης υποστηρίζει ότι το έλλειμμα της φετινής περιόδου είναι 2 εκατ. ευρώ και αν παραμείνει σ’ αυτά τα επίπεδα μέχρι τον Μάιο και με την ομάδα στη Σούπερ Λιγκ, μπορεί να καλυφθεί με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Και ναι και όχι… Γ. Β.

Ολοκληρωμένος οδηγός

Το φιλολογικό ερώτημα, ποιος είναι καλύτερος οδηγός, ακούγεται συχνά – πυκνά στα στέκια των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Πολλοί θεωρούν αρκετά ικανούς τους πιλότους της F1, με δεδομένη την προβολή που έχει το σπορ παγκοσμίως, αλλά και τις όποιες δυσκολίες «κουβαλάει» ένα μονοθέσιο όταν κινείται στην πίστα. Οι γνώστες, ωστόσο, των καταστάσεων γνωρίζουν αρκετά καλά ότι ο ολοκληρωμένος οδηγός είναι αυτός που διακρίνεται στο WRC. Κάτι που πιστοποίησε και ο Κίμι Ράικονεν, ένας άνθρωπος που ξέρει πολύ καλά τις δυσκολίες των τεσσάρων τροχών και, εκτός των άλλων, είναι ιδιαίτερα ικανός, αφού έχει στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής στη F1, το 2007. «Τα ράλι είναι πολύ πιο δύσκολα από τη F1, τουλάχιστον για μένα. Δεν μου έλειψαν καθόλου τα σιρκουί. Σίγουρα βελτιώθηκα ως οδηγός αυτή τη σεζόν», είπε, ο οδηγός της Citroen Junior. Πράγματι, αν μπορείς να οδηγήσεις καλά σε κάποιες από τις ειδικές διαδρομές του πρωταθλήματος WRC, χωρίς να είναι απαραίτητα ο καιρός αντίπαλός σου, τότε μπορείς να οδηγήσεις οπουδήποτε… Δ. Λουκ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή