Πιθανό «αντίο» του ιστορικού Νίρμπουργκρινγκ

Πιθανό «αντίο» του ιστορικού Νίρμπουργκρινγκ

2' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το όνομα Νίρμπουργκρινγκ ξυπνάει στις μνήμες των ανθρώπων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τρομερούς αγώνες, συναρπαστικές μονομαχίες, ιστορικές νίκες των θρύλων της F1 (Τάτσιο Νουβολάρι, Χουάν Μανουέλ Φάντζιο, Τζάκι Στιούαρτ), αλλά και το ατύχημα του Νίκι Λάουντα, κατά τη διάρκεια των δοκιμών του 1976. Ωστόσο, το αυριανό γκραν πρι μπορεί να είναι το τελευταίο που θα φιλοξενήσει αυτή η ιστορική πίστα!

Η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να βοηθά οικονομικά το σιρκουί. Η μοναδική λύση για τους Γερμανούς είναι η μείωση των τελών, κάτι το οποίο καθορίζεται από τον ισχυρό άνδρα της F1, Μπέρνι Εκλεστοουν. Μάλιστα, η υπουργός, Εβελιν Λέμκε, ζήτησε από τον 80χρονο να μειώσει τις οικονομικές του απαιτήσεις. «Οι συνθήκες αυτή τη στιγμή είναι υψηλές, και πλέον δεν είναι αποδεκτές οι απώλειες. Ετσι, υπάρχει περίπτωση να συνεχιστεί η μεγάλη και μυθική παράδοση της F1 στο Νίρμπουργκρινγκ, μόνο αν μια μελλοντική σύμβαση περιλαμβάνει οικονομικά και πολιτικά αποδεκτούς όρους», υποστήριξε ο διοργανωτής των αγώνων, Τζορτζ Λίντνερ.

Το Νίρμπουργκρινγκ θεωρείται μια πλήρης πίστα, αφού προσφέρει όλα τα είδη στροφών: γρήγορες, αργές και σικέιν με εξαιρετικά υψηλά κερμπ. Στο αυριανό σιρκουί η ζώνη για το DRS θα ξεκινά από τη στροφή 10 και οι οδηγοί θα μπορούν να ενεργοποιήσουν την πίσω αεροτομή στην έξοδο για τη στροφή νούμερο 11.

Εν τω μεταξύ, λόγω των μεταβαλλόμενων καιρικών συνθηκών, η επιλογή ελαστικών είναι ιδιαίτερα κρίσιμη. Η Pirelli, θα δώσει στις ομάδες τη μαλακή και τη μέση γόμα, ένας συνδυασμός που είχε χρησιμοποιηθεί και στη Βαλένθια, ενώ περιμένει τα δύο πιτ στοπ να είναι η συνηθέστερη επιλογή. «Οι συνθήκες αναμένεται να είναι λίγο πιο ψυχρές από αυτές που είδαμε στην Ισπανία. Αυτό σημαίνει ότι περιμένουμε τις περισσότερες ομάδες να υιοθετήσουν μια τακτική δύο πιτ στοπ, εκτός κι αν βρέξει, καθώς σε αυτή την περίπτωση όλα είναι πιθανά», εξήγησε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπερι. Στη βαθμολογία των οδηγών ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull-Renault) προηγείται με 204, έναντι 124 του ομόσταβλού του Μαρκ Ουέμπερ και 112 του Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari). Ο 23χρονος παγκόσμιος πρωταθλητής θα κυνηγήσει αύριο την πρώτη του νίκη στην πατρίδα του. «Ενας από τους στόχους που θέτει κάθε οδηγός της F1, είναι να κερδίσει τον αγώνα της πατρίδας του. Φυσικά, πάντα δίνεις το 100% των δυνατοτήτων σου αλλά εντός έδρας έχεις περισσότερα κίνητρα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Αισιόδοξος είναι και ο έτερος Γερμανός Μίχαελ Σουμάχερ. «Είδαμε βελτίωση κατά τη διάρκεια του τριημέρου στο Σίλβερστοουν με το νέο σύστημα εξάτμισης, μαζί με βελτιώσεις στον τρόπο που δουλεύουμε με τα λάστιχα. Σίγουρα θέλουμε να δείξουμε στο εντός έδρας κοινό μας το καλύτερο δυνατό επίπεδο απόδοσης».

Να σημειώσουμε ότι κατά τη διάρκεια της απόσυρσής του από τους αγώνες, οι άνθρωποι της πίστας είχαν δώσει το όνομά του στο σύμπλεγμα των στροφών 8 και 9, γεγονός που ο ίδιος σχολίασε ως εξής: «Θα τρέξω για πρώτη φορά στη στροφή που φέρει το όνομά μου, και σίγουρα θα ήθελα να πιστεύω ότι αυτό δεν θα με κάνει μόνο υπερήφανο, αλλά επίσης ακόμα πιο γρήγορο».

Ο Φελίπε Μάσα εξακολουθεί να πιστεύει ότι το φετινό πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει ακόμα για τη Ferrari, παρά την τεράστια διαφορά που τη χωρίζει από την πρωτοπόρο Red Bull. «Οσο υπάρχουν μαθηματικές πιθανότητες, υπάρχει πάντα ελπίδα. Στη Ferrari ποτέ δεν τα παρατάμε και συνεχίζουμε να παλεύουμε. Η καλύτερη στρατηγική για το υπόλοιπο της σεζόν είναι να σκεφτόμαστε μόνο τον επόμενο αγώνα κάθε φορά, όπως κάναμε στο Σίλβερστοουν», τόνισε ο Βραζιλιάνος.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή