Η «μάχη» των κατασκευαστών κορυφώνεται στην Ουγγαρία

Η «μάχη» των κατασκευαστών κορυφώνεται στην Ουγγαρία

3' 24" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εννέα στροφές πριν από το τέλος και η αδρεναλίνη οδηγών και κατασκευαστών βρίσκεται στα ύψη. Απαντες θέλουν να δουν πρώτοι την καρό σημαία, αύριο στην Ουγγαρία, ώστε να βάλουν το δικό τους λιθαράκι στην κατάκτηση του τίτλου της F1.

Η νίκη του Λιούις Χάμιλτον στο Νίρμπουργκρινγκ, μπορεί να μην άλλαξε τους συσχετισμούς στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών, καθώς ο Φέτελ έχει ένα προβάδισμα 77 βαθμών, από τον αμέσως επόμενο αντίπαλό του για τον τίτλο που είναι ο Ουέμπερ, ωστόσο έδωσε νέο ενδιαφέρον στη «μάχη» των κατασκευαστών.

Αυτό αποτυπώνεται ανάγλυφα στις απαιτήσεις του Γερμανού από την ομάδα του, καθώς ζήτησε από τη Red Bull να βελτιώσει άμεσα το μονοθέσιό της. «Νομίζω ότι η τέταρτη θέση στη Γερμανία ήταν το μάξιμουμ. Αυτό δεν μας ευχαριστεί, αλλά πρέπει να αποδεχτούμε πως οι άλλοι ήταν πιο γρήγοροι από εμάς και να προχωρήσουμε. Οπως φαίνεται η McLaren και η Ferrari γίνονται ολοένα και πιο γρήγορες. Οπότε εμείς πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο πάνω στο μονοθέσιο για να το βελτιώσουμε, έτσι ώστε να επιστρέψουμε στο βάθρο και ίσως να σταθούμε ξανά στο υψηλότερο σκαλί», τόνισε.

Ανάλογες ανησυχίες έχει και ο έτερος οδηγός της αυστριακής ομάδας Μαρκ Ουέμπερ. Ο Αυστραλός παραδέχτηκε κι αυτός ότι η Red Bull υστερεί πλέον σε ρυθμό αγώνα έναντι των δύο κύριων αντιπάλων της. «Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο. Είδαμε στο Σίλβερστοουν, που συνήθως είναι μια πάρα πολύ καλή πίστα για μας, ότι η Ferrari ήταν πολύ γρήγορη εκεί. Στο Νίρμπουργκρινγκ δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά περισσότερα για να διεκδικήσουμε τη νίκη. Θέλουμε να πάμε καλά στο αυριανό γκραν πρι. Εχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους και ξέρουμε τι χρειάζεται να κάνουμε, ώστε να βρούμε περισσότερη απόδοση».

Η νίκη του Χάμιλτον στο γερμανικό γκραν πρι γέμισε με αισιοδοξία τους ανθρώπους της McLaren. Ο επικεφαλής της βρετανικής ομάδας, Μάρτιν Γουίτμαρς, ο οποίος μέχρι πριν από λίγο καιρό βρισκόταν υπό έντονη αμφισβήτηση, υποστήριξε πως η συνέχεια του πρωταθλήματος δεν θα είναι εύκολη για τη Red Bull, καθώς τόσο η Ferrari όσο και η McLaren θα ασκήσουν έντονη πίεση. «Πριν από τη νίκη της Ferrari στη Βρετανία και τη νίκη μας στη Γερμανία όλοι μιλούσαν για ένα τελειωμένο πρωτάθλημα. Μόνο που τώρα τα πράγματα αλλάζουν. Είμαι βέβαιος ότι η Ferrari θα είναι πολύ δυνατή στο υπόλοιπο της σεζόν και ελπίζω ότι το ίδιο θα ισχύει και για εμάς, ώστε να έχουνε ένα συναρπαστικό φινάλε, όπως συνέβη και πέρσι. Δεν θα είμαστε ικανοποιημένοι μέχρι να νικήσουμε όλους τους αγώνες. Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε», είπε ο Βρετανός.

Το σύστημα «φουλ επίθεση» είναι αποφασισμένη να παίξει η Ferrari σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας, Στέφανο Ντομενικάλι. Η σκουντερία παρουσιάστηκε πολύ ανταγωνιστική στους δύο τελευταίους αγώνες. «Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να επιτεθούμε, σε κάθε αγώνα. Αυτή τη στιγμή η διαφορά είναι ακόμα πολύ μεγάλη και όσο περισσότερες ομάδες και οδηγοί διεκδικούν τη νίκη, τόσο ευκολότερο είναι αυτή να μειωθεί. Δεν υποτιμώ τους ανταγωνιστές μας αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος που έχουμε αντιδράσει ως ομάδα και η απόδοσή μας είναι στα επιθυμητά επίπεδα», δήλωσε ο Ιταλός.

Σαν το Μονακό χωρίς μπαριέρες

Η αγάπη των Μαγυάρων για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, έστρεψε τα βλέμματα των ιθυνόντων της F1, προς την Ουγγαρία, το 1986. Επιλέχθηκε μια κοιλάδα, 19 χιλιόμετρα έξω από τη Βουδαπέστη και έγινε η πίστα του Ουγγαρόρινγκ. Παρά το γεγονός ότι είναι στενή, έχει γράψει τη δική της ιστορία. Η πιο χαρακτηριστική στιγμή της ήταν το 1990 όταν ο άσημος Τιερί Μπουτσέν κέρδιζε στο νήμα για 0,3 δευτερόλεπτα, τον αείμνηστο Αϊρτον Σένα. Το κύριο χαρακτηριστικό της πίστας είναι τα σφιχτά της κομμάτια, που δημιουργούν οι 14 στροφές. Το προσπέρασμα δεν είναι εύκολο γι’ αυτό και έχει ονομαστεί: «Μονακό χωρίς μπαριέρες».

Οι εναλλαγές διεύθυνσης σε όλη την πίστα αποτελούν ένα θέμα που καλούνται να αντιμετωπίσουν με επιτυχία οι μηχανικοί των μονοθεσίων. Πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα η σταθερότητα του εμπρός μέρους, ενώ χρειάζεται επίσης να δοθεί προσοχή στα φρένα. Μεγάλη φθορά υπάρχει και στα ελαστικά, καθώς οι εναλλαγές διεύθυνσης αυξάνουν την κάθετη δύναμη.

Αύριο η ζώνη χρήσης του DRS θα είναι η ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Θα επιτρέπεται 70 μέτρα μετά από το «apex» της τελευταίας στροφής, ενώ το σημείο παρατήρησης θα είναι λίγο πριν από την ευθεία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή