ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

H Φόρμουλα 1 επιστρέφει ξανά στη δράση

Επιστροφή στη δράση για τη Φόρμουλα 1 αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς το μικρό θερινό διάλειμμα έλαβε τέλος και οι μηχανές των μονοθεσίων ζεσταίνονται ενόψει του αυριανού γκραν πρι στο Βέλγιο.

Στο σιρκουί του Σπα-Φρανκορσάμπ αναμένεται ουσιαστική μάχη, καθώς η Φεράρι ανεβαίνει και η Μακλάρεν είναι αποφασισμένη να συνεχίσει την αντεπίθεσή της επί της πρωτοπόρου Ρεντ Μπουλ ύστερα από τις δύο σερί νίκες από τους Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον σε Γερμανία και Ουγγαρία πριν από τη διακοπή του πρωταθλήματος.

«Η Φεράρι και η Μακλάρεν περνούν μια φάση ανταγωνιστικότητας τώρα, αλλά εμείς είμαστε μέσα με το παραπάνω. Θα συνεχίσουμε να τα δίνουμε όλα», τόνισε πρόσφατα ο επικεφαλής της βαθμολογίας των οδηγών, Σεμπάστιαν Φέτελ.

«Το Σπα είναι από τα αγαπημένα μου σιρκουί» προσθέτει ο Φέτελ, που έχει να σημειώσει νίκη από τις 26 Ιουνίου. «Σε στεγνές συνθήκες στο Σπα μπορείς να οδηγήσεις με άνεση, αλλά σε βροχή τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα. Πρέπει να προσέξεις πολύ πριν πατήσεις το γκάζι».

Ο Γερμανός πιλότος διατηρεί προβάδισμα 85 βαθμών από τον ομόσταβλό του, Μαρκ Γουέμπερ, έχοντας πάρει την πρώτη θέση στα έξι από τα πρώτα οκτώ γκραν πρι του φετινού πρωταθλήματος. Ομως στους τελευταίους αγώνες οι αντίπαλοι της Ρεντ Μπουλ έχουν σημειώσει ουσιαστική βελτίωση και έχουν μειώσει τις αποστάσεις σημειώνοντας νίκες.

«Σκοπός μας είναι να αυξήσουμε την πίεση στους πρωτοπόρους, στη Ρεντ Μπουλ» δήλωσε ενόψει του αυριανού αγώνα ο Μπάτον, με τον Χάμιλτον να προσθέτει: «Πάμε στο Σπα σε καλή κατάσταση. Εχουμε πάρει τους δύο προηγούμενους αγώνες και τα αυτοκίνητά μας φαίνονται δυνατά».

Στη βαθμολογία των οδηγών ο Φέτελ προηγείται με 234 βαθμούς και ακολουθούν οι Γουέμπερ (149), Χάμιλτον (146), Φερνάντο Αλόνσο (145), Μπάτον (134) και Φελίπε Μάσα (70).

Σε αυτή των κατασκευαστών η Ρεντ Μπουλ έχει 383 βαθμούς, η Μακλάρεν 280 και η Φεράρι 215. Τέταρτη είναι η Μερσέντες με 80.

Ο Αλόνσο, έχοντας κατακτήσει τη νίκη στο γκραν πρι της Βρετανίας, επιμένει ότι η Φεράρι δεν έχει χάσει όλες τις ελπίδες της για κατάκτηση του πρωταθλήματος. «Δεν έχουμε πετάξει λευκή πετσέτα, πάντα προσπαθούμε για τη νίκη σε κάθε αγώνα και θα κάνουμε το ταμείο στο τέλος» δήλωσε ο Ισπανός.

Ο άλλος οδηγός της Φεράρι, ο Βραζιλιάνος Φελίπε Μάσα φέρει βαρέως ότι δεν έχει σημειώσει νίκη σε αγώνα από το περσινό γκραν πρι στη Νότια Κορέα. «Θέλω την πρώτη νίκη για φέτος», δήλωσε.

Στο Βέλγι ο θα κάνει το ντεμπούτο του με το σασί της Ρενό ο Μπρούνο Σένα, ανιψιός του θρυλικού Αϊρτον Σένα. Ο 27χρονος επελέγη από τη γαλλική εταιρεία ως αντικαταστάτης του Νικ Χάιντφελντ για τα δύο προσεχή γκραν πρι μόνο, αφού θεωρείται πιθανό τη θέση του Χάιντφελντ να πάρει σε πιο μόνιμη βάση ο Γάλλος Ρομάν Γκροζάν, μόλις ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα του GP2. Μάλιστα οι δικηγόροι του Χάιντφελντ λέγεται ότι θα προσβάλουν νομικά την εκδίωξη του πελάτη τους από το κόκπιτ της Ρενό. Ο Γερμανός πιλότος έχει συλλέξει φέτος 11 περισσότερους βαθμούς από τον άλλο οδηγό της Ρενό, τον Ρώσο Βιτάλι Πετρόφ.

Οι ειδικοί θεωρούν σχετικά προβλέψιμο το βελγικό σιρκουί: «Το Σπα απαιτεί απόλυτη συγκέντρωση» λέει ο διευθυντής του αγωνιστικού τομέα του γίγαντα των ελαστικών Πιρέλι, και προσθέτει: «Πρόκειται για ένα από τα πλέον προβλέψιμα γκραν πρι της σεζόν. Θεωρούμε ότι ο συνδυασμός των μαλακών με τα μεσαία ελαστικά αποτελεί τον ιδανικό συμβιβασμό μεταξύ της απόδοσης και της αντοχής, δίνοντας στους πιλότους την ευκαιρία να δείξουν κάθε πτυχή του ταλέντου τους».

Κι αν από τους φίλους του αθλήματος έλειψε πολύ η Φόρμουλα 1 τις εβδομάδες που μεσολάβησαν από τον αγώνα στην Ουγγαρία, για τους πιλότους και τις ομάδες η διακοπή ήταν ευεργετική. «Ηταν σπουδαία», σχολιάζει ο Γουέμπερ: «Πέρασα κάποιες μέρες με την οικογένεια και τους φίλους μου και γέμισα τις μπαταρίες μου για το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος. Ωστόσο, τρεις εβδομάδες ήταν πολλές και μου έλειψε το αυτοκίνητο έπειτα από τόσο καιρό».