ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Αντίστροφη μέτρηση στη F1

antistrofi-metrisi-sti-f1-2002875

Στον απόηχο του σοβαρού ατυχήματος του Μίχαελ Σουμάχερ, η κοινωνία της Φόρμουλα 1 ετοιμάζεται για την αντίστροφη μέτρηση ακόμη ενός Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού ετοιμάζεται να υποδεχθεί τα νέα μονοθέσια, τα οποία παρουσιάζονται κατά σειρά τις επόμενες μέρες, σε ένα νέο πρωτάθλημα που φέρνει αρκετές αλλαγές.

Ο Μπέρνι Εκλεστοουν έχει αποχωρήσει από την προεδρία της Φόρμουλα 1 εξαιτίας του σκανδάλου δωροδοκίας στο οποίο φέρεται να συμμετέχει, μέχρις ότου ολοκληρωθεί η δίκη του που είναι προγραμματισμένη για τον Απρίλιο. Θα κινεί ακόμα τα νήματα στο άθλημα, ωστόσο η επιτήρησή του από τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου θα είναι αυξημένη.

Ο Εκλεστοουν είναι ο άνθρωπος που έχει εκτοξεύσει την εμπορική δυναμική του αθλήματος και επί των ημερών του το ενδιαφέρον για τη Φόρμουλα 1 έχει αυξηθεί κατακόρυφα.

Οι συνεχείς κατακτήσεις από τον οδηγό φαινόμενο, Σεμπάστιαν Φέτελ, έχουν περιορίσει κάπως το ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια, ωστόσο ο σχεδιασμός των μονοθεσίων και οι σχεδιαστές είναι που προσθέτουν ακόμη μεγαλύτερο αγωνιστικό βάρος στον Γερμανό πιλότο.

Αδιαφιλονίκητο φαβορί παραμένει η Ρεντ Μπουλ και για τη φετινή αγωνιστική χρονιά, παρά το γεγονός πως το πρωτάθλημα ξεκινά σε κάτι λιγότερο από 50 ημέρες, με το Γκραν Πρι της Αυστραλίας που είναι προγραμματισμένο για τις 16 Μαρτίου.

Η περίοδος που προηγείται των αγώνων αφορά μεν τις παρουσιάσεις των μονοθεσίων που θα πραγματοποιηθούν αυτές τις μέρες, αλλά κυρίως τις δοκιμές που θα γίνουν για να βελτιωθούν οι επιδόσεις των αυτοκινήτων σε όλη την προαγωνιστική περίοδο.

Η μαλαισιανή Κάτεραμ θα έχει δύο νέους πιλότους και αμφότερες οι περιπτώσεις συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον. Ο Καμούι Κομπαγιάσι επιστρέφει στις πίστες ύστερα από έναν χρόνο και δήλωσε πως το συναίσθημα της επιστροφής είναι υπέροχο, ενώ ο έτερος πιλότος είναι ο Σουηδός Μάρκους Ερικσον. Ο 23χρονος θα γίνει ο πρώτος Σουηδός που συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 μετά τον Στέφαν Γιόχανσον που αγωνιζόταν το 1991.

«Είναι ημέρα υπερηφάνειας για μένα και για όλους που με έχουν βοηθήσει να κάνω το όνειρο της Φόρμουλα 1 να βγει αληθινό», τόνισε ο Ερισκον.

Δύο νέοι προορισμοί εισήχθησαν στο φετινό καλεντάρι του πρωταθλήματος, με τις πίστες να βρίσκονται σε Ρωσία και Αυστρία στις 12 Οκτωβρίου και 22 Ιουνίου αντιστοίχως. Απορρίφθηκαν προ μηνός οι πίστες του Νιου Τζέρσεϊ και του Μεξικού. Για το Νιου Τζέρσεϊ υπάρχει πιθανότητα να μπει στο πρωτάθλημα του 2015, ενώ για το Μεξικό υπήρχαν αμφιβολίες ως προς την ετοιμότητά του να φιλοξενήσει ένα γκραν πρι. Συνολικά, θα διεξαχθούν 19 αγώνες για τη φετινή σαιζόν. Πέραν του Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης, και αυτό του Μπαχρέιν θα διεξαχθεί βραδινές ώρες, υπό το φως των προβολέων.

Αρκετές, τέλος, και οι αλλαγές στους οδηγούς, με πιο ηχηρή την επιστροφή του Κίμι Ραϊκόνεν στη Φεράρι, στην οποία θα βρει τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο κλήθηκε να καλύψει το κενό του Μαρκ Γουέμπερ που αποχώρησε από την ενεργό δράση, και θα είναι το Νο 2 πίσω από τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Παστόρ Μαλντονάντο θα συνεχίσει στη Λότους Ρενό, ενώ ο Σέργιο Πέρεζ θα οδηγεί Φορς Ιντια. Ο Φελίπε Μάσα πήγε στη Γουίλιαμς και ο Αντριαν Σούτιλ στη Ζάουμπερ. Μερσέντες και Μαρούσια είναι οι μόνες ομάδες που διατήρησαν τα ίδια δίδυμα, με τους Λούις Χάμιλτον, Νίκο Ρόζμπεργκ και Ζουλς Μπιανσί, Μαξ Τσίλτον να παραμένουν.