Ράλλυ Ακρόπολις 2021: Αγγελιαφόρος πολιτισμού

Ράλλυ Ακρόπολις 2021: Αγγελιαφόρος πολιτισμού

Τόσα χρόνια είχαμε χάσει τον τρόπο να στέλνουμε μηνύματα στο εξωτερικό για τουρισμό υψηλού επιπέδου

1' 46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ελάχιστες ώρες έχουν απομείνει μέχρι την εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις. Τι είναι όμως το Ράλλυ Ακρόπολις; Ισως να περιμένετε να σας μιλήσω για γκάζια και επικίνδυνα προσπεράσματα. Οχι, το Ράλλυ Ακρόπολις και, γενικότερα, οι αγώνες αυτοκινήτου δεν είναι αυτά. Ιδιαίτερα το «Ράλλυ των θεών» είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Είναι η ποιοτική τουριστική προβολή της χώρας μας και, ιδιαίτερα, της ενδοχώρας. Μια προβολή που δεν επικεντρώνεται στον μουσακά, στο τζατζίκι και το ούζο. Το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί αγγελιαφόρο πολιτισμού και τουριστικής ποιότητας. Αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα που ο αγώνας επέστρεψε στο παγκόσμιο καλεντάρι. Οποια χώρα διοργανώνει κάτι τέτοιο πιστώνεται τον πολιτισμό της τεχνολογίας και της ικανότητας να διοργανώσει ένα event πρώτης κατηγορίας. Η διοργανώτρια χώρα προβάλλεται σε όλο τον πλανήτη. Ηταν πλήγμα που τόσα χρόνια το είχαμε χάσει. Θα μπορούσα να πω ότι είχαμε χάσει τον τρόπο να στέλνουμε μηνύματα στο εξωτερικό για τουρισμό υψηλού επιπέδου.        

Ας πάμε και στο αγωνιστικό κομμάτι. Για τους νέους σε ηλικία οδηγούς αποτελεί μεγάλη ευκαιρία να μπορέσουν να πιάσουν, έστω και για λίγο, τους ρυθμούς της απόλυτης ταχύτητας που έχουν οι κορυφαίοι οδηγοί. Θυμάμαι ότι, στην καριέρα μου, 20 φορές πέρασα 20 από τους ταχύτερους οδηγούς του κόσμου με υποδεέστερο αυτοκίνητο. Εχω έξι πρώτες, επτά δεύτερες και επτά τρίτες θέσεις. Το Ράλλυ Ακρόπολις χαρακτηρίζεται από σκληρότητα, γι’ αυτό θεωρείται ο δυσκολότερος αγώνας στο παγκόσμιο καλεντάρι. Είναι ένας αγώνας που εξιτάρει τα εργοστάσια, καθώς μία νίκη σε τόσο δύσκολη διαδρομή σημαίνει πως τα αυτοκίνητά τους είναι αξιόπιστα.  

Ας έρθουμε και στο θέμα της οδικής ασφάλειας. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι το μοναδικό άθλημα που έχει κοινωνικές προεκτάσεις. Μέσα από τον ανταγωνισμό βελτιώνονται συνεχώς τα αυτοκίνητα. Ολες αυτές οι εξελίξεις μεταφέρονται στα καθημερινά οχήματα. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα κυκλοφορούν, περίπου, 7.000.000 αυτοκίνητα. Εάν είχαμε την τεχνολογία του ’70, θα είχαμε 20πλάσιους νεκρούς. Ολες αυτές οι βελτιώσεις που γίνονται στην τεχνολογία του αυτοκινήτου, την παθητική και την ενεργητική ασφάλεια, έχουν προκύψει και εξελιχθεί από τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ειδικά από τους αγώνες ράλλυ. Για όλα αυτά, λοιπόν, ο κόσμος θα πρέπει να σέβεται αυτούς τους αγώνες. 

* Ο Ιαβέρης ήταν οδηγός αγώνων αυτοκινήτου.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή