ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ο Ροβάνπερα «οδηγεί» το Ράλλυ Ακρόπολις – Το πρόγραμμα του Σαββάτου 

Με τον Κάλε Ροβάνπερα να βρίσκεται στην πρώτη θέση ολοκληρώθηκε η σημερινή ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Ο Ροβάνπερα «οδηγεί» το Ράλλυ Ακρόπολις – Το πρόγραμμα του Σαββάτου 

Με τον Κάλε Ροβάνπερα να βρίσκεται στην πρώτη θέση ολοκληρώθηκε η σημερινή ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο 20χρονος Φιλανδός της Toyota έχει διαφορά 3,7” από τον Οττ Τάνακ και 3,9” από τον Σεμπαστιάν Οζιέ. Η ειδική στην Ελάτεια διεκόπη για λίγα λεπτά διότι το αυτοκίνητο του Πιέρ Λουμπέ σταμάτησε εξαιτίας ενός τεχνικού προβλήματος. Το αυριανό πρόγραμμα (Σάββατο) περιλαμβάνει έξι ειδικές.  

Με χιλιάδες θεατές που ταξίδεψαν από κάθε γωνιά της Ελλάδος προκειμένου να βρεθούν, έστω και για λίγα λεπτά, δίπλα στη… σκόνη που άφηναν τα μηχανοκίνητα «θηρία» συνεχίστηκε σήμερα η δεύτερη ημέρα της ιστορικής διοργάνωσης. Μάλιστα, ο φανατισμός των θεατών ήταν τόσο μεγάλος που οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να διακόψουν για λίγο την 3η ειδική διότι φανατικοί φίλοι του WRC προσπάθησαν να δουν τον αγώνα από σημείο που έθετε σε κίνδυνο, τόσο τη δική τους ασφάλεια όσο και των αγωνιζομένων.  

Το απογευματινό πρόγραμμα ξεκίνησε με την ειδική διαδρομή των Αγίων Θεοδώρων 2 (17.540 μ.). Οι οδηγοί χαρακτήρισαν τη στεγνή με το σκληρό χώμα διαδρομή ως μία «σκληρή ειδική» ενώ κάποιοι από αυτούς αντιμετώπισαν προβλήματα. Πρωταγωνιστής ήταν και πάλι ο Κάλε Ροβάνπερα, με δεύτερο τον Οττ Τάνακ και 3ο τον Σεμπαστιάν Οζιέ. Για τον Έβανς συνεχίστηκαν τα προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είχε κολλήσει στην 4η σχέση.     

Το σκληρό χώμα της 4ης ειδικής το διαδέχτηκε το μαλακό σε αυτή της Θήβας (23.270 χλμ.). Ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής, χάρη στη σωστή επιλογή ελαστικών, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ, που επιδιόρθωσε το πρόβλημα του υδραυλικού τιμονιού, ήρθε δεύτερος, με τρίτο τον Ισπανό Ντάνι Σόρντο.  

Η σημερινή ημέρα ολοκληρώθηκε με την ειδική στην Ελάτεια. Τον καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Οττ Τάνακ. Ακολούθησαν οι Ροβάνπερα και Σόρντο.    

Οι χρόνοι της ΕΔ6 «Ελάτεια»: 

1. Τάνακ 5:59.5 

2. Ροβάνπερα +2.5 

3. Σόρντο +3.2 

4. Φουρμό +3.3 

5. Οζιέ +3.6 

6. Γκρίνσμιθ +8.5 

7. Έβανς +11.3 

8. Νεβίλ [+51.2] 

Τα αποτελέσματα της γενικής κατάταξης: 

1. Ροβάνπερα 1:01:57.1 

2. Τάνακ +3.7 

3. Οζιέ +3.9 

4. Σόρδο +23.9 

5. Φουρμό +54.2 

6. Γκρίνσμιθ +1:23.3 

7. Μπουλάσια +2:40.0 

8. Μίκελσεν +2:46.3 

9. Έβανς +4:46.7 

10. Νεβίλ 6:55.9 

Αύριο, το πρώτο αυτοκίνητο θα φύγει από τη Λαμία στις 07.15 και στις 08.32 θα αρχίσει την προσπάθειά του στην «Παύλιανη 1» των 26.250 μ. Στις 09.57 είναι η «Γραβιά» (24,81 χλμ.) και μετά τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν στο λιμάνι της Ιτέας για το Tyre Fitting Zone. Στις 11.52, τα μηχανοκίνητα «θηρία» θα ξεκινήσουν από τους «Βωξίτες» (22,97 χλμ.), και θα κατευθυνθούν προς το «Ελευθεροχώρι» των 18.140 μ. (13.08).   

Το απογευματινό σκέλος περιλαμβάνει τις ειδικές «Παύλιανη 2» με μήκος 24.250 μ. (16.26) και «Ελευθεροχώρι 2» των 18.140 μ. (18.08). Το πρώτο αυτοκίνητο αναμένεται να φτάσει στο Service Park της Λαμίας λίγο μετά τις 19.00.