Κορυφώνεται το ενδιαφέρον στο «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις» καθώς η διοργάνωση πλησιάζει προς την ολοκλήρωσή της και η πρωτιά στην γενική κατάταξη εναλλάσσεται.
Οι δρόμοι στα πανέμορφα ελληνικά βουνά τοποθέτησαν τις δικές τους δυσκολίες και οι εκπλήξεις ήταν αναπόφευκτες. Μετά τη 11η Ειδική Διαδρομή, ο Τιερί Νεβίλ οδηγεί την κούρσα ως επικεφαλής και η σημερινή ημέρα ολοκληρώνεται από αγωνιστικής πλευράς με την υπερειδική διαδρομή στον Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων «Σείριος» (21.05).
«Ηταν μία απίστευτη ημέρα μέχρι τώρα. Ακολουθούμε το σχέδιό μας να φέρουμε το αυτοκίνητο στον τερματισμό», δήλωσε ο πρωτοπόρος Τιερί Νεβίλ μετά την ολοκλήρωση της 11ης ειδικής διαδρομής.
Οι κακοτράχαλοι ελληνικοί δρόμοι «προκάλεσαν» αλλά και γοήτεψαν τα πληρώματα. «Κανένα Ράλλυ Ακρόπολις δεν είναι εύκολο», έχει πει ο Οτ Τάνακ και η φράση του Εσθονού οδηγού της Hyundai επιβεβαιώνεται σε κάθε ειδική. Ο Πολωνός Καγιετάν Καγιετάνοβιτς χαρακτήρισε το Ράλλυ Ακρόπολις δυσκολότερο από το Ράλλυ Σαφάρι. «Είναι πιο δύσκολο για τα πληρώματα και τα αυτοκίνητα από το Ράλλυ Σαφάρι. Εκεί παίρνεις λιγότερα ρίσκα, όμως εδώ όλοι πιέζουν. Αν θέλεις να είσαι κοντά στην κορυφή, θα πρέπει να πιέσεις και εσύ», υπογράμμισε.
Πολλά πληρώματα αντιμετώπισαν προβλήματα και αρκετά ήταν αυτά που επέλεξαν να κάνουν έναν αγώνα τακτικής προκειμένου να αποφύγουν κάποιο ατύχημα. Ένας από τους διεκδικητές του φετινού τίτλου, ο Έλφιν Έβανς έχασε πολύτιμο χρόνο στην ειδική Άγιοι Θεόδωροι 2 όταν το GR Yaris Rally που οδηγούσε ανετράπη. «Τούμπαρα πολύ αργά σε μία φουρκέτα», δήλωσε.
Πολύ κοντά στο τουμπάρισμα έφτασε και ο Οτ Τάνακ. «Σε μία κατηφορική φουρκέτα χωρίς ορατότητα παραλίγο να τουμπάρουμε», υπογράμμισε ο Εσθονός.
Το αυριανό πρόγραμμα θα αρχίσει με την ειδική διαδρομή μήκους 17,47 χλμ, στο Οινοχώρι (08.59) και θα συνεχιστεί με την Ελευθεροχώρι 1 (10.05) μήκους 18,29 χλμ. Η αυλαία της διοργάνωσης θα πέσει με την Ελευθεροχώρι 2 Wolf Power Stage (13.15).