Ράλλυ Ακρόπολις: H τιτανομαχία ανέδειξε νικητή τον Τιερί Νεβίλ στο «Ράλλυ των θεών»

Ράλλυ Ακρόπολις: H τιτανομαχία ανέδειξε νικητή τον Τιερί Νεβίλ στο «Ράλλυ των θεών»

Κάθε ένας «κρίκος» στην πολυετή ιστορία του έχει τις δικές του προκλήσεις, δύσκολες στιγμές αλλά και τη δική του ομορφιά

2' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Kανένα Ράλλυ Ακρόπολις δεν είναι ίδιο με τα προηγούμενα. Κάθε ένας «κρίκος» στην πολυετή ιστορία του έχει τις δικές του προκλήσεις, δύσκολες στιγμές αλλά και τη δική του ομορφιά που παίρνει «χρώμα» από τα απαράμιλλου κάλλους ορεινά τοπία της ελληνικής ενδοχώρας.

Το «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024» τοποθετήθηκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας με τον Τιερί Νεβίλ να πανηγυρίζει την πρωτιά ύστερα από μία «τιτανομαχία» στην οποία ο βασικός στόχος των πληρωμάτων ήταν η επιβίωση. Η διοργάνωση αποτέλεσε μία τονωτική οικονομική ένεση για τα ορεινά χωριά των ειδικών διαδρομών.

Ο 36χρονος Τιερί Νεβίλ έκανε ακόμα ένα βήμα για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος, κάτι που, εάν τα καταφέρει, θα του δώσει τον πρώτο τίτλο στην καριέρα του. Ύστερα από τρεις ημέρες στις ειδικές διαδρομές των ελληνικών βουνών πήρε την πρωτιά οδηγώντας ένα Hyundai. Η κορεάτικη εταιρεία αναδείχθηκε σε απόλυτη πρωταγωνίστρια της εφετινής διοργάνωσης καθώς στις τρεις πρώτες θέσεις του βάθρου ανέβηκαν πληρώματά της. Δεύτερος ήταν ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο και 3ος ο Εσθονός Οτ Τάνακ.

«Ακολουθήσαμε τους στόχους μας όλο το Σαββατοκύριακο και ανταμειφθήκαμε. Είμαι περήφανος για την ομάδα μου, το αυτοκίνητο ήταν εξαιρετικό. Ημασταν καλά προετοιμασμένοι για τις σκληρές συνθήκες, το αυτοκίνητο ήταν αρκετά καλό. Ένα ακόμα “1-2-3”, που σημαίνει πως δουλεύουμε στη σωστή κατεύθυνση. Στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών αυξήσαμε τη διαφορά, ωστόσο τίποτα δεν έχει τελειώσει, πρέπει να μείνουμε εστιασμένοι και συγκεντρωμένοι», υπογράμμισε ο Τιερί Νεβίλ.

Και η φετινή διοργάνωση έθεσε σε δοκιμασία τις ικανότητες και την ψυχραιμία των πληρωμάτων αλλά και τις αντοχές των αυτοκινήτων και του ανθρώπινου δυναμικού. Τα πανέμορφα ελληνικά τοπία «ταξίδεψαν» μέσα από τις τηλεοπτικές μεταδόσεις του αγώνα αλλά και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης σε όλο τον κόσμο προβάλλοντας την χώρα. Σημαντική όμως είναι και η συνεισφορά της διοργάνωσης στην οικονομία της χώρας καθώς, σύμφωνα με μελέτη, οι ομάδες, οι επισκέπτες κλπ. ξοδεύουν σε μία εβδομάδα περίπου 40 εκατομμύρια ευρώ (μεταφορές, διαμονή, διατροφή κλπ.).

«Ως Ελληνες πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για αυτό που διοργανώνουμε. Σε όλες τις διαδρομές αυτές τις ημέρες βρέθηκαν χιλιάδες Έλληνες αλλά και ξένοι για να παρακολουθήσουν αυτό το μοναδικό θέαμα. Υπολογίζεται ότι 50.000.000 άνθρωποι από 150 χώρες είδαν το «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις». Κορυφαίοι αθλητές από πολλές χώρες του κόσμου έρχονται στην Ελλάδα για να διεκδικήσουν τη νίκη διασχίζοντας τις εντυπωσιακές ειδικές διαδρομές των ελληνικών βουνών. Αυτόν τον θεσμό αξίζει να τον κρατήσουμε, θα τον κρατήσουμε και θα τον πάμε ακόμα πιο ψηλά», δήλωσε στην «Καθημερινή» ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης, ο οποίος έδωσε το τρόπαιο στον νικητή. Απονομή έκανε και ο  Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδος Φάνης Σπανός.

Η επόμενη στάση του WRC θα είναι στη Χιλή (26-29/9) όπου θα διεξαχθεί ο 11ος αγώνας.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT