Δεύτερη δοκιμασία στο Μπαχρέιν

Δεύτερη δοκιμασία στο Μπαχρέιν

2' 18" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η δεύτερη αγωνιστική της Φόρμουλα 1 είναι προ των πυλών και παρά το γεγονός πως είμαστε πολύ νωρίς στην κούρσα του πρωταθλήματος υπάρχουν ενδιαφέροντα στοιχεία που προέκυψαν μετά την πρώτη στροφή της σεζόν, στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.

Το ανατριχιαστικό ατύχημα του Φερνάντο Αλόνσο (δεν θα αγωνιστεί στο Μπαχρέιν) σε ένα σημείο του πρώτου Γραν Πρι της χρονιάς, ανέδειξε τις μεγάλες βελτιώσεις σε θέματα ασφαλείας των μονοθεσίων. «Πιστεύω πως δεν θα είχε επιζήσει αν το ατύχημα αυτό γινόταν πριν από 15-20 χρόνια. Τέτοια ατυχήματα τότε κατέληγαν σε σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο», ανέφερε ο πρώην πρόεδρος της FIA, Μαξ Μόσλεϊ, συνεχίζοντας:

«Σίγουρα, υπάρχουν ακόμη άσχημα ατυχήματα σαν αυτό του Ζιλ Μπιανκί (σ.σ. που σκοτώθηκε έπειτα από δυστύχημα που είχε το 2014 στη Σουζούκα), όμως πλέον αυτό δεν είναι ο κανόνας αλλά η εξαίρεση».

Μιλώντας για το ατύχημα και εξιστορώντας το πώς βίωσε αυτή την πρόσκρουση του μονοθεσίου του, ο Ισπανός οδηγός είπε πως «πονούσα λίγο όταν βγήκα από το όχημα. Ηταν σαν να βγήκα από ένα γιγαντιαίο πλυντήριο, αλλά η καθημερινότητά μου γυρίζει σε φυσιολογικούς ρυθμούς. Μπορούσα αντιληφθώ τα πάντα. Είδα τον τοίχο, κατάλαβα ότι έτρεχα πολύ και σκέφτηκα: “Αυτή θα είναι μια δυνατή σύγκρουση, ελπίζω να μη χτυπήσω”. Οταν σταμάτησε το όχημα, δεν ήξερα πού βρισκόμουν ακριβώς, είδα μια τρύπα και βγήκα».

Στο μεσοδιάστημα των δύο Γκραν Πρι της Μελβούρνης προ δύο εβδομάδων και του Μπαχρέιν που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο, κυριάρχησε στην επικαιρότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού μια επιστολή των οδηγών της Φόρμουλα 1 στην οποία εκφράζεται η δυσαρέσκειά τους για την πορεία του αθλήματος και η απαίτηση για μεταρρυθμίσεις.

Στην επιστολή οι πιλότοι ζητούν από τους ιδιοκτήτες της Formula 1 μία αναδιάρθρωση της ηγεσίας του αθλήματος και επιθυμούν να βασίζονται οι μελλοντικές αποφάσεις σε ένα ξεκάθαρο σχέδιο, είτε αφορούν το αθλητικό σκέλος είτε το τεχνικό ή το επιχειρηματικό. Αφορμή της επιστολής, το φιάσκο με τον νέο τρόπο διεξαγωγής των κατατακτήριων δοκιμών στο πρώτο Γκραν Πρι της χρονιάς, στην Αυστραλία. Μετά τη γενική κατακραυγή του νέου συστήματος στο οποίο οι κατατακτήριες δοκιμές πραγματοποιούνταν υπό μεγάλο χρονικό περιορισμό, το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν, θα γίνει με το περυσινό σύστημα.

Στη Μελβούρνη, ο Νίκο Ρόζμπεργκ αντίκρισε πρώτος την παρθενική για φέτος καρό σημαία, έχοντας πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον, με τη Μερσέντες να κάνει το «ένα-δύο». Τρίτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Φεράρι και τέταρτος ο Ντάνι Ρικιάρντο με Ρεντ Μπουλ. Εκτη θέση για τη Χάας και τον Ρομέν Γκροζάν στον πρώτο αγώνα της νεοσύστατης ομάδας.

Για 12η φορά πραγματοποιείται Γκραν Πρι στο Μπαχρέιν, με πρώτο αγώνα αυτόν του 2004. Περυσινός νικητής ήταν ο πρωταθλητής Λούις Χάμιλτον ενώ στην προϊστορία υπάρχει κυριαρχία της Φεράρι με 4 νίκες.

Ως προς τους οδηγούς, ο Φερνάντο Αλόνσο έχει καταφέρει τρεις φορές να βγει νικητής, ενώ οι οδηγοί θα διανύσουν 307,8 χιλιόμετρα, διασπασμένα σε 57 γύρους των 5,4 χιλιομέτρων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή