Η Κίνα δοκιμάζει τις αντοχές της Μερσέντες και της Φεράρι

Η Κίνα δοκιμάζει τις αντοχές της Μερσέντες και της Φεράρι

2' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το δυνατό ξεκίνημα του Ρόζμπεργκ, με τις δύο νίκες στα ισάριθμα πρώτα Γκραν Πρι έχει προσδώσει μεγάλο ενδιαφέρον στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Ο Λούις Χάμιλτον, παρά τις ατυχίες, κατόρθωσε να διατηρήσει ένα υψηλό επίπεδο και η Μερσέντες δείχνει πολύ ισχυρή από το ξεκίνημα της σεζόν, οδηγώντας από την αρχή την κούρσα των κατασκευαστών. Ερώτημα για την Κίνα; Η Φεράρι.

Στον Χάμιλτον επιβλήθηκε ποινή πέντε θέσεων, καθώς η ομάδα του αποφάσισε αλλαγή στο κιβώτιο ταχυτήτων, αποφεύγοντας να ρισκάρει μια πιθανή εγκατάλειψη στη Σαγκάη. «Το Σαββατοκύριακο θα είναι δύσκολο και απαιτητικό», ανέφερε ο Λούις Χάμιλτον ενόψει του αγώνα, συνεχίζοντας: «Νιώθω κινητοποιημένος, αλλά είμαι αισιόδοξος, έχω θέληση και αυτοπεποίθηση και πιστεύω ότι μπορώ να καλύψω το χαμένο έδαφος». Αξίζει να σημειωθεί πως ο Χάμιλτον είναι 17 πόντους πίσω από τον Νίκο Ρόζμπεργκ μετά την ολοκλήρωση των δύο πρώτων αγώνων, παρά το γεγονός πως ο 31χρονος Βρετανός είχε καταφέρει να πάρει την Pole Position σε αμφότερα τα Γκραν Πρι.

Ο Ισπανός Φερνάντο Αλόνσο, που είχε το σοβαρό ατύχημα στη Μελβούρνη, έχασε το προηγούμενο Γκραν Πρι του Μπαχρέιν, καθώς οι γιατροί δεν του επέτρεψαν να αγωνιστεί. Οπως ανακοίνωσε ο ίδιος μέσω συνέντευξης Τύπου, «τα πάντα θα κριθούν την τελευταία στιγμή». Ο Αλόνσο είναι αμφίβολος για τον αγώνα και σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας δεν έχει καταφέρει να προπονηθεί κανονικά. Στις εξετάσεις της Πέμπτης πήρε το «πράσινο φως» για να αγωνιστεί, αλλά τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί. Σε περίπτωση που δεν καταφέρει τελικώς να συμμετάσχει, θα αντικατασταθεί από τον Στοφέλ Βαντόρν, όπως και στο Μπαχρέιν. Ο 24χρονος Βέλγος είχε αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις, τερματίζοντας στη 10η θέση.

Στους δύο πρώτους αγώνες σε Μελβούρνη και Μπαχρέιν, η νεοσύστατη αμερικανική ομάδα Χάας, έχει συγκεντρώσει αρκετά βλέμματα πάνω της, ούσα στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας. Αρκετοί σχολιαστές, αλλά και θαυμαστές του αθλήματος προσδιορίζουν τη Χάας «ομάδα της Φεράρι, αλλά με διαφορετικά χρώματα». Ο Γάλλος οδηγός της, ο Ρομέν Γκροζάν, απάντησε σε αυτές τις τοποθετήσεις, αναφέροντας πως «απλώς ζηλεύουν, διότι άλλες ομάδες δεν έχουν καταφέρει για χρόνια αυτό που έχουμε κάνει εμείς φέτος. Αυτό που πρέπει να ειπωθεί είναι το θετικό αντίκτυπο που έχει για όλο το άθλημα η συμμετοχή μιας αμερικανικής ομάδας στη Φόρμουλα 1, κάτι που ανοίγει ακόμη περισσότερο την αγορά».

Το κινεζικό Γκραν Πρι διεξάγεται για 13η φορά, προσελκύοντας το παγκόσμιο ενδιαφέρον. Οταν ολοκληρώθηκε η κατασκευή της πίστας, το 2004, ήταν η ακριβότερη του πρωταθλήματος, με κόστος 240 εκατομμύρια ευρώ. Μια πίστα της Φόρμουλα 1 υπήρχε ως σκέψη στην κινεζική κυβέρνηση από τη δεκαετία του 1990, αλλά στην περιοχή της Ζουνάι. Παρά το γεγονός ότι η πίστα της Ζουνάι κατασκευάστηκε, δεν πληρούσε τα απαραίτητα κριτήρια που ορίζει η Φόρμουλα 1, και η Σαγκάη είναι ουσιαστικά η «ιδανική απάντηση» του κινεζικού προγραμματισμού.

Στην προϊστορία των αγώνων στη Σαγκάη, υπάρχει κυριαρχία της Φεράρι ως προς του κατασκευαστές, δεδομένου ότι η ιταλική ομάδα έχει στεφθεί νικήτρια τέσσερις φορές στο παρελθόν. Ως προς τους οδηγούς, ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λούις Χάμιλτον κατέχει τις περισσότερες νίκες (4), έχοντας επικρατήσει και στο περυσινό Γκραν Πρι. Το συνολικό μήκος της πίστας είναι 5.451 μέτρα και οι οδηγοί θα κάνουν 56 γύρους μέχρι να αντικρίσουν την καρό σημαία.

Οι δοκιμές… δοκιμάζονται

Μετά το φιάσκο των κατατακτήριων δοκιμών στο αυστραλιανό Γκραν Πρι με τον μεγάλο χρονικό περιορισμό, οι ομάδες επιστρέφουν στο παλιό σύστημα δοκιμών. «Το συμβούλιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού ενέκρινε μέσω διαδικτυακής ψηφοφορίας την απόφαση για επιστροφή στο παλιό σύστημα διεξαγωγής των κατατακτήριων για τα εναπομείναντα Γκραν Πρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2016», ανέφερε σε επίσημη ανακοίνωσή της η FIA.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή